Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.06.2023 in all areas
-
2 точкиПонеже темата е за разход, ще започна с това, че неделя ходих София -> Видин -> София през Петрохан да свърша малко работа и с нормално (без да целя да е икономично) каране, разхода беше 5.5л/100км върху 400км от врата до врата в София. Това включва каране като цяло съобразено с ограниченията, до 100-120 на правите равни участъци за които Waze не предупреждава за камери - ако има изкачвания и спускания, хибрида е много добър в това да консервира спирачната енергия 1.5Т има проблем, че меша бензин в маслото, дори има дело срещу Хонда за проблема. Имах възможност да взема такъв на 20 000км преди година и самият собственик призна, че го продава, защото като кара по 1км до магазина през седмицата, маслото се вдига над максимума, в купето мирише на бензин. Изпокарал се с Бултрако, че му казали, че го карал грешно и няма решение, а говорим за нов автомобил. Ако караш основно дълъг път - този бензин се изпарява и не е проблем. Иначе практичността на колата е основното предимство на това CR-V спрямо NX-а, който карах. И е наистина практична. Огромен багажник, по-лесна за шофиране в града, хубав и комфортен интериор. За 3 столчета не мога да кажа - трябва да видиш ревюта. За жалост хибрида няма резервна гума. Honda Sense е пакет от асистенции, включващи LKAS. Просто на Accord 8 не работеха толкова добри - дистроника удряше спирачки по-рязко, LKAS работеше при перфектна маркировка и понякога се оплакваше, че не държиш волана (дори когато го държиш). Тук е просто изпипано - можеш да пуснеш волана и колата си завива по маркировката, не се лъже толкова лесно. Има и разпознаване на знаци, което понякога намирам за полезно. За NX-а мога да кажа много позитивни неща. Моят беше 2.0T (а не хибрид) и на магистрала даваше същия разход като Хондата, но далеч по-бърз, тих, еластичен и приятен за каране. Купих колата на 140,000км, продадох я на близо 180,000км и за тези 180к практически нищо не е било сменяно или ремонтирана, брутално надеждна, луксозна и изпипана. Единственият ми проблем беше малкия багажник. В интерес на истината не знам дали си струваше да я сменя за това CR-V, тъй като карам повече на дълъг път и предимствата от хибрида са сравнително малки. -- Заради това, че някои планове за близкото бъдеще се промениха, наскоро придобитото CR-V се продава: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21685390132535779
-
1 точкаЗдравейте! От няколко месеца съм собственик на Honda. Още преди закупуването бях запознат с "проблема" за правилното показание нивото на бензин при работа на газ. След покупката и монтирането на газова уредба и аз се сблъсках с тази особеност. Още при монтажа отказах да ми се монтират каквито и да било емулатори и устройства относно показанията на бензин. Бях решил да разработя собствено устройство. Прочетох доста неща по темата, както в нашия форум, така и в много руски . Решенията сигурно са известни на всички: - монтиране на готови емулатори от типа на А.Е.В 393H , STAG -FLE JC и др. - прекъсване на бензиновият нивомер с реле (със или без допълнителен резистор) за ресетване на показанията при всяко палене - прекъсване с бутон - поддържане на по-голямо количество бензин в резервоара Всяко решение си има своите предимства и недостатъци. В един от руските форуми попаднах на клип в който, по думите на собственика : "едни момчета са създали емулатор, който прави и показания на нивото на газ в бутилката върху приборния панел". Но само толкова - един видео клип ! Започнах да разучавам подробно работата на самия бензиномер. Как и кога измерва? Какво се случва при промяна на стойността на сензора за ниво. След доста експерименти вече бях наясно с работата и показанията на нивомера. Разработих устройство, което прави точно това, което бях видял на клипа. При работа на бензин на приборния панел се показва нивото на бензин в резервоара, а при работа на газ - количеството газ в бутилката. Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. При работа на газ преобразува сигнала от сензора за ниво на газ 0-90ohm (може би най-разпространения тип) до стойности съответстващи на бензиновия нивомер (780-20ohm ) и го подава за индикация върху приборния панел. При всяко преминаване бензин/газ или обратно са необходими около 50-60сек за коректно показание на вида гориво. За по-точно показание на количеството газ е предвидена възможност за калибриране в 4 точки: - празна бутилка - ниско ниво (резерва) - 1/2 бутилка - пълна бутилка Клип на работещо устройство: https://dox.abv.bg/download?id=1bea90a9ca#
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНе си спомням вече как беше там, но ако свалиш помпата, без а я разглобяваш, би трябвало да се види от къде е...
