Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.09.2024 in all areas
-
2 точкиПоне при мен е реален. Имам документи на всички обслужвания, ГТП и ремонти, година по година, до момента, в който купих колата. 🙂
-
2 точкиБюджета ти е съвсем адекватен и ще можеш да намериш читава - ако не е читава, то не е защото искаш да дадеш малко пари. А колко време ще отнеме е въпрос на шанс, но си приготвил достатъчно пари. "сигурни"-те хора просто продават с големи надценки. 13-15к е абсурдно висока цена за 7ген акорд (човекът до колкото разбирам е ОК и на 2,0), просто много хора си накупиха от "сигурните" търговци и сега като продават също им искат високи цени и някак те заедно с джамбазите формираха "новото нормално", където хората си мислят, че трябва да дадат 15к за читав фейслифтов акорд 7 01.2006 от автокъща звучи, като префейсов - би ли постнал една снимка да го видим.
-
1 точкаМежду другото това е всеобщ проблем при всички съвременни двигатели, поради минимизиране на размерите и теглото на буталата за пестене на загуба на енергия в двигателя, от една страна, а от друга - за по-малко разходи и повече печалба при производителите. Но във всички дилърски сервизи и тук, и на запад, се налива не правилното масло, а друго, и тече "Long life" манията за интервали на по 20 хил. - 30 хил. км. На германците като им кажа, че за Хонда трябва да ползват 0W-20 до 5W-30 (в зависимост от двигателя, разбира се) и да го сменят на по 7 - 8 хил. км., първо зяпат учудено, а после почват да се подиграват с мен. Тия не признават вискозитет под 5W-40.
-
1 точкаПреди 7-8 години си взех същото пробно от китайците. Без проблем четеше на Алмерата. Като взех Акорда си рекох да го пробвам и ВОАЛА работи си супер. Като ми изгоря едната бобина, много лесно си прочетох коя е, смених и мястото да видя дали ще смени и грешката и тогава на 100% бях сигурен коя е изгорялата.След това лесно си изчистих грешките. Оставил съм си го на букста.
-
1 точкаПича беше питал във фейсбук групата и там му препоръчах да отива при Фена на база вашите споделени впечатления, (благодаря dandilov) , а и с любопитство следя старницата му. Една от причините да избера Хонда са точно думите на s7r3l0k. Същото ми каза и механик във Варна (работи при Миямото) като добави само да не е ръждясала, че по двигателя всичко оправяли ама захапе ли я ръждата няма оправяне. Аз взех Акорд 7, но на местоработата ми, благодарение на препоръки от моя страна има вече 5 колеги с Джазки (двете от тях са с 8-те свещи :) ), едно HRV, едно F-RV, иииии да видим дали няма да има и един Акорд 8 :) . Ако няма сантиментална стойност аз подкрепям тактиката на honda_japan.
-
1 точкаИма софтуерен ъпдейт и не е препоръчително да се кара колата на еко в студено време. Нашата чукна 100к км. И да се похваля, след 6 месеца чакане най-накрая дойде предното стъкло.
-
1 точкаСъвсем не са. При положение, че е използвано евтино 5W-40 и сменяно на интервали от по 15 000 до 23 000 км. Както беше при мен, например. Сегментчетата бяха затапени и запечени с овъглено масло.
-
1 точкаФейсова е наистина и даже и круиз контрол има. Много приятна изглежда, безброй безаварийни км от мен.
-
1 точкаКолета не е с някаква антикварна стойност или пък супер рядък модел, като като това например : https://www.auto-data.net/bg/mercedes-benz-w29-cabriolet-c-540-k-180hp-44478 за което сумата си заслужава. Аз лично бих постъпил така: ако тази хонда струва 5к, не бих броил повече от максимум 1500 лв за ремонт с труда и частите и то говорим за оригинална Хонда части (ако ги има налични) и при доказан майстор/сервиз. А да попитам 180к.км не с али прекалено малка за това моторче за да започне да гори толкова масло?
-
1 точка
-
1 точкаАбсолютно никаква разлика няма между двете - полезно е това чудо, вземи си го, но няма да можеш с него да си изчистиш грешките. То има достъп само до управлението на мотора и чисти само такива грешки.
-
1 точкаЗдравей, аз не подмених, но си монтирах андроид на CRV-to 4 ген. Възползвах се от услугите на: EMK Car Audio / Multimedia & Security Systems - гр. Пловдив 0896601966 за продажба и монтаж на мултимедия, говорители, автоаудио, имобилайзер, аларми, антирадари Човек си разбира много, даже като отидох в урочения час, имаше в гаража паркирано ламбо за подмяна на цялата музикална уредба След монтажа, ми работеше всичко, както волана така и показване на отворени врати, багажник и други. Вече 2 години си я ползвам с кеф и съм много доволен. Най-ценното е, че можеш да си разделиш екрана на две и да си гледаш хем Wase и Spotify. Успех!
