Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.01.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Вчера направих тест-драйв на новата електричка на Хонда e:Ny1, както и на CR-V 6-та генерация и ZR-V. Тъй като няма раздели във форума за тези модели, тук ще споделя някои впечатления само за e:Ny1, а за хибридните модели в друг раздел. След 10000км с моята Хонда е, от която съм много доволен, имах големи очаквания към новия модел, но останах с леко разочарование. Не че колата е лошо изпълнена, напротив, като изпълнение е доста добре, но очаквах повече спрямо „е“. Реално е едно електрифицирано HR-V, разликите са най-вече в интериора. Какво има в повече от „е“ освен размерите: - по-мощна и по-бърза, с голяма батерия съответно по-голям пробег - електрическо регулиране на шофьорската седалка, електрическо отваряне и затваряне на вратата на багажника със сензор за отдалечаване, делима задна седалка - двузонов климатроник с много хитро регулиране на въздуховодите - амбиентно осветление с регулиране - подобрени системи за сигурност / много добре показва на дисплея разположението на колата спрямо лентите, показва идващ завой и т.н./. Разпознава и показва и знака „STOP”. - безжично зареждане на смартфон - голям вертикален дисплей /на мен ми харесват повече хоризонталните/ Това, което не ми хареса е, че като седнах за първи път, не я усетих като моята кола /за разлика от ЦР-В 6/. Има някои дребни забележки, които ми развалиха удоволствието от шофирането: „педала“ за почивка на левия крак е скосен в горния си край, обувката не ляга добре и не можеш да се отпуснеш, а като преместиш крака към седалката има друга неравност на пода и пак се създава дискомфорт. Второто което не ми хареса е по-осезаемия звук от електромотора, вероятно защото е отпред. Липсва и възможност за шофиране с един педал. Малко е по-лакома за електричество 😊 което е естествено за по-голямото тегло и по-мощния мотор, аз докарах до 19.5 kWh среден разход на комбиниран маршрут: градско, извънградско и малко магистрала със 130-140 km/h. Снимките вътре не са много добри, имаше насрещно слънце.
  2. 2 точки
    Мачкай Гришо - добре започваш годината! Имаш да си връщаш и да се завръщаш в челото!
  3. 2 точки
    120 000км. ако са ОЕМ. Другото един господ знае.
  4. 1 точка
    Привет. След като се разминах с едни оригинални Хонда свещи, реших да проверя какви са небрандираните с Хонда NGK в местния магазин за авточасти. Малко се учудих, че имат надпис Япония. Взех ги и вкъщи ги доразгледах и сравних със стари оем. Напълно идентични са с оригинарните Хонда, като изработка и надписи. По баркод са холандско производство. В интернет масово излизат с малко по-различна опаковка, като разположение на надписи и картинки, но намерих и същата опаковка. Тя, обаче, имаше холограмни стикери, а моите нямат. Какво куче ще излязат за 8 лв./бр. ще разберете скоро. 😉
  5. 1 точка
    Здравей колега това са препоръчаните по ръководство японски за двигател R20A. NGK: IZFR6K11NS DENSO: SKJ20DR-M11S Това е ръководството за други справки. https://omanual.ru/Honda/
  6. 1 точка
    Христо Ботев - роден на 06.01.1848 г. в Калофер! Поклон!
  7. 1 точка
    z_chakarov, Благодаря за телефона ще звънна. Какво прави ли? При оглед на гумите и дисковете, задния ляв диск започнал леко да ръждясва. От време на време си ги оглеждам. Иначе нямаше да разбера. Други никакви симптоми, нито проблем със спирането. Накладки и спирачна течност течност сменени преди няколко месеца около 3-4 хил.км. И се започна .... В сервиза проверка на апарата и опит за обезвъздушаване, прокапаха няколко капки спирачна течност. Проверка на спирачния маркуч. Проверка на разпределителя (онова дето му викат кантар). До тук всичко е ок. Проследихме коя е тръбичката за заден ляв апарат и къде влиза в ABS. Оказа се блокирал клапан в затворено положение. Капчица не пуска. Другите тръбички при развиване и натискане на педала нямат проблеми. Елекриката работи, там са електромагнити и при сработване на магнита трябва да много бързо да затваря и отваря клапана или при сработване на VSA да блокира и отблокира някое от колелата. Ама това го знаеш...
  8. 1 точка
    ИнсаОйл между Хасково и Димитровград - посока Димитровград (на мястото на Газпром) - няма манометър на колонката
  9. 1 точка
    Здравей. Не е по темата, но дано да не си плащал за проверка на DPF, защото Акорд 7 няма.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...