Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.08.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Старият не подлежеше на ремонт. Единствено можеше е да се прехвърлят пластмасите за сумата от 450 лв. След малко по задълбочено проучване, ако на някой му е интересно, се оказва, че между 2.0 и 2.4 разликата в радиаторите е само в разположението на щуцерите за охлаждането на автоматичната скоростна кутия и дренажа за източване на радиатора, заради тампоните на двигателя. Източник: https://www.drive2.ru/l/679431666585845739/ Въоръжен с тази информация намерих ,че Denso имат модел за 2.4 АТ - DRM40025, дори на схемата се вижда ,че има въпросните уши. Също така се оказа, че Nissens също предлагат (Nissens 68096). О, и каква изненада и той е с въпросните уши, поне от снимките, които видях. Надявам се за някой да е полезно, защото се оказа, че в магазините не знаеха дали са взаимозаменяеми. И пак казвам, че всичко това е информативно, да не се взима на 100%. Не съм го правил и не гарантирам за резултата.
  2. 2 точки
    "Запушване по хидравличната система" са искали да кажат ама тва е щото толко могат и толко знаят и дори не знаят кво да лъжат, и приказват. Виж като въртиш волана ако вие още повече и с оборотите се усилва звука от помпата е, която я тормози не оригиналния маркуч. Помпи ли не правих, маркучи ли не сменях и накрая оригинален маркуч и край, спряха всякви шумове и волана се върти по гладко. Получава се теч на хидравличната тръба по някое време, понеже са си на години вече тия коли, и тръбата изгнива външно и почва да тече.
  3. 1 точка
    Ако е по същият маршрут и не я настъпваш повече, малко висок ми се струва този разход. Аз не съм карал много градско в София, но с 2лт ръчка, на същите км ми даваше около 10-11 зимата в града, при много икомично каране. Реглаж е хубаво да се направи, но не вярвам да е това причината. Лошо гориво може би?
  4. 1 точка
    https://ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html Honda 0W-20 Ultimate syntetic 0.946 L 5 х 13.49 = 67,45 х 2,15 = 145.02 лв Изпращане с куриер - наложен платеж Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
  5. 1 точка
    Не видях да е писано нещо за клапаните. Една проверка на хлабините няма да е излишна.
  6. 1 точка
    Ще ходя при читав майстор който разбира от Honda и Toyota , има и диагностика. Пък да видим.. в Юбико не бих стъпил но това е друга тема Не знам много ми е странно това поведение с придърпване, особено когато се пусне климатика, има по-голямо натоварване нали и се усеща повече тогава. Единствено дюзите не са гледани, но аз два пъти в годината слагам добавка за горивната система на Pro-Tec хубава, карам със Шел бензин 95Vpower
  7. 1 точка
    Ако не ходиш в Бултрако, отиди при някой читав майстор разбиращ от марката. Примерно Слави в Овча Купел, Юби ко може би?
  8. 1 точка
    Заредих от въпросната газ/бензиностанция. Не вярвам да е толкова налягането. Смятам следващият път да питам дали е вярно. Автомобилът върви една идея по- добре от другите места, на които съм зареждал при относително еднакво шофиране, като км може би 15-20 повече изминати. Намира се на входа на Асеновград преди кръговото идвайки от Пловдив- SG е името.
  9. 1 точка
    Мога да дам скромното си мнение за София. 1. Официален сервиз Бултрако София-Изток на Ботевградско шосе. Моят автомобил е купуван нов от тях и обслужван в този сервиз от първия собственик и от мен до около 150 хил. км. Плюс: приемчиците са или поне бяха много културни и отзивчиви. Уговорки и часове винаги са били спазвани. Работи се бързо. Минус: работят на конвейер - т.е. за тях си поредният клиент - а и съотношението цена/качество не е в тяхна полза. Пример: ремонт на климатика (съединител и бобина) на стойност над 1000 лева в БТ и резултат - отново развален климатик след 50 хил. км. Цена за ремонт в алтернативен сервиз - 350 лева. Мнението ми е, че за по-стари модели като моя, където не е необходим специфичен софтуер и диагностика, цените в БТ не си заслужават. Продължавам да поддържам колата с оригинални части в алтернативен сервиз и мисля, че не губя нищо. 2. Сервиз София-Изток 2 на Челопешко шосе. Това е бояджийският им сервиз. Поведението е малко непрофесионално - служителите видимо са мързеливи, мотаят се, хилят се и си подхвърлят забележки. Цените са високи. Качество на работата: Плюс: спазват деня за прием, работят чисто, без зацапан интериор, счупени щипки и т.н. Минус: портокалова кора, пропуснати елементи, на места лакът се лющи две години по-късно. Мисля, че има по-добри алтернативи.
  10. 1 точка
    С ватата "ударих на камък". Искат да ми продадат топ, или куб, а ми трябват 10% от количеството. @Митко Йотов - има ли нейна алтернатива, с която да напълня кухините около задните калници? За днес - толко - всичко отзад е олепено. Останаха 3 квадрата за вратите и ако още нейде реша.
  11. 0 точки
    Имаше подобна и дълга тема с разни размисли. Та там имаше различни посоки за изследване. Принципно е добре да се провери всичко методично, да се почисти дросела, а и твоята хипотеза, преди да се сменят части.
  12. 0 точки
    https://www.facebook.com/share/r/hWHvsTgMGmR2kwH8/
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...