Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.05.2023 in all areas
-
2 точки@ceco_accord, малко по-тясно е самото маншонче и 1 идея по-късо но като окръжност която влиза в супорта и във водача е 1:1. Когато сложиш супорта и стегнеш апарата, маншончето се сплесква така или иначе и почти не можеш да познаеш, че е различно. Прибира се и се разпъва както трябва с водача в него. Друго ми беше интересно вчера и днес ходих да видя до 1 магазин за части. При предните апарати пише "PIN A" и "PIN B", съответно за горен и долен водач. Единият е леко сплескан а другият е объл. Номера 17 и 11 на снимката. Вчера не писах допълнително в темата, защото не бях сигурен но нарочно обърнах 2-та водача. Долният сложих горе и горният долу. Никаква разлика. Днес сутринта ги върнах на местата им въпреки всичко. Отидох до магазин за части и купих ремонтен комплект водачи от чист интерес. Няма да ги монтирам, ще ги държа за резерва. Продавача ми даде такъв на autofren и 2-та водача вътре са...еднавки! Някой знае ли значението на 2-та ОЕ водача, защо се различават? Афтърмаркет при рециклиране/подменяне на водачите, идват еднакви така или иначе? P.S маншона от D14 си го оставих за късмет на апарата @ceco_accord, иначе е точно така, както казваш. Маншона на буталото беше вече взел да се "гъне" като макарон леко, защото беше започнал да излиза повече. Трябваше да прибутам маншона навътре от едната страна, че да може да е всичко наред. Друг е въпроса, че и предните апарати са за рециклиране вече ама първо задните. @galin_k, снимам с висока резолюция и трябва да се увеличават снимките, самият форум не дава да се качват снимки с големи мегабайти обаче и може да реже качеството малко. Всичко му е европейско на този Сивик. По-различен е от стандартните 1.4, 1.8 и 2.2, подсилен е, по-дебела задна греда и други неща но си е европейска работа което не го прави лош, просто US модела е с по-добро окачване и някак си по...по...по.. Лош Type R няма все пак Той и предният е европейски, 7ма генерация. Даже са го изнасяли за Япония От една страна е добре заради частите а от друга, ми макферсона си е леко дървен. При 7ма окачването поне беше по-добро.
-
2 точки
-
1 точкаСложих Osram LEDriving HL на късите. По-компактни са от Филипса заради пасивния охладител. По спесификация светят с 250 лумена над халогена: 1250 срещу 1000, но заради белия цвят се усеща доста по-добро осветяване. Благодарности към магазина на fenix-light, че ми позволиха да ги тествам дали ще паснат и да видя как светят преди да ги закупя! Според мен няма заслепяване, нощем може да се гледа срещу фаровете и шарката на рефлектора остава ясно видима.
-
1 точкаСръчно си е детето, а и въображение има. Абе на баща си са е метнал. Ама мОми нема ли за разглобяване та си играе с колички?
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: : Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L - 4бр. х 0.946 L Стойност на поръчката: ( 8.49 * 4 броя )*2.05 = 69,62 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Клубни поставки: Не
-
1 точкаКупил си (мола ви са) Супра и от нея си направил Сивика. Ся, "Къде чак толко сбърках"? VID_20230530_194627.mp4
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка@Mkilla На оригиналните сякаш пише JUPID не JURID така ли е или не довиждам вече
-
1 точкаПочти своевременно си ги сменил. Накладка се кара докато феродото изтънее до дебелината на металната част. Причината не е само в материала и греенето, а и че буталата излизат вече доста навън от апарата и имат склонност към заклинване. А за маншончето на водача е любопитно че съвпада с толкова стар модел, но не ме учудва. Хонда не импровизират - щом 1 нещо работи, ползват го с десетилетия в моделите.
-
1 точкаДа беше взел едни JURID, та да са като оригиналните. С TRW имам лош спомен. Изкопаха ми дисковете на канали. Дано да си случил с по-качествени.
-
1 точкаКакто казва един приятел - “Тоя Сивик е в рая” 😂 Смених предните накладки на R-a Махнах старите ОЕ и сложих TRW да изкарат последен цикъл на дисковете ( АТЕ ). Смазах всичко с керамична паста а водачите с тази червената от комплектите за водачи и се наложи да сменя 1 маншон на водач. Поради липса на такъв, сложих от D14-ска преден който пък пасна идеално.
-
1 точкаДвойният който гледам е на Viofo A129 Pro Duo Ultra 4K. Само предният - Viofo A119 Mini 2K.
-
1 точкаНищо му няма. Тепърва започва да натрупва замърсявания. Карай нататък спокойно.
