Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.06.2023 in all areas

  1. 2 точки
    @Motorhead Кощунство е да се изхвърля DPF филтърът! 1. Закарай колата на читав сервиз. 2. Ако проблемът е в DPF филтъра, потърси сервиз, където мият DPF-и професионално в специален разтвор. Кисне се от 24 до 48 часа, за да се разтвори образувалата се шлака, която е запечатала питата на DPF-а. После се мие с друг разтвор и накрая с вода. Процедурата отнема доста време (дни), но питата лъсва. Всички бързи процедури с добавки, "водородно" почистване и т.н. са "мижи да те лажем..." Временно решение. Гледах и един ентусиаст, който показа, че най-ефективният химикал, за почистване, е разтвор за дезинфекция на басейни. Основната му съставка е "белина". Не знам каква концентрация беше, обаче... Кисна DPF-a 24 часа и после го изми с вода. Стана като нов. Ако ти се занимава сам - пробвай и тоя метод. По-лошо няма да стане. Успех!
  2. 1 точка
    Фена рече - "Вземам скъпо, ама ... ". А за разхода - и моятата сметка това показа, но - речено / сторено. Не обичам нещо да не е в ред. Някой ден ще му пусна тема на тва тенеке, че бая неща излязоха след покупката. Да бях взел твоят, ама рано го даде.
  3. 1 точка
    Все пак дишаме всички въздух, има ли вариант за дпф афтърмаркет? В дълъг период от време премахването излиза по-скъпо 😉
  4. 1 точка
    Здравейте! Моята поръчка: Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 - 5 бр. Стойност на поръчката: ( 5 * 8,49 = 42,45) * 2,15 = 91,26 лв. Начин на плащане : По банков път по сметка в ОББ Начин на получаване: Чрез куриер. Изпращам на Viber данни за доставката.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Аз съм с кожени седалки и кожата се сваля, като се отварят циповете. Щом при мен става, значи и при теб е същото упражнение. Аз лично не съм го правил, но ми шиха кожата на едната седалка, та разбрах, че е с цип. Мисля, че трябва и седалките да се свалят. МОята я свалиха за упражнението. С перяща прахосмукчка, ще е много по-лесно.
  7. 1 точка
    Момче! тук става пределно ясно кой не разбира. Подчертаното в червено - имаш кардинална грешка в превода ти от английски на описанието, това е от абсолютното непознаване на електротехниката а вероятно и от непълното познаване на езика. Подчертаното в зелено - как би обяснил това? номиналния ток да е по-голям от максималния високи познания по електротехника или по английския на чичко Гошо? Подчертаното в синьо - това ли е съвета ти за установяване на истинността на твоите твърдения? Подчертаното в оранжево - само да попитам, "твоя" модул елиминира ли всички тези сензори и модули при лошо "замасяване" ? Подчертаното в лилаво - не съжалявай за това че не си направил поредната безсмислена проба! всъщност може да пробваш на дизел, ама не с турбина Епилог: не искам да кажа че аз разбирам всичко но че ти разбираш почти нищо е лесно разбираемо, искам обаче да те уверя че инженерите създали която и да е автомобилна свещ, бобина, комутатор, чукче, наковалня или който и да е елемент от която и да е запалителна система разбират мноооого повече от теб и със сигурност са докарали параметрите на всеки един елемент от запалването до стойности с максимално допустими граници на издръжливост и ефективност по всички показатели. А тези които измислят и продават подобни модули за уж подобряване на режими, мощности, икономии и други магии са като онези които лъжат бабите по телефона да си хвърлят парите през терасата,а бабите които им се връзват в един момент разбират че са излъгани, Вероятно за теб обаче този момент е далеч в бъдещето, но няма да е късно ако се вслушваш малко в съветите на хората! Дерзай! и успех в намирането на идеалния модул! Сори за офтопика но нямаше как да оставя без отговор изписаните небивалици!
  8. 1 точка
    От 1 година карам CR V -IV, 2013г Dizel 2.2 Автоматик, доволен съм от направения избор. Подръжката относително, зависи на каква ще попаднеш. За една година сменена EGR тръба, която се оказа, че е била заварена преди да попадне колата при мен некачествено. Ако DPF не е заминал вече, се препоръчва хубава нафта и добавка, за да ти е мирна главата. Извънгардско каране да си прави регенерацията. Не мисля, че това трябва да те спира за избора, много марки автомобили са с DPF. На мен интериора ми допада не е евтина пластмаса. Препоръчвам ако имаш възможност вземи си автомат, Executive приятно е за каране доставя удоволствие. От към надежност "safety car" е в челните места, което за семейна кола си е важно. Ако нещо конкретно те интересува питай.
  9. 0 точки
  10. 0 точки
    Непредвидим ефект на интериорният дизайн на осветлението. Монтираш, мръква се, цъкваш копчето и грейват.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...