-
1 точкаЛагер не може да е причина за теч. Свали ремъка (лесно е с удължител на ключ 14) и разклати шайбата за луфт, завърти я за лесно въртене... Когато отварях помпата, смених и лагера, но нямаше нужда...
-
1 точкаПри мен няма auto unlock както е показал AzSum. И аз съм с автоматик. AutoLock няма. И аз търсих. Имах на предната не-Хонда кола. Единственото което има е ако си с безконтактно (без да цъкаш дистанционното, само да е в теб) отключване може да си активираш ако си отвориш с ръка вратата на шофьора да отключва само нея. Другите врати да остават заключени. А иначе с дистанционното като отвориш колата си отваря всички врати. Заключването на всички става само с копчето на шоф.врата и ръчно от шофьора Това е всичко налично по темата поне при мен (от последните 4генерация 2018та уж с почти всички екстри за БГ).
-
1 точкаМного е вероятно да е счупен някой от обтегачите и парчета от него да са паднали долу в картера. Ако не си сменял верига, задължително се отваря, за да се провери. Точно около тези км, които си посочил (270 хил.) се появяват симптоми на хлабава верига, чукане, тракане и т.н. Обтегача излиза в крайно положение и не може повече да опъва веригата, след което се получава този шум. Моят съвет е в най-близко време да се отвори и да се види какво се случва с веригите и обтегачите. Бих заложил много малък процент вероятност проблемът да е в биелни, основни лагери и каквото и да е било друго по мотора. Моят К24 е на 400000 км, от които 190000 само от мен на ГАЗ! Никога съм нямал проблеми, освен в началото с подобни симптоми, като твоите, които се оказа точно счупен обтегач на ангренажна верига и тракане. След смяна, вече 190000 км никакви проблеми. Успех!
-
1 точкаКарам такъв джип от доста време, не разбрах дали още си сменял комплект ангренаж, ама купи Aisin ако можеш. Има много изписано в piloteers северно американския форум и много хора са патили от водните помпи на другите комплекти. Не знам как ви работят общите поръчки, но ако можеш да си поръчаш от сайт, виж rockauto com. Комплекта идва директно от съплаера в калифорния и комплекта е с най-високо качество и близко до оем. Иначе на оем ангренажа слабото място е обтегача, ама съм виждал j35 на odyssey със шляпащ ремък на 200к мили и пак не е строшил мотор. VCM е пълна простотия, добре че си взел s-vcm, аз го бях веднага като излезе. Без това нещо не само ти се скапват тампоните на мотора които са некви активни и струват майка си и баща си (афтърмаркет са зле, ял съм го с афтърмаркет на civic 8ма генерация, а от акура дилъра предния май беше 650 долара без ддс) ами и харчи масло и се получават задири на висок пробег. Като е жега лятото особено в трафик гледай да си с пуснат климатик. Охладителната им система е корава ама s-vcm го оставя да вдига до 110 градуса мисля. Има един от сан диего дето прави тест на акорд крос тур, същия мотор и обясняваше кое как ама нещо не мога да намеря темата. За скоростната кутия, ако вземе да "плават" оборотите прочети за 3х oil change tsb на rdx. Тука в акура уж правят адаптация на кутията щото торк конвертор лок много захабява маслото на кутията и почва да работи странно, ама не виждам подобрение след ъпдейт, но като се сменя често маслото няма проблеми. Аз като я взех го смених по тоя 3х метод, сменяш караш 15 минути, вдигаш по висока скорост за да заключи торк конвертора на най висока предавка и сменяш пак. Стана като нова кутия след това. Хонда автоматите са си чуствителни към маслото, имам и сивик където го сменям на 30к мили и колата си е на 170к мили и няма грижи. За накладки, най добре акебоно керамични, тихи са и няма прах от тях.
