Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Осма генерация акорд с Premium Audio System всъщност има 10 говорителя: 1 бр. централен на предното стъкло 2 бр. на предни колонки 4. бр в четирите врати 2 бр. на кората до задното стъкло 1 бр. суббуфер пак там Аудио системата не е на Пайнер, а на Панасоник Парт. номера не е 39186-TE0-A11 а е 39107-TL0-G21
  2. 1 точка
    Предполагам, че въпроса е към мен. Да сигурен съм, не е толкова висока колкото на халогенната крушка, но все пак е достатъчна, за да изгори рефлектора. Тук има едно интересно видео на който му се гледа: Не му правя реклама, аз си рециклирах фаровете при друг човек и лампите си ги купих от друго място. Този ме отказа с отношението си към мен, въпреки, че му отидох на крака, но пък видеата са му хубави.
  3. 1 точка
    Остров "Адата" Пловдив,около1940г.
  4. 1 точка
    И, какво, кое покритие и от какво изгаря всъщност , щото аз знам друго ,ама кой както си го разбира де. Много специалисти ни лъжат и ние съответно: чули-недочули, разбрали - не разбрали и от там, много се лъжем . И не само се лъжем, ами се и набутваме ! Към колегата с дилемата - сложи си хубави ледове ,от тези с вентилаторите (между 120-150 лв. са) които ще са поне 2 пъти по-евтини от въпросното рециклиране, а и не е ясно как и дали ще ти го направят качествено - въпросното рециклиране. На мен като ми ги рециклираха "най-големите специалисти" за сума ти пари , не усетих никакъв ефект. Ама имал дал... Айде лека - на по-католиците от папата!
  5. 1 точка
    То вътре е раздуло ама няма как да бръкна. Ти поне като изкърпваш можеш да бръкнеш и да обработиш. Според мен тая мизерия става от каналите за отичане на стъклоизмивната течност. Там е вечно пълно с листа, кал, клечки и пр. Там долу на прага обикновено има буца кал, но и вляво над гумата също се пълни с листа и заблатява. Така се стича мръсотията: Отделно самата ламарина е перфорирана отгоре и отдолу и ако се ползва агресивна пяна за миене на автомобила (моя случай), може да влезе там и да работи необезпокоявано. Намазах с вюрт колкото можах и вътре ще клепам парафин. С верния помощник Зашкурих за втори опит боя и лак: И дори си тествах новия тенекеджийски чук по накривения калник:
  6. 1 точка
    Колянов и разпределителен. Едит: все тая колко са разпределителните, засечката се прави спрямо коляновия.
  7. 1 точка
    Смени го на 2000хил км като ти препоръчвам да вземеш това. https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html
  8. 1 точка
    В никакъв случай не сменяй веригата, ако няма симптоми. При правилна поддръжка имат огромен ресурс и няма никакъв шанс да се скъсат без преди това да са плакали хиляди км, че са за смяна. Същото важи и за водната помпа. Аз до сега на моя бензинова Хонда ( а са над 5) не съм сменял нито верига нито водна помпа и не ми се е налагало да го правя, но за сметка на това около мен е имало случаи на сменени водни помпи, които имат много по-малък ресурс от заводските и се налага тяхната повторна смяна. Та с две думи съм твърдо против превантивната смяна на твоята верига. Не е ясно какво менте ще сложиш, ако не вземеш оригинални части от Бултрако и има шанс дори да избодеш очи, вместо да изпишеш вежди. Клапаните задължително ги регулирай.
  9. 1 точка
    Едни и същи колони в две различни марки и модели коли / не става въпрос за Хондата а за предишни мои коли/ свиреха по коренно различен начин. В Опел Вектра А свиреха все едно е с бас каса, в Фиат Браво свиреха като радиоточката на баба. Плеъра беше един и същи. Даже на Браво-то отпред в корите бяха сменени с Херц. Та зависи от самата кола най-вече и акустиката и как ще свирят, това ми е идеята. За мен оригиналната музика си е сметната да свири в това купе най-добре. Още повече имаш 10 говорителя общо при Премиум Аудиото. За ремотна се разрови из нета или разпитай, в Бургас няма вариант да няма някой който да не ремонтира тонколони. Ако не е много скъсана мембраната и не трябва да се смени изцяло. А само разлепена може и сам да си я залепиш с някакъв еластичен каноконлит.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...