-
1 точкаЗдравейте, От вече 3 месеца притежавам Сивик 8 и поне на мен ми писна да гледам бутоните до скоростия лост празни. За това се заех със задачата да ги запълня, поне единия за момента, а за втория в бъдеще ще го използвам за АУХ изход от радиото. Та какво направих накратко: Изберете си от магазина зарядно тип запалка, като за предпочитане се спрете на такава, която поддържа до 2А на зареждане. Изкарайте платката и ЮСБ портовете от корпуса на зарядното. Снимка 1: За втория компонент за жалост не всеки ще има достъп. Тъй като имам 3Д принтер успях да си разпечатам бутони като на един от тях проектирах да има отвор с размери на зарядното. Може да използвате и оригиналните бутони, но аз реших да си ги запазя като резевни. Ако някой желае нови бутони мога да му разпечатам ! Снимка 2: Поставете зарядното в бутона. Аз използвах топъл силикон за да го монтирам с идеята в бедеще ако реша по-лесно да правя корекции. Може и секундно лепило да се използва, но след това е по-трудно да се отлепи зарядното от бутона. Снимка 3: Идва ред на барчето в колата. Няма да изпадам в подробности как може да си го свалите. Има доста клипове в интернет как се прави това. Ето го изкарано. Снимка 4: Направете проверка дали принтираните бутони си пасват. При бяха перфектни и нямаше нужда от корекции. Снимка 5: От тук нататък ви остава да направите електрическата схема. Тя е много проста. Добавил съм и ключ за Вкл. и Изкл. на зарядно от предпазване на изтощаване на акумулатора. - Внимание Избрах ключ с дълги крачето, което в последствие се оказа кофти. Крачетата се забиваха в лоста на ръчната спирачка, което довете до тяхното скъсаване. - Изберете ключ с къси крака - Усетих се твърде късно, но също така може да добавите и предпазител до 2,5А, за да сте сигурни, че той първи ще гори преди главния на запалката Снимка 6: След като сте изградили ел.схема може да поставите и десния бутон. Снимка 7: Е ако всичко е точно е време да върнете барчето на мястото му в колата и да се радвате на новото си зарядно
-
1 точкаТази тема е предназначена за хора, които търсят вариант за светлини за движение през деня без да развалят изгледа на колата с монтиране на допълнителни осветителни тела. Автомобилът в темата е Хонда Акорд 2006 (фейс-лифт), седан, с двигател 2.2 i-CTDi (140) с фабрични ксенонови фарове, с бял рефлектор на мигачите и бял разсейвател пред него. Този модел има сензор за светлина и поддържа автоматично включване на фаровете при тъмнина. Описаното в темата е приложимо също и за всички автомобили, чийто рефлектор на мигача и пластмасата (разсейвателят) пред него са бели. Не е подходящо например за Акорд 8 или за Акорд 7 2003-2005 (преди фейслифт). Опитал съм се всичко да обясня разбираемо дори и за по-неподготвени колеги, но ако някъде съм се отплеснал и нещо не се разбира – моля да ме извините и да питате за допълнително обяснение. ВНИМАНИЕ! Описаното в тази тема НЕ ПОКРИВА ИЗИСКВАНИЯТА за дневни светлини, които са записани в ПРАВИЛО 48 на ИКЕ на ООН. Всичко, което съм направил, го правя на своя отговорност и всеки, който реши да го повтори, носи сам отговорност за действията си. Възможно е както аз, така и вие да имате проблеми с органите на реда заради това, че не използвате светлини, предвидени от закона. Изискванията (или поне най-съществените от тях) накратко са следните: 1. Площ на видимата светеща повърхност – не по-малко от 25 кв. См 2. Цвят на светлината – бяло (какво точно е „бяло” е обяснено подробно в Правилото) 3. Височина на светещото тяло – най-малко на 250 мм от земята – над зелената линия на снимката 4. Отстояние от най-външния ръб на автомобила (без огледалата) – не повече от 400 мм – навън от жълтата линия 5. Разстояние между най-вътрешните точки на светещата повърхност – не по-малко от 600 мм (за автомобили с такава ширина, като на Хонда Акорд 7) – да не попадат между оранжевите линии 6. Светлинен поток не по-малко от 400 лумена и не повече от 700 лумена 7. Видимата светеща повърхност да е на разстояние най-малко 40 мм от видимата светеща повърхност на пътепоказател (мигач). Ако е на по-малко разстояние, дневната светлина трябва да гасне при включване на пътепоказател Това са изискванията, които се покриват лесно, без нуждата от специална техника, а само чрез измерване с рулетка. Както е видно и от снимката – на прекрасно място е разположен мигачът, който ще модифицираме да работи с лампа с две светлини – бяло + жълто. По т. 6 – има допълнителни изисквания за разпределението на светлинния поток по хоризонтална и по вертикална ос, но за това вече е нужна сериозна техника и лаборатория за измервания. Накратко – с този мигач сме далеч от нормата. Относно свързването към електрическата инсталация, най-общо казано изискванията са следните: 1. Дневните светлини да светват автоматично със запалване на двигателя, без участието на водача и без водачът да може да ги изключва и включва ръчно. 2. Светлините да гаснат изцяло или да намалее светлинния поток до определена стойност (не ми се търси колко е точно) при ръчно включване на габаритни светлини 3. Допуска се автоматично включване само на задните габаритни светлини при светване на дневните светлини. Не се допуска автоматично едновременно светене на дневни светлини и на предни габаритни светлини. По т. 1 тук малко се разминаваме с изискването, защото нашите светлини ще светват при контакт. Не ми се рови да търся вариант при запален двигател. Ако някой има желание...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00