Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.01.2024 in all areas

  1. 1 точка
    При мен се появи същия проблем. Заглъхна, почти не се чуваше. Вече май го няма никакъв. Не се бях замислял,ще може да има нещо общо със сваляне на акумулатора. И аз свалях моя за смяна на крушка, но не съм сигурен дали от тогава изчезна сигнала
  2. 1 точка
    Чудесно се е получило но най важното е обецата на ухото на юнака. Това са дребни забележки но безценен житейски опит.
  3. 1 точка
    Беше - стана. Няма драма, а от каското платиха повече отколкото струваше.
  4. 1 точка
    За мен при пътен инцидент с пешеходец вината е 50/50, даже в повечето случаи пешеходеца има възможност да избяга а водача не. А това със стоенето пред пешеходна пътека и чакане на някой се е случвало на всички това може да те докара до истерия но в закона е предвидено подобно нещо и той е точен и ясен: "Пешеходеца е с предимство едва когато стъпи на пешеходната пътека"!
  5. 1 точка
    Моят оригинален беше също EFB и го смених с AGM. Колата я карам рядко и разликата е голяма. Препоръчвам AGM.
  6. 1 точка
    Какви спецификации за този двигател на миналия век? Човека е питал още в първия пост да ремонтира или да търси друг втора употреба.Ти какво общо си написал с двата зададени въпроса? Само спам, маслото такова , газта онакава.Нищо конкретно не си му отговорил, защо се включи и ти тогава? Аз на колегата каквото трябва съм го посъветвал на лично.
  7. 1 точка
    Здравейте! Нека да има и тема за обзор и сравняване на въздушни филтри за нашите Хонди. Обсъждане на качество, цена, доставка и всичко, което би било полезна информация за всички. Давам началото с два филтъра, закупени от https://autopi.bg/ Филтрите са за CR-V III 2.0 VTEC 4x4 01/2007 - 06/2012 Купих ги за сравнение. FILTRON AP105/1 (Made for Filtron) срещу PURRO PUR-PA8154 (Made in South Korea) Двата филтъра изглеждат абсолютно еднакво, без никаква разлика. Дори и мънички детайли по пластмасата, от матрицата за производство, са абсолютно идентични. Изработени са качествено. Филтърните елементи са дебели, по-дебели от на MAHLE. Ще имат възможност да поемат много прах, преди да се задръстят. Единственото което малко не ми харесва е, че гуменото уплътнение по периферията не е залепено (фиксирано) за пластмасата, и може да се свали свободно. Но, така са вече и "по-марковите" филтри като MANN и MAHLE. Изглед отгоре: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Изглед отдолу: Изглед на филтриращия елемент от близко разстояние: Надписи: FILTRON AP105/1 - цена: 26.97 лв. PURRO PUR-PA8154 - цена: 18.32 лв. Тук е интересно как един и същи филтър може да има такава разлика в цената. Още повече, че корейският, след мито и ДДС е значително по-евтин от полският?! Но защо полският е "Made for Filtron"? Може би произведен за Filtron от MANN+HUMMEL FT POLAND, както пише на кутията? Между другото, този Filtron не можах да го намеря, никъде другаде, за по-малко от 30 лв. Останах приятно изненадан не само от цените, но и от отношението към клиента. Поръчах в събота вечерта и след няколко минути - изненада! Обадиха ми се по телефона да потвърдят, че са получили поръчката и дори ми предложиха да заменят поръчания допълнително от мен филтър-купе с друг, също много качествен, но на значително по-ниска цена. Дано да продължат все така!
  8. 1 точка
    Мани голям професор е.Всичко разбира,може,неговото е най-хубавото.Научил спецификациите на маслата,оригинални филтри,реглаж клапани и тва е навсякъде.Дали е разглобил един двигател през живота си е друг въпрос.За правописа и граматика няма да коментирам.Ама в интернета много ги лекува с масла и филтри.Как разбра каква му е газовата чак на човека и с какви настройки е не знам.25 годишна кола е все пак ,която не я е купувал от магазина.На N-брой километри и експлоатация. Двигателя на хондата нещо по-специално ли е от другите ,че трябва човек,който само хонди прави да го ремонтира. Има няколко човека във форума,който наистина разбират и помагат.Чуе от единия за нещо ,че е хубаво и почва веднага да го хвали.