-
1 точкаНяма как по друг начин - или "хвърляй боб".... Иначе това е правилния начин:
-
1 точкаДоливаш до протичане от горна пробка или ремонтираш и слагаш ново. Да разбереш колко е останало защо,ако оставиш кутията суха ще смениш и нея.
-
1 точкаТемата е преместена от търговския раздел и редактирана, за да остане за информация.
-
1 точкаКакто винаги, Мотобокс са на ниво, за по-малко от 24 часа беше готова. Смяна съединител, проверка клапани, смяна на шпилката, която скъсах, смяна г-ра на в-тек клапана, почистване на дросел, проверка ходова част и откриха от къде тропаше. 1. ОЕ съединителя няма нищо общо с афтърмаркета. Педала е много мек, буквално перце, не беше така с афтърмаркета още като нов. За шумовете е ясно, че няма никакви. Не тропат пружини, не шуми лагера. Старият съединител ( феродов диск ), беше на нитове. Понеже те го сменяха преди 7 години а колата е ходила почти само там и има история, погледнахме точно колко е изкарал, та си показа - 65 000км без малко. Гуми не пиля, не тегля и каравана, не стоя на съединител по светофарите. Просто страшно дърво е станало това Екседи, афтърмаркета. Оригинала и той е Екседи ама няма нищо общо. 2. Клапаните след 35 000км на газ, нямат нужда от реглаж, което е много радостно за мен. Настройката на газовото явно е супер. Спомням си, че във форума се твърдеше, че трябва да се ходи на 2 места в БГ за монтаж на газово а то не е точно така. 3. Гарнитурката на втек-а беше кокъл и е текло от там масло. Аз мислех, че е от г-рата на капака на клапаните. Новата шпилка също си е на мястото. Почистването на дросела, който си беше мръсен ( нямам HDS да го обуча ако се наложи и не пипам там ), не си оказа влияние и колата пак си е добре, но лошо няма да е почистен естествено. 4. Тропането, което аз не открих беше от гайката на полуоската.... Когато съм си сменял вътрешното каре, стегнах гайката с динамометрика а явно си трябва както си знам..с пистолета. За 2-ри път ми изиграва лоша шега това, защото гайките на джантите, които стягам на 115 нютона, пак ги развивам по-лесно и имам усещането, че това не са реалните нютони. Може би динамометрика не е читав, трябва да го проверя. Колата е супер, майсторите и те, частите също ( браво на D&V Auto Пловдив за пореден път ). Иначе продължавам да търся решение за климатика, защото карам все още без компресор с по-късият ремък. Този магнитен съединител се оказва голяма драма а афтърмаркет компресорите, които се продават, хич не ми ги препоръчват да ги купувам. Ще пиша и с развитие на това като имам яснота ( някой ден ).
-
1 точкаНезависимо дали става въпрос за Джаз, Сивик, Акорд, ЦРВ (изключвам проблемният мотор в първото ХРВ) или друг от моделите, използващи бензинови мотори, на няколко места съм получавал същият отговор - ако опреш до сегменти и се направи качествена ревизия на мотора, те чакат още стотици хиляди безпроблемни километри. Един от по-сигурните монтьори с които съм разговарял, сподели следното за Джаза от 2002-2008: Караш 300 000км, ако се наложи изобщо смяна на сегменти, сменяш и караш още 300 000км. Същото важи и за веригата. Само че и на него, както на много още хора, не му харесват двете бобини и свещи на цилиндър в i-dsi моторетката. Поне и това неудобство си има своята положителна страна - в диагностиката, мотора излиза като V8 и е повод за усмивки и весело настроение.
-
1 точкаБаси! Колко вода изтече, колко бира се изпи... Колата е жива и здрава все още. Кара се по 200-300км на година и е гаражна кралица Вчера я изкъпах и поразходих, и пак се намери кой да я забележи и да ме заговори за нея. Това ме накара да се присетя и за тази тема, но като видях колко години са минали от последния пост... Много неща се случиха, може би най важното е, че се оженихме с гаджето, Хондата получи нова боя по случая и беше сватбения автомобил. А да, преминахме към "тъмната страна" (забелижимо от снимката) и основно чупим ненски 6-ци на задно предаване докато Прелюд-а се радва на достойни старини.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00