Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.12.2023 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте, Тъй като някои колеги ползват магнити на масления филтър, реших, че ще им бъде интересно, пък и не само на тях, какво става от вътрешната страна на филтъра при тяхното използване. Разрязаният филтър е NITTO4HM113 на 2700 км. Оказва се има задържане на микрочастици, натрупани от вътрешната страна явно между магнитите ( къси и дълги).(Снимка 1) На втората снимка се вижда вътрешната повърхност на филтъра след почистване. Ако има колеги с подобно отваряне на филтри с магнити може да споделят как е при тях.
  2. 1 точка
    Този тъпанар който не иска да отвъртиш при оглед капачката,явно не си я отвъртял. На мен ми се случи при оглед на едно CRV ,и да отвъртих я с клещи и отдолу черно като асфалт всичко лакирано не се вижда. Дано при теб не е така това показва че не е сменяно маслото дълго и двигателя се е задръстил там що може. При всеки оглед на кола отвъртам капачката и там трябва да видя чисти елементи сиви не черни.
  3. 1 точка
    Пробвай с водопроводен или раздвижен ключ, ако не тръгва на ръка. Но сложи нещо, като парцалче,за да не я нараниш. Изпратено от моят Mi 9 SE с помощта на Tapatalk
  4. 1 точка
    Аз ползвам на Бош и други марки тип банан. Сменям ги зиме и лете като консуматив. Не чакам да започнат да стържат , въпреки че има "още живот" .
  5. 1 точка
    След регулиране на клапаните и смяна на свещи,дистрибуторна капачка и палец колата вече е ок. Не е пипано стъпковото моторче или кавото и да е друго. Благодаря на всички включили се в темата.
  6. 1 точка
    Значи сме те подвели. Аз съм със стандартните (за Ледженд) съставни пера. Твоите са някакви "бананки" и там е друго.
  7. 1 точка
    Абее, неудачен опит. Няма нужда от цитат на цял пост, особено ако е над твоя.
  8. 1 точка
    Бях сложил след основния ремонт на Сивика, но за съжаление не успях да го срежа прилично. Целта бе там да останат металните частици от напасването на новите сегменти и лагери. За маслото при стар и неремонтиран мотор не очаквам някакъв полезен ефект, тъй като такива метални отлагания едва ли се появяват, освен ако се кара без масло де.
  9. 1 точка
    Аз съм се запасил с тези. Чистачкита са ОЕМ и се сменят само гумичките.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Амии, може да не му понася нашият климат. В Германията през годинете съм виждал доста ремонти по аутобаните. Там премахват периодично асфалта от бетона и асфалтират наново. Няма коловози от тировете и т. н. Просто преценяват че асфалта се извосва и заглажда, та го сменят.
  12. 1 точка
    Под асфалта на немските магистрали има арматура и бетон. У нас под асфалта е "манджа с грозде" и корупция.
  13. 1 точка
    Аз също ходя само в Омбре, слава Богу, рядко.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Врачански флирт: "Не си лоша, ама грозна глава ти са е паднала!"
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...