Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.07.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Пълно разочарование. След разговор със съпорта на гармин се оказва, че след 5-тата година спират ъпдейите на карти, дори и да искаш да си платиш. Аз съм от любителите на Garmin от над 15 години, както и на фабричните неща в една кола. За съжаление се оказва, че няма да има дори и платени нови карти. Последната е 2023 г. Оправданието е, че устройството няма достатъчно памет да поеме новите карти. Но аз както казах от много време се занимавам с гармин устройства и знам, че могат да предложат орязан вариант - източна/западна европа, дори и карта за отделните държави. Явно просто няма да има поддръжка, след гаранцията на никой не му пука какво се случва с колата.
  2. 1 точка
    На ХР-В-то му спряха обновленията на третата година, бях писал в друга тема. Но пък имаше май инструкции как да си платя. Аз им гледах картите и все си мислех, че ако ти се дават 160лв (или колкото по спомен беше) ще ти продадат карта, отключена за устройството и просто трябва да качиш файловете в папката на Гармин и ще тръгне.
  3. 1 точка
    Колега, колата е много стара и е нормално да има някакви проблеми! За Клаксон чувам за пръв път, но , таблото с бушоните е под волана! Държи се на един болт и се изхлузва надолу! Всички бушони са мини! Не съм чувал, досега за проблем с превключването! По скоро на свободна свири и се обажда лагера на първичния вал! Ако натискаш съединителя и тогава чуваш шумове и скърцане - съединителя е за смяна с аксиалния лагер! Ако пуснеш съединителя и чуваш шумове, скоростната кутия е за ремонт!
  4. 1 точка
    Тъпо. Добре, че сподели опита си и какво си пробвал да не си губим времето. Моята я актуализирах тъкмо последно 2023 и мислех тази или следващата да си платя. Е явно няма да успея Ще трябва да те черпя за спестеното време и нерви
  5. 1 точка
    Леко ме шокираш Аз си ъпдейтвам картата всяка година единствено тази не съм и си викам след като мина половината направо в началото на 25 година ще е. Досега струваше 20 евро. Ще следим. Не,че Гармин-а не ме е подвеждал 100 пъти, но пак въши работа от време на време. Преди месец когато използвах новото отклонение преди Бургас за Несебър ми даваше ,че карам в нивата при ъпдейтната 23 година карта. Срам.
  6. 1 точка
    Аз съм приготвил бухалката и съм на stand by. Трябва да сме единни като фермерите ( може би Гръцките) Не може да ни правят на маймуни. Веднага прозира евтината схема Баш онбашията произвежда катализатори . Заместникът му отговаря за кражбите, държавата я няма. Аз имам каско и като ги извикам да съставят протокол за кражба или вдигат рамене или ако съставят ,влизаш в омагьосан кръг , при който си съжалил че си се опитал да направиш нещо. Сега очаквам да се възродят кражбите, а цените на репликите от 500/600 да станат на 1000/1200 лв. При тези изисквания ,държавата трябваше да дотира минимум половината от реалната стойност на катализатор. Тогава бих си сменил профилактично дори всичко по изпускателната система. Така че в нас е решението- да бъдем пионки или...
  7. 1 точка
    Здравейте, През май 2021 се сдобих с CU2 2.4 автомат и с повишаването на температурите се появи подобен мистериозен проблем. Основният симптом беше шум отпред вляво (по-скоро "пукане", отколкото "тракане") при ниска скорост, което се проявяваше единствено в летните жеги, т.е. над 30 градуса. Шумът не се появяваше веднага след потегляне, а известно време след това (5-10 минути, а може и повече). Главно се чуваше при потегляне или натискане на спирачката при движение с ниска скорост. Ако колата беше оставена да престои на място, шумът изчезваше, но задължително се появяваше пак (при горещо време). Ето едно видео, което съм направил по това време, на което се чува шума (трудно е да се разбере каквото и да е от него :D): https://youtube.com/shorts/SS_RhwcaFZk След много ровене из чуждестранните форуми и след като момчетата в сервиза почти бяха вдигнали ръце от мен, попаднах на следната тема: https://www.hondaaccordforum.com/forum/general-tech-help-7/thumping-popping-sound-when-braking-slowly-hot-days-34620/page8/#post302039 (линкът е към конкретен коментар с решението на проблема, а назад са описани перипетиите на колегата) Ето и нещо като service manual: https://honda.oemdtc.com/217/front-suspension-clunk-in-hot-weather-2008-2012-honda-accord-2010-2013-crosstour Накратко: при горещо време гресът/смазката в оригиналния преден долен шарнир не си върши работата правилно и започва да се получава това отвратително пукане. Проблемът е оправен с нова ревизия на шарнира (парт номер 51220-TA0-306, оригиналният е 51220-TA0-A02). След монтаж на новия шарнир отляво проблемът изчезна моментално. Забавното е, че точно днес, 3 години по-късно, ми смениха и десния шарнир, защото и той се "разпука" Частта струва 172,13 лв. в Бултрако, а срокът за доставка е 10-15 дни. При мен шумът не беше чак толкова силен, колкото при колегите в темата, и не си спомням да се е проявявал при въртене на волана на място. Със сигурност го имаше при потегляне/спиране/минаване през неравности с ниска скорост. В сервиза не бяха срещали такъв проблем преди моята случка, но казват, че са сменили доста шарнири и оправили доста "пукащи" Акорди след това Успех!
  8. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с масло Mobil 1™ ESP 5W-30 (партида май 2022 France) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Mobil 1™ ESP 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила – 208481 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 7076 км; 6) Цикъл (извънградско/градско – 90/10; 7) Средна скорост 57,5 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – от 25. 04. 2024; 9) Моточасове – 123 ; 10) Изразходвано гориво – LPG около 630 литра Gazprom (България),; 11) Kтм = (л.265 / 4.3 л.) ≈ 146.5 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градска експлоатация 2-3 минути след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура, че и отгоре; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не, спад от около 2-3 мм 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 -7389 км., RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 High Mileage – 7280 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с леко докосване на щеката до хартията (Office 1 Laser Copy Paper).
  9. 1 точка
    Ама вие сериозно ли? Тия дискове на снимката се виждат, че имат ебати големият ръб. Няма общо това от къде е колата специално за дисковете. При по-калпавите или по-старите на възраст така става. Новите ( нормалните ) марки са си боядисани фабрично и не ръждясват дълго време. Без да се засяга никой сега но ако човек не може да си смени дисковете на колата с нови, трябва да мисли друг вариант на предвижване. Новите задни дискове са да кажем 9мм и като станат 8мм се хвърлят. Не се пилят, не се боядисват а отиват в кофата. По-добре колега мисли за рециклиране на апаратите, че ръждата ги е нападнала здраво. Най-малкото ги свали и ги почисти с телената четка малко.
  10. 0 точки
    Разговор между сапьоре: - Открих устройството! - К'ъв цвет са кабелете? - Единия а пепел от рози па другия много нежно тюркоазено! - Еййй, къ ша изгръмиш неко ден с таа твойта педерестия!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...