@ceco_accord, тя темата е дълга но просто споделям инфо за DEPO. Китайчета са, не потъмняват но това не ги прави качествени. Интересното е, че при 6-тата Сивик са същите, сменяни са някога, не тъмнеят и си стоят добре но светят отвратително ако не са с ксенон, изглеждат с евтина пластмаса но то и цената им не е висока.
Колегата пита за фарове от десен волан т.е бюджета е важен. Не е писал и дали са с фабричен ксенон или без, защото разликата в цената е горе долу четворна. Ако не са с ксенон а е халогенен, афтърмаркет фар ниско към средно качество е към 220.00лв ( TYC, DEPO ) както и OE качество Magneti Marelli - 500лв. Ако е с ксенон, варианта му се ограничава до 1 афтърмаркет а то е фирмата която ги прави и за ОЕ - Magneti Marelli. Тук интересното е, че афтърмаркет Marelli струва повече от оригинален Honda от UK. По каско ми сложиха нов афтърмаркет, като цената му е 1200лв без отстъпки. Просто за коли по-стари от 5 години, нямаш право на ОЕ части. От Англия, нов оригинален фар с ксенон и без ксенон ( цената е една и съща което за мен беше странно ), струва 220 паунда през coxmotor което всеки сам може да сметне колко е. В Бултрако е 1400лв фара с ксенон.
Колегата може сам да си прецени какво да сложи, от къде да купи и какво качество да гони.
- Ако е ОЕ ксенон, разликата между Marelli и Honda e, че на италианско-чешкият е затрито логото HONDA в ъгълчето.
- Ако е халогенен, да си избере какво да вземе, там има по-голям избор като цена и марки. Аз бих взел Marelli.
Каквото и да вземе, аз не бих взел от десен волан фар. Ако е сръчен би могъл да обърне отсичането на фара но е играчка, фара се отваря и си трябват специфични умения.
P.S Ако не иска някой да му станат жълти и матирали фаровете, фолиото решава напълно този проблем от доста време насам а и пази от камъчета ако е качествено.