  9. 1 точка
    Но рекламите продават - често, ненужни неща. Ако колата си работи нормално, и се ползва прилично, няма причина превантивно да се филмираме.
  10. 1 точка
    Ти ми напомни, за рекламата на "калгон"... 😄 Ми какво да ти кажа: най-глупавата реклама... През живота си, няма да имаш една пералня, както и една кола... Със спестените пари от "калгон" 😊, или от добавките за двигател, ще може да си купиш няколко перални, пък и някоя и друга кола... 😄
  11. 1 точка
    Акумулатори предвидени за старт стоп сиcтеми са EFB ,при всеки производител. Едно добро предложение е на YUASA
  12. 1 точка
    Нашият се хванал с баш най-трудната графична технология. Даскалът му я показал и го питал дали проявява интерес. Радвам се че е опитал, макар и крайният резултат на отпечатъка да не е грабващ, но пък си е къртовски труд, което е възпитателно. Това е мецотинто - техника на печатане измислена от Лудвиг фон Зийген (1609 – 1680). Представлява гравиране с ръчни инструменти върху метал. Дълбае се като растер. Колкото по-финно - толкова по-светло. После се ползва като плака за отпечатване. Направил си снимка от някаква игра, прерисувал я на плочката и после "задълбал в мъката". Стана си хондажия тва момче. received_325440866918732.mp4
  13. 1 точка
    Е, една година (и 8.000 км) по-късно си отговарям сам на въпроса (Понеже когато попитах никой не сподели мнение): Може. Няма никакъв проблем или промяна в работата на двигателя... Пали, работи и дава разход както преди. Надявам се тази инфо да бъде полезна на някой.
  14. 1 точка
    Здравейте, може ли някой да препоръча читав сервиз в София за обстоен преглед на АСК на Акорд 8 ген, 2.4? Усещат се вибрации във волана, когато колата е на P, като при включен климатик те са по-осезаемии (за това четох, че най-вероятно е от тампони на мотора). Повече ме дразни/притеснява, че при ускорение 25-40км/ч също се усещат вибрации в седалката и волана. Прегледана е за писаните проблеми с карета, според сервиза (без да са сваляни) са в прилично състояние, може би са в начален стадии на "разбиване" и като друга причина за вибрации ми казаха, че може да бъде и от скоростната кутия. Евентуален проблем в нея, хидротрансформатор ли би бил? При по-дълго шофиране (добре загрят мотор и кутия) ми се струва, че вибрациите са по-силни. Масло и филтър на ACK са сменени с OEM.
  15. 1 точка
    Явно на никой не му се занимава или е по-лесно нещо като се напише да се спами, или да се даде отрицателен вот. Та, може да започнем. Информацията е взета от тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Препоръчително е да се използват масла на Хонда в скоростните кутии автомат и ръчна, както и маслото за задния диференциал и антифриза. Регулиране на клапани и стойностите им https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001325.html Масло автомат Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001060.html Ръчна скоростна кутия Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Масло за задния диференциал: Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Това е антифризът. Сменя се на 120 хил км. И това синьо не е като другите такива в магазините. : https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001701.html Другите течности са на съединителя и спирачките. Хубаво е и те да се сменят. Използва се ДОТ4. Писал съм по-горе. Тук подробно за спирачната система: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/084.HTML Дизеловите двигатели са с хидравлична рейка и там има хидравлично масло. Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000002558.html Това е част от информацията. Може темата да се допълни от всеки (вкл. и с въпроси). За да не пита всеки нов потребител едно и също, темата може да се бодне горе в Форума като важна, за да не изпада (при желание от модераторите), а който е съгласен може да даде вота си. Както и да се промени и заглавието.
  16. 0 точки
  17. 0 точки
  18. 0 точки
  19. 0 точки
  20. 0 точки
    Щото една девойка се обади ,че тук в гаража съм си правел пружини.Викам ей сега ще врътна едни..:)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...