Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.06.2023 in Мнения
-
5 точкиЗдравей, Не мога да ти "дам акъл" какво да правиш, ама като чуя някой майстор да казва "по- дебело масло" и бягам на далече.
-
3 точкиВзех и новите задни апарати за Type R. Относно старите които са на колата, цената им за рециклиране + чакането, боядисване и демонтаж/монтаж, надхвърля цената на нови. Ще си ги рециклирам сам някой ден, че са ОЕ но все пак новото си е ново. Чакам да пристигнат няколко специфични ключове и инструменти и после остава само да имам свободно време за да ги монтирам. Идват без супорти та още обмислям дали да ползвам старите или да взема нови.
-
2 точкиКапков тест 2 1.RAVENOL SSV 0W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 230880км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 15300км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 30/70 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 20.02.2023 до 01.06.2023г. 8.Мото часове около 145 9.Изразходвано гориво 450л.газ и 45л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "jakoparts" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло-Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,4 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Двигателя работи много добре с това масло. Пет за късмет😁!
-
1 точкаТе сега, с моя акъл и житейски опит, да съм на неговите години, ама ... негов ред е да се разкрепостява от предразсъдъци. Дано след "разглобяването" не останат чарколяци! Не че няма да им се радваме и гледаме с бабата. Боже, кога мина тва време и дойде друго.
-
1 точка
-
1 точкаЕто, Чеко ще прави демонстрация на ДРС утре. Иначе, нямаше как да протече нормално квали след тоя дъжд.
-
1 точка@ceco_accord, при Ситроен да кажем, до към 2012-2014 година, заводски на водачите дори маншони не слагат. Сметни как клеясват там и какво влиза в супорта Иначе днес ми дойдоха и инструментите и когато имам свободно време ще направя смяната с моите. Тук е момента да благодаря и на @tsonev.autofix, че достави частите които исках от него. Надявам се да продължава да работи с този хъс и да е полезен на хората. Апаратите са от него както и други неща които ще опиша по-нататък.
-
1 точкаНе съм писал за новото ЕКО - Кърджали, на изхода за Хасково (по-рано беше Ромпетрол) - там също някъде около цистерната, та и те си имат трески за дялане...
-
1 точкаСлед като стъпа на гумите я поразклатих няколко пъти преди отново да измеря. Размера е идентичен със старите 688мм. Впечатления след първо каране, доста по-стегнато подскача отзад бих казал, че и даже малко се повтвърди окачването. Ще я покарам няколко дена за да съм сигурен. Забравих да кажа, че съм с 18 цола гуми 225/45 18 и пълен резервоар без 10 литра приблизително (150км след зареждане до горе). Ако някой иска да сравни размерите с неговата, акорд турър. Хубав ден на всички.
-
1 точкаЯвно на ЕКО-тата дето си зареждам контролът е друг. Има си манометри и налягането е 13 до 15, а ако се включи и втора кола отсреща, пада само с 1, а не като на други редки места, дето по неволя съм зареждал. Там "кляка" на половина.
-
1 точкаНе знам дали е само при Хондите (то други не употребявам), но задните винаги са по-разтоварени и зацапващи се от влага и гняс.
-
1 точка@galin_k, взех немска марка, иначе са TRW. Nissin са предните. На хондите проблема повечето пъти е в задните апарати/супорти. Поне при мен това е опита с последните 3.
-
1 точкаДокументално - ако вземаш друг двигател - задължително трябва да е с талон и съответстващ номер на двигателя. Вземи се разходи до КАТ и поразпитай. Да нямаш ядове после.
-
1 точкаНещо пробега не ми се връзва с капката колега. Иначе има още доста ресурс в това масло.
