Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.07.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Смених и другият апарат, там с ваденето на жилото проблеми нямаше, но имаше проблем с новият апарат като естествено го установих след като бях сглобил всичко. Дърпаш ръчната и....колата си продължава... Нов нов ама с луфт. Старият оригинален на 17 години, луфт няма. Късмет ли му се вика, менте части ли са, аз ли искам много, че като си купя нова част и да няма проблеми и да я монтирам веднага. Естествено, всичко това го разбрах, след като бях сглобил колата и излязох да я пробвам. Апарата си работи обаче ръчна спирачка, почти никаква я няма. Дефакто е държала само на другото колело. Проблема беше в луфта назад, който не трябва да го има. Не трябва да го има, защото жилото опъва пластината напред и като има луфт и няма никакво усилие там, няма как да зацепи ръчната спирачка на това колело. Помислих, че може по този начин да се регулират, но и 3-те апарата ( 2-та от колата и другият, който монтирах вчера, не са така ). Просто калпаво сглобяване в завода. Частите са от Стефан ( Autofix ). Той надали може да знае кой, какво, къде и как се сглобява. Щеше да иска да му го върна сигурно, но не исках и да го правя, защото нещата щяха да се проточат много във времето, поне 1 месец вероятно. Това е второто нещо по този Сивик, което има драма като част която взимам ( първото беше ОЕ тампон за заден амортисьор ). Ремонтирах го, като свалих пластината държаща жилото и я преместих няколко шлици назад така, че да може е опънато добре, да няма луфт и да може да се монтира чрез прибиране на пластината на апарата а не да се закача свободно както беше. Последва втори тест драйв и всичко вече беше наред. Апаратите са Essen SKV, изглеждат добре на вид обаче като качество на сглобката, не съм доволен. Мислех да търся и предни но ще си рециклирам моите явно, че по-хубави няма да намеря така или иначе на афтърмаркет пазара. Не говоря за Брембота и тем подобни с 2-3-5 бутала естествено Относно обезвъздушаването, за разлика от Аеродека, тук си направих бутилка с маркуч по старият начин ( може и сам човек така, пак не е нужно да са 2-ма ). Вакум помпата нещо не ми хареса какво налягане прави, че да стане като хората обезвъздушаването. На съединителя става, защото сигурно е близо и помпата и пътищата са много по-кратки но със спирачките, вероятно трябва да е машинна смяната под налягане или чисто и просто - крак на спирачката
  2. 1 точка
    @ceco_accord, моите 5 стотинки по въпроса са - с нищо не пълни, просто вземи спрей за почистване на ел.елементи. Върши работа и този за дебитомерите. Напръскваш обилно 2-3 пъти, изчакваш малко да изсъхне и щракваш. Ако синковеца ти е в София, мога да му дам адрес от къде да мине да го пръснем. Всеки казва нещо различно но тази букса е изкарала 30 години, ще изкара още толкова ако няма проблем с контактните връзки - да са чисти и сухи. Останалото са митове и легенди.
  3. 1 точка
    @Lubom8, собствениците на такива коли не са много, ентусиазираните да споделят мнение по-малко, а такива от тях, които пишат във форума пък съвсем още по-малко. Вие не правите изключение. Затова, моля не дублирайте съдържанието на поста в отделна тема, защото нито ще помогне, нито помага за подредбата. И не, няма проблем с частите, стига да знаеш какво да правиш, колкото и общо да звучи това.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Напълни буксата с грес, защото ще клеяса. Аз преди години смених 3 VSS сензора в рамките на година, защото буксите им все клеясваха преди да ме светнат, че трябвало да се напълнят с грес.
  6. 1 точка
    Разбира се. Това е нещо елементарно но необходимо.
  7. 1 точка
    Оказа се бушон f4 на схемата под волана.
  8. 1 точка
    Най-добрият начин да си развалиш отношенията с някого е да започнеш да си ги изясняваш. Уинстън Чърчил
  9. 1 точка
    Микро среща на 2 врачанки. Старият герой (а герой без рана не може) малко беше пострадал (отнели му предимството), но вече е оправен, та пак му се зарадвах. И той клони към вечен автомобил - на четвърт век е вече, но е още в строя, и то в добра форма.
  10. 1 точка
    След разкачане и почистване на клемата, стрелката се оправила. Дано не е временно. Ако пак се разтанцува, ще го взема. Може да се окаже че настоящият се е прецакал, но да видим таз рабта. Синковеца даже се поинтересувал за проблема , та ми прати това клипче. Ако ни се размине, поне темата някому да е полезна.
  11. 1 точка
    Скоростомера е електрически, зад циферблата има платка която трябва да се смени. Доколкото разбирам има някакъв кондензатор на нея който се скапва.
  12. 1 точка
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Последно го промих с обезмаслител - май Меглио (таквоз имах под ръка), продухах го - позасъхна и щракнах клемата. Тоз път съм сигурен, щот АЗ си го прАйх. Ама така е в живота - добрите неща стават с екип. Навличаш екипа, вдигаш ципа и са опрАаш сам!
  15. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...