Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.07.2024 in all areas

  1. 1 точка
    От кога чакам този момент Макс да е на втора решетка за да видя интрига, Хамака няма да спи довечера ще го сърби гърба и има защо. Уилямсите добре но най вероятно случайно. А кактуса и Саржънт са единствените пилоти които не са си изкарали парите, типичен пример за толериране на търтей.
  2. 1 точка
    Хората правилно са ти казали. Търси еладжия да провери връзки и маси. Елементарно е: Щом не ти светва чека , значи няма ЕКУ в този момент. Съответно, не че не си разпознава ключът , а няма връзка и отговор от ЕКУ-то.
  3. 1 точка
    Аз от ръководствата съм останал с впечатление, че по-глемите са за 4WD, а по-малките за 2WD, но може да има и други комбинации. Ето какво изкарах аз, голяма каша. Honda CR-V 4 (RE) 2.0 AWD (RE5, RM2) - 155 коня бензин https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.0-awd-re5-rm2-92184803-g35201c2-i22218968.html Honda CR-V 4 (RE) 2.4 4WD - 188 коня бензин https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.4-4wd-92283303-g35206c2-i614682.html Honda CR-V 4 (RE) 2.2 i-DTEC 4WD (RE6) - 150 коня дизел https://www.autopower.bg/спирачен-диск-textar-honda-cr-v-4-re-2.2-i-dtec-4wd-re6-92184803-g77996c2-i22218968.html Така излиза май.
  4. 1 точка
    Не знам при мен излизат и 2та размера аз съм дизел. Навърти пълен ляв или десен прилегни и погледни какви са то се вижда ако е еднобутален или двубутален.
  5. 1 точка
    Много добре за 8000км. Леки замърсявания, почти не се забелязват частици от износване. Тази проба на кого е? При теб имаше доста тежки частици за 7000км.
  6. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=WBForKcFWoA&ab_channel=FORMULA1
  7. 1 точка
    За протокола: Ако угася Леджо и му премеря нивото до 1-2 мин и е по средата на щеката, то след денонощие непалена е + 2мм нагоре, а след още 1, е с още + 1 мм. После разликата вече става маргинална. Тоест, за макс източване (без дърпане с други методи) е добре да го сменям след 2 денонощия неработил ДВГ, та да се е стекло почти всичко в кортера. Но сам нямам условия, а в сервиз е немислимо да виси 2 дена. Неговите маслени магистрали и отвори са от "старите", а какво да кажем за модерните мотори за тънки масла.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...