-
1 точкаТе-тука-те: https://www.parts-honda.uk/honda-cars/ACCORD/2010/24-EXECUTIVE/UPHOLSTERY/SLIDING-ROOF/17TL1A01/B__3810/5/3917 Минават вътре, в кухината на колонката. Отваряш люка назад и сипваш малко вода в коритото. Ако не потече на земята зад предната гума са запушени. Като гледам схемата, краят на тръбичката е малко под предното стъкло и завършва с клапан. Не мога да преценя накъде сочи клапана. Вариантите са два - или навън, между калника и страницата, или навътре, към коритото под чистачките. Ако е навън е малко тъпо. По-логично е да е навътре към коритото, защото от коритото има друга тръбичка за оттичане на водата от него. Значи, отваряш капака и търсиш края на тръбичката от покрива. Сипваш вода горе и гледаш. Ако потече, започваш да разглобяваш пластмасите в купето. Ако не потече - с тънка тел почистваш тръбичката. Клапанът, обаче е проблем. Може да го повредиш като ръчкаш с телта. Да,ама, не! Няма да е толкова просто. Хвърлих едно око на "моята" 7-мица. Не се вижда нищо, като отворя капака, всичко е опаковано в пластмаса. Предполагам и на 8-ицата е така. Явно ще падне разглобяване, за да откриеш теча.
-
1 точкаЛесно е. Последователността е следната, демонтирам тампона на мотора при пистовия ремък, после тампона при въздушната кутия и акумулатора, после развивам болтовете на 2-та прикрепящи тампони купе-преден мост, достъпа към тях е само на свален гума. След което развивам болта на пръта към рейката, но преди това бележа с маркер къде точно е. Вдигам колата само отпред, демонтирам биалетките като отвия само една гайка (така че щангата да ми е свободна) подлагам хидравлично цилиндрично крикче в задната част на мостта и развивам 4-те задни болта на мостта. След което взимам тресчотката на 1/4 и дълга вложка 14 ММ. Прегледай дали щангата е изядена където лежи на тампоните. Това е всичко, реално ако не се прави за първи път и не всички болтове и гайки са ръждясали, процедурата е между 1-2 часа. Подготви си и динамометричен за стягане на стягане на болтовете на мостта.
-
1 точкаЗдрасти, Да става аз съм си ги направил, само ти трябват малко познания по ел. за да може да се свърже някои кабели след като използваш адаптера, които ще получиш с китайската навигация. А за задната камера: Тя е на 7V - всеми си DC/DC конвертор за да я захранеш през него - нагласяш го на 7V , аз използвах този: https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html Приложени ти изпращам повече инфо за сигналине на ориг. навигация. Лично си бях писал с друг колега следното: на линка съм качил снимки от връзките, които съм правил - кабели също така, схемите на колата и по кои схеми съм работил, също и схемата на връзките на навигацията, която имам https://drive.google.com/drive/folders/11basvFYLYW88Nqn4oKcGFZscJlqVkYg0?usp=sharing основните неща ги има с преходен кабел, който идва с навигацията ->трябва да вържеш: 1. камерата с DC/DC преобразувател https://vikiwat.com/modul-dc-dc-konvertor-ponizhavasht-123-35vdc-3a-3-bg.html от сигнала за задна 2. бутоните на волана 3. захр. за субуфера ---- друго не се сещам аз работих по тази схема: виж G-drive линка - в розово е кабела, който ще дойде с навигацията и вържеш към ориг. инсталация/ букса - в оранжево съм белязал какви допълнителни сигнали съм взимал от другите букси
-
1 точкаНали напоследък Сивико е фемили евридейка, сабале го измих и командировах падуана в командировка до Русе - да е шафьорин на майка си. Звънна ми насред път, да каже че хапват на Обнова (там винаги спираме за почивка) и че е "спрял мАаалко преди да спре" - паркирал напред към десният бордюр, а той е 2 педи висок. Вика - Добре че не ме послуша да махнем периферията на рег. номера. Рекох му че бронята е декор, а удара се поема от това дето е зад нея. Но колата и без това отива на боди уърк. После ми звънна вече от Русе, да мрънка че навигацията го е мотала и че едвам си е намерил място да паркира напречно напред. Наложило се да я завира на задна. Рекох му - Това да не ти е тук на село, там е "малката Виена" и мЕсто нЕма. Най-добрият инструктор е личният опит. С трафика и гъчканицата се е справил, но съм сигурен че ще хапне, па ще си легне раншко. Сефте пътува без мен - майка му не се брои за водач.