-
1 точкаТук във форума съм чел, а и приятели с опит са ми казвали от D -> N -> паркинг спирачка (в случая крачна) - > P и тогава гася.
-
1 точкаЗдравейте. Продавам малко по рядка кола, а именно Honda Concerto с двигател 1.6L (DOHC MPI) 122 к.с.(90 kW). Може би единствена в това оборудване за България. Автомобилът е с кожен салон произведен за модела. Без никакви доработки по колата в изцяло оригиналния и вид. Имам и оригиналното радио за модела. Колата е без ръжда, има само леки външни следи по предна и задна броня поради градски условия. Колата е след пълно обслужване и се кара всеки ден. Не съм търговец и мога отговорно да кажа, че се качваш и караш без притеснения. Цена : 5999лв. Град: Стара Загора Контакти за повече информация и снимки : тел. 0896372790 Сменени неща главно на 240,000 км. (Преди месец и половина) : Ремък ангренаж (Continental); Обтяжна ролка (skf vkm 73000); Масло двигател 3.8 l. - Motul 5w30 ; Масло ск. кутия 1.8 l- 5w40; Хидравлична течност - сменена; Спирачна течност - сменена; Въздушен филтър Japan parts ; Маслен филтър - МАНН; Бензинов филтър ; Радиатор - нов ; Задно гърне - ново; Накладки- предни (ate ); задни (ate); Предни дискове Italian; Антифриз Honda; Водна помпа - INA ; Термостат - Calorstat th6267 78j ; Ремък динамо (Continental); Ремък климатик (Continental); Ремък хидравлика (Continental) ; Семеренги на разпределителни валове; Семеренг на колянов вал; Рециклирани задни супорти ; Тампони на напречните носачи ; Гуми - Nokian 195/60/r15- 4бр. ; Акумулатор Varta C22 12V 52Ah Blue Dynamic - купуван на 02.08.22 г.
-
1 точкаСхема.doc Здравейте! Ето и принципната схема на емулатора. Ще се опитам да дам кратко пояснение. Контактите на релета К1 и К2 прекъсват и превключват веригата на фабричният сензор за ниво със съответните времезадръжки реализирани софтуерно. Той е със стойности 780ома при празен резервоар и 20ома при пълен резервоар. Има още две стойности които ни интересуват и ще се използват по късно при калибрирате на аналоговия вход са : - 1/2 резервоар = 202-212ома - ниско ниво (резерва) =566-660 ома Тези стойности са за CR-V 2007-2012г. До колкото съм запознат сензорът за ниво е същия при : - Accord VIII 2008-2015 - Civic Може и да греша! Моля да ме поправите! Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. Резисторите R1-R11 , заедно с MOSFET транзисторите Т1-Т10 (за по-ясна схема не са начертани всички) реализират "елементарен" цифров потенциометър. Обърнете внимание, че сборът от стойностите на всички резистори R1-R11 е 780-790 ома , точно толкова колкото е и фабричният нивомер. Аналогов вход А0 е свързан към сензорът за ниво в газовата бутилка, който в случая е 0-90ома. Измерената стойност се преобразува, чрез цифровият потенциометър и се подава за индикация към приборния панел. Вход А1 се използва като цифров вход, който взема сигнал от газовия клапан. Реализиран е през оптрон за по-голяма безопасност от възникване на пренапрежения при превключване на газовите клапани. За по-голяма точност при измерването е предвидена възможност за калибриране на показанията за ниво в по-горе споменатите точки: - празна бутилка - резерва - 1/2 бутилка - пълна бутилка Те трябва да съответстват на оригиналните стойности на сензора за ниво на бензин. Това става, чрез бутон "Menu", като за индикация (Различна,честота на премигвания за всяка от точките) се използва светодиод LED1. Поздрави!
-
0 точкиНе знам как успя да направиш 2 поста Даже малко си се забавил Сменя се на 120к
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00