Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.10.2024 in all areas

  1. 2 точки
    В раздела има тема за този проблем, така се случва обикновено когато някой се опитва да си зарежда акумулатора на място без да разскача клемите или когато някой се опитва да върти километража. Изгаря някакво съпротивление в самото табло и си трябва подмяната му, в испанския форум колегите май имаха и снимки кое и как се подменя иначе ново табло. Руснаците и те го лекуваха така, та от Бултрако правилно са ти казали те не поправят, те подменят. Смърт без причина няма и ако си правил нещо а не така просто си умря както казваш... . Това по спомен и не гарантирам за 100% достоверност.
  2. 1 точка
    Не съм в час с ГИ, останал съм на ниво карбураторните, когато "мерцедеса" на газовите бяха холандските Ланди Хартог и италианските Ренцо Ланди... Много им разбирах, сам си ги настройвах с манометри... Бях направил и Принудителен Празен Ход, както на карбуратора на бензин (Ладите) и имитатор на ламбда сонда, който лъжеше компютъра, за да не свети чека...
  3. 1 точка
    Импулсното е 1 надолу, а с колелцето се определя интервала през който "махват" рамената. 2 и 3 надолу са стандартните постоянни, но с различна скорост.
  4. 1 точка
    новото e-CVT не е баш като старите CVT-та. Уж ги дават вечни и безпроблемни:
  5. 1 точка
    Във постове n:5,7 и 9 са дадени отговорите на повечето въпроси. От човек който мисля знае повече от доста от нас 😀.
  6. 1 точка
    Здравей, Наско, искам да се включа в поръчката. Линк: https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x4L Стойност на поръчката: (1*49.95)*2.15 = 107.40 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Speedy
  7. 1 точка
    Няма нужда да ходиш до Бултрако.Провери в документите си дали имаш пин-код за радиото.Ако имаш,откачи акомулатора /-/ за 3 мин,желателно е мотора да е бил топъл.Връщаш клемата и даваш на контакт без да палиш.Изчакваш 10 секунди,след което палиш и държиш 2500-3000 оборота до пълнато загряване на мотора,оставяш после на празен ход 5 мин без да пипаш нищо,без никакви консуматори,дори дневни светлини,радио и т.н. След тези 5 мин оборотите трябва да са се самоадаптирали за новото състояние на дросел,което е "За чистене"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...