Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.08.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Новата боя си е нова! На бръзко - шкурка + високотемпературен спрей. Пътем проверихме клапаните, че са на 5К+ след ремонта на моторчето. Всички еднакви - шмрък на 0.20 / пръц на 0.25.
  2. 2 точки
    Специално се разходих да заредя от скъпото на ОМВ, като го изхарча, ще докладвам има ли разлика поне в икономията.
  3. 1 точка
    Здравей, Бюджетът стига за втора генерация бензин. За нея ще трябва да дадат мнение колегите, които карат такава. Мога да дам мнение за трета генерация, каквато експлоатирам вече шеста година. Тъй като през последните три години цените се покачиха безумно, в този бюджет влиза трета генерация дизел, но не и бензин. Категорично не препоръчвам дизела за градско шофиране. Ако вдигнеш бюджета до 20 000 можеш да вземеш бензин. Там вариантите са 2.0 и 2.4. Шансът да намериш запазен автомобил 2.0L (двигател R20A) е по-голям, тъй като моделът е продаван и в БГ, съответно се намират екземпляри от първи или втори собственик с проследима сервизна история и без ръжда. 2.4L (K-серия) вероятно ще е "нов внос", какъвто аз лично винаги съм избягвал заради многото неизвестни. Предимството е, че двигателят е малко по-мощен, ако много държиш на това. И на двата двигателя може безпроблемно да се постави газова уредба. Категорично препоръчвам да търсиш автоматик. Добре е да знаеш, че независимо от писаниците във Фейсбук, CR-V не е от най-икономичните автомобили. При 2.0 автомат градско в София разходът е поне 12-13/100 бензин, съответно около 15/100 газ. Извънградско много зависи от стила на шофиране. При мен по магистрала Тракия е 11/100 бензин, 13-14/100 газ, каране в лявата лента, средна скорост 120-130 км. ч. При по-ниска скорост или по-спокойни пътища разходът пада, но най-ниският засичан от мен за продължителен преход е примерно 8/100 бензин, което се случва много рядко.
  4. 1 точка
    Здравей симпатяга, нужно е да поработиш малко по комуникацията си с клиентите и когато си допуснал грешка да си признаеш и да се опиташ да я коригираш, а не да затваряш телефони и по този начин да оставяш усещането в клиентите си че си поредния новоизлюпен в пазара на авточасти търговец(не искам да употрябявам някой силна дума)...всичко това ако претендираш че си нещо по-различно, разбира се. Все пак сме хора и който не работи той не греши.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    За информация на четящите темата: Подходът, описан в постовете ми, и схемите са правилни и могат да се използват като помощ, когато попаднете в моята ситуация - 5pin към 16pin преходник. Използвайки тази схема (след описаната по-горе преработка на 5pin-овата букса на колата) успях да разреша проблема с прочита на данни от компонентите на мотора, като указах на диагностиката, че е свързана с 3 pin DLC, а не с 16pin DLC. Описаното по-горе прекрояване на 5pin-овата букса на колата обаче води до невъзможност да се четат данните от ABS-a и SRS-а. За да бъдат прочетени, трябва да се възстанови първоначалното състояние на буксата на колата и да се укаже на диагностиката да използва 16pin DLC. Самата 5pin-ова букса на колата се прекроява лесно. Проблемът идва от това, че пин 7 на 16 пиновата букса е необходим както за четене на данни от мотора, така и за четене на данни от ABS-a и SRS-а. Това е .
  7. 1 точка
    Майко мила, не гледате ли ги тези коли, как може да не си провериш течностите преди пътуване. Със сигурност е щяло да ти отнеме по малко време, отколкото да драскаш по клавиатурата . Не съм много сигурен, но 7 ген. нямат жълта лампа за маслото, да ме поправи някого, ако греша.
  8. 1 точка
    Бих добавил и аз, че ако имате Rear Entertainment System неговият DVD/BlueRay работи само с дискове за район Северна Америка или World(или както там се водеше).
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...