Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.09.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Разходите при сравнение на бензин и дизел, когато се кара на бензин са равни. Икономиите от цената на горивото при дизела се компенсират от по скъпата поддръжка.
  2. 1 точка
    Здравей. Ако не е късно искам да поръчам една консерва АТF DW-1 Линк: https://ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html 1×4L 63,92×2,15=137,45 лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма (ще изпратя информация на лично) Благодаря
  3. 1 точка
    Привет и от мен, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L + 1x4L + 2х1L Стойност на поръчката: (50.95 + 42.95 + 2*11.95)*2.15 = 253.27 лв Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма (ще изпратя информация на лично) Клубни поставки: Да, 1 комплект Поздрави, Стоян
  4. 1 точка
    Европейкия Акорд 7, няма оригинални дневни светкини. Явно някой е преправял нещо.
  5. 1 точка
    Не са 100. Само един път е, при първото спиране. След това системата не работи, ако не вдигнеш над определени км/ч. Значи, ако в задръстване се местиш 2-3-5м системата не работи.
  6. 1 точка
    Груба съпоставка на пост 16 и 17 показват че: 2.2 дизела харчи 20,43лв / 100км, а 2.0 бензин 13,56лв / 100км, макар цените да са плаващи, а жипките - леко различни, както и неуточнен периметър и стил на шофиране. Мнозина забравят да сложат малкото бензин което ДВГ ползва при палене и загряване до работна температура, но ако колата се кара предимно градско и на къси разстояния, това си е фактор. Тоест - дизел към бензин/газ е 3 към 2 в левове. Разликата не е голяма (и не бива да е основен фактор при избора на тип ДВГ заради цената на горивото), но се натрупва. Случайно си намерих бележката от последното извънградско със Сивика - D14A3. Пълна кола / климатик / трафик и средна скорост 80км/ч - демек бързане. 9,43лв/100км газ при разход 8,4/100 и цена 1,12лв за 1 литър. На Леджо съм спрял "да му броя хапките" - кара се само извънградско и рядко последната година, и харчи 11-12л/100км газ, което в левове (при 1,12 / 1л е около 13лв / 100км.
  7. 1 точка
    @Rakeem Да, логично е от гледна точка на износването на двигателя. Но този акорд едва ли има електроника тип "изкуствен интелект", че да смята сложни алгоритми. Тук на таблото показва часове работа на мотора, според мен. @jivetz Tова трябва да е менюто. Показва 91часа и 08 минути. Занулява се при смяна на маслото, но точно как, не съм много сигурен. Предполагам като натиснеш и задържиш за няколко секунди "врътката" за смяна на менютата, но виж и в книжката на колата какво е описанието.
  8. 1 точка
    Моето кубче за изминати 29250 км от 18.03.2020 г. до днес, ми е изгорило 1050 лв. бензин и 2915 лв. газ, което прави средно 13,56 лв./100 км. Предполагам, че 3-ката ще е доста по-добре, с оглед на аеродинамиката.
  9. 1 точка
    странно... и каква е тя?
  10. 1 точка
    @Go6k0 Най-просто казано: Всичко зависи от конкретното състояние на двигателя. Ако е с DPF и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава може и ACEA C2. Иначе ACEA C3. Ако е без DPF, и двигателят е в напълно изправно състояние, не гори масло, не тропа, няма съмнителни шумове, тогава ACEA A5/B5. Иначе "тънко" ACEA A3/B4. Грейд 0W-30 или 5W-30. Ако си похапва доволно масло, каквото и да избереш е все едно... Само ремонт ще го оправи. Всеки производител на сайта си има т.н. "Oil finder" или "Oil selector", или нещо такова. Ориентирай се там какво да си избереш, съобразено с изреченията по-горе.
  11. 1 точка
    Януари - септември 2023: 1434,15 лева за 544,28 нафта, изминати точно 7029 километра. Сметката показва среден разход 7,74 на 100. Резервоара в момента е пълен така, че пак е плюс, минус. Не водя пълен отчет, а само от смяна до смяна на масло.
  12. 1 точка
    С четири думи - карам две дизелови Хонди 😊! Сега : не превръщайте темата, бензин или дизел (преди доста години, съм пускал такава тема - който го интересува може да я намери и прочете) и не спорете кое магаре е по-мъжко. Колега, качваш се и караш двата вида двигател - но на купето на CR-V и си взимаш решение. След избора на вида двигател, търсиш читаво такова и си ти. За твоя информация, карам и двата 2.2 кубикови дизелови двигателя (140кс. i-ctdi и 150кс. i-dtec) и да ти кажа нямат грижа, но са на реални километри и са поддържани от мен безкомпромисно. Стария ( 140к.с.) вече е на почти 300х.реални и си е като нов - няма тропане или лопане на вериги, течове или харчене на масло, няма проблеми със задния диф или скоростите. Здрав и устйчив двигател се оказа, макар че беше първия дизелов на Хонда. И понеже не желая да се разделям с него, съм му приготвил този пълен оригинален комплект за 1900лв. : който, ще сменя следващите дни. Между другото, много колеги го сменяват на "оригинални 180 хиляди" 😊, защото веригите им такали, ама според мен са били на тройно повече километри. За въпросните километри, на този дизел, като скъп ремонт съм сменил, само комплект съединител с лагера и демферния маховик за 1800лв. с труда и сега комплект ангренаж (макар да няма признаци - но искам "да вържа попа", защото ми харесва тоя варел) Като купе на CR-V, за тези години и киломерти, съм сменил тампоните на окачването, воден и климатичен радиатори, една машинка на врата, ремонтиран патрон на контактния ключ, задни дискове(другата година и предните😊) и естрствено - наклдки, филтри и масла. Та скъпата поддръжка на дизелчето е това. Многото километри не го плашат, стига да се поддържа правилно, а и този тип двигател, няма общо с атмосферния дизел. П. П. Еврогейовете, налагането на "миксерите" и налагането на принудителни забрани, са виновни за отдръпването от дизела. Почитателите на бензиновите, да не се заблуждават, че ще ги карат много повече. Успех в избора и безаварийно.
  13. 1 точка
    Бензинът нямал нютони? Това някаква смешка ли е...
  14. 1 точка
    Смяна на спукана тръба на EGR Ето и дано помогна на някого: http://www.planete-honda.com/cr-v-3/odeur-gaz-echappement-dans-habitacle-et-bruit-de-souffle-dans-moteur/60/ И няколко снимки още Honda CR-V 4 gen. 2014 2.2 i-dtec Отне ми 3 часа демонтаж
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...