-
1 точка
-
1 точкаСкоро времето няма да го позволява та реших да действам с радиатора : Като начало купих антифриз на Ravenol. Причините са 2 - цена/качество. ОЕ антифриза, готов за употреба е към 90лв за 5 литра а на мен ми трябват около 6 а Ravenol са добри продукти с добра цена. Тази разфасовка от 1.5 литра концентрат е 18лв т.е 2 такива са 36лв или 1:1 с дейонизираната вода ( 2лв литър ) идват точно 6 литра. Има си спецификациите по Хонда както и на цвят е същият като OE Type 2. Купих и клещи за водни съеднинения, отдава се канех да си взема, че иначе е мъка с тия скоби. Радиатора който е втора ръка го измих преди да го монтирам. Клещите хващат добре скобите и позволяват спокойно да я премести човек: За да се махне радиатора, падат 2-те маски, предната горна греда и тогава по ред маркучи, датчици и тн.. Общо взето си е хамалогия. На 6-тата генерация а и не Prelude 5 преди години отнема по-малко време. Тук всичко е по-сгъчкано. Последва монтаж на "новият" радиатор и нов антифриз: И готово: Общо взето си е хамалогия. Бях вдигнал колата на крик/подпори, че е ниска и не ми беше удобно за работа. Отделно ме забави това, че за да се махне радиатора заедно с перките, трябва предварително да махнете разширителното казанче. Ако не се махне, радиатора не излиза или поне не преди да се разглобяват още неща. Аз не бях махнал дори акумулатора. Старият радиатор си е сълзял по цялото протежение не се знае от кога. Понеже цяло лято карам без едната кора отдолу та когато сменях биалетките и го видях. Вероятно нямаше да обърна внимание скоро. Адски много ме дразни и това, че не мога лесно да проверявам нивото дали е на минимум или максимум от казанчето. Адски ниско е поставено и не знам как може да се погледне ако не си легнал под колата.
-
1 точкаДнес намерих време да се занимавам и да сменя биалетките и да сложа новите бобини заедно със свещите на 0.8 gap. Биалетки купих на CTR, преди години бяха добри и се надявам и сега да са така. Имам идея за старите биалетки които са ОЕ та да видим но това е за друг път. Тръгнах да сменям свещите и естествено, точно на 1-вият цилиндър който хванах не става и не става да влезе камъка. Когато поглеждам вътре то парченце свинска опашка. Няма да гадая как е влязла там но си играх 40 мин да я махна... След като махнах това парче, тествах и новият камък 16мм за свещите. Доста съм доволен, лепнат веднага и с лекота Свещите си ги "минах" стандартно с медна грес както обикновенно а старите ще си ги държа за всеки случай. Те са на около 40 000км но има още хляб в тях. Новите бобини са си на местата та да видим сега с 0.8 gap дали ще има някаква разлика като си мисля, че по-скоро не. Естествено драми не може да няма та някъде съм пукнал водният радиатор и тия дни трябва да го сменям и него...Ще видя какъв антифриз ще взема като в момента е Хонда. Не знам и колко литра събира системата при смяна на радиатора, че го сменяха в сервиз преди години. Това е за момента P.S Направих и едно трипче от 300км с "баба" Аеро...Ми, доста доволно и приятно вози особено в сравнение с FN2-то.
-
0 точки
-
0 точкиСофия, Петрол, на входа към центъра по Цариградско шосе преди "Църна маца",31.05.2023, без манометър на колонката, имало, бил там някъде до цистерната
-
0 точкиСръчно си е детето, а и въображение има. Абе на баща си са е метнал. Ама мОми нема ли за разглобяване та си играе с колички?
-
0 точкиКупил си (мола ви са) Супра и от нея си направил Сивика. Ся, "Къде чак толко сбърках"? VID_20230530_194627.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00