Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.05.2023 in Мнения
-
3 точки
-
2 точки
-
1 точкаЗдравейте колеги, От известно време ми се наби на очи, че аутодока послъгват с процентите, но този път се хванах в ръце и се задействах да ги докладвам. Грозно и обидно е към клиентите им, като не крия, че и аз съм от тях! До сега съм бил доволен от нещата които съм поръчвал от тях. На скрийншотовете ще видите, че реалната отстъпка им е 17.25% на фона на рекламираната 40%. Интересно ми е какъв "гръб" имат за да рискуват с това след като се порових и намерих, че и в другите Европейски страни потребители са им "показвали" същия проблем. Попадат си под Директива 2005/29/EО, но да видим до къде ще стигнат нещата. Доста елементарен търговски "трик"! После да не казваме, че е балкански манталитет ;).
-
1 точкаСлед като Хонда обявиха и втори електрически автомобил за Европа, ще помоля администраторите да направят един раздел "Електрически модели" към "Other models". Тепърва ще се обсъждат такива теми.
-
1 точка
-
1 точкаФилтъра се сменя много по-лесно от ЦРВ-то. На ЦРВ-то се разкачаха страничните ограничители на джабката зада падне до пода, На Акурата достъпа е през самта джабка. Махат се едно рафтче (там стоят книжките за еклоатация), след това един капак в дъното на и после още един на самия филтър. Филтъра е е един елемент за разлика от ЦРВ-то. Извадих стария филтър: Сравнение на стария и новия: Това е парт номера на новия (от магазина казаха че им излизал за Сивик 8 и 9) Цената му е 12, 30 лв.
-
1 точкаПопаднах на едно сравнително прясно българско презентационно клипче и се чудих къде да го метна за да е от полза на евентуални заинтересовани от Акорд 7. 2.4 . Ако имате търпение да издържите "леко" дразнещия водещ, видимо привърженик на друга марка ще видите един прекрасен японски образец и щастливия му и осъзнат собственик. Поздрави на колегата от Варна ако е от форума!
-
1 точкаДали знаем, че на територията на малката ни България има цели 39 планини!?! Ето и най-високите им върхове:
-
1 точкаИ днес е празник! На всички онези, които сме били в армията, както и на всички останали, които се уповават на закрилата и помощта И! Както и двоен - на безбройните именници. А след трапезата, като остане коричка хляб, не я гледайте презрително, защото в окопа е безценна, като последният патрон! И към скромният парад - респект, защото това можем да си позволим. Безумни пари, но все още по планетата ни: "Който не поддържа своя армия - храни чужда"!
-
1 точкаЗа първи път пиша в тази тема, но просто ми стана адски яко. Днес на бензиностанция гледам една Мазда 626 каквато имах преди 12/13 години и викам на момчето може ли да е разгледам и като видях на колко е км ми падна шапката, мотора е 2.0и от които около 500 хил. на газ. Има много такива коли, но просто носталгията ме налегна и много се накефих.
-
1 точкаМаслото седи както е налято. Откакто монтирах здрав катализатор проблема изчезна
-
1 точкаИзмери на колко зарежда алтернатора,няма да навреди да знаеш. Не ходи при този газаджия,няма какво да измисли за некадърността си.
-
1 точка
-
1 точкаСлед смяна на двете вътрешни предни карета, тресенето остана и възнамерявах да купувам полуоска с висящ лагер, защото според някои мнения, шлиците били износени. Мислех рециклаж, но се отказах. Ето, че днес завъртях гумите. Предните отзад, задните отпред и О, чудо, тресенето на втора и трета изчезна. само втора се усеща толкова леко, че е пренебрежимо. Какъв е изводът? Тресенето е било от крива гума, а гумата се е изкривила, заради лош баланс на предницата преди 3 години. За този проблем писах в друга тема. Колеги, преди да сменяте карета и полуоски, обърнете внимание на гумите и предното окачване, че тая Хонда се оказа егати странната кола. Де го чукаш, де се пука.
-
1 точкаДве години по-късно, маркучът държи фронта Над 30 000км.
-
1 точкаМда. Майката му е монтаж в преден калник на джантата и ако не опират - плащаш и караш. Автомата е умен - знае че си под наклон и ползва ДВГ за моторна спирачка и на ниски предавки, а в баир не се пъне да минава на горна предавка. За 30 месеца съм ползвал "перцата" зад волана дузина пъти - ей тъй - щот ги има.
-
1 точкаЗдравейте, продължавам с впечатленията. Направих една екскурзия покрай Троян, Тетевен и Карлуково (пещера Проходна). Акурата сякаш е правена за стръмни планински проходи с остри завои. Автомата си реагираше адеквано и при изкачванията и при спусканията. Преди да тръгна си мислех, че при спусканията ще се налага да превключвам на ръчен режим S. Разхода ме изненада много приятно. Особено към вкъщи. Реално на колонка 9,4/100 (водя си дневник на зарежданията и е споделен в подписа ми) И сагата с летните гуми приключи. Трябваше да си купя джанти 18" за летен комплект. След дълго следене на обяви за употребявани джанти, реших да заложа на нови. В една тема @ceco_accord беше споделил, че на някои модели джанти спиците опирали в спирачните апарати и поради тази причина предпочетох да поръчам нови от местен търговец. Днес ми се обадиха, че джантите са тук. Гумите също бяха дошли та отидох да преобуя акурата. Бях поръчал нови сензори но нещо не се получиха нещата с копирането и прехвърлихме сензорите от зимния комплект, а на есен ще му мисля. Джанти Alutec ADX2 18" 7,5 J ET 40 Гуми Continental UltraContact 235/60/18 103V DOT 0723
-
1 точка
-
1 точкаПравилно си прочел, важно е как е обслужвана кутията, по принцип е много здрава Айсин, моята беше TF80-SC 6степенна, там където си се насочил мисля е 5 степенна, първото ХЦ е добро за работна кола, не бих казал, че не е устойчиво по завоите, дори напротив - дълго междуосие и широк автомобил, единствения му минус, конкретно за случая е това, че е по-висока, но там където ще излезеш с него няма автомобил нормално комби, което да те последва.Освен това не мисля, че е непродаваема , както казва колегата по-горе, Волво си имат малко, но силна агитка, моето го продадох буквално за един месец откакто бях пуснал обявата.И пак да кажа - важно е да има проследяемост и история в поддръжката , единствения минус на Волво, като цяло е, че е не е особено маневрено.Но да Волво имат подразделение PENTA за двигатели за морски съдове, правят камиони и всякаква верижна техника от багери до фадроми и т.н. (незнам какво общо има това с питането на колегата), колата създава много сериозно усещане за сигурност на пътя, нещо , което дори в Ауди не е толкова силно изразено.Имаше някъде в нета един клип с едно хц70 втората генерация в челен сблъсък с камион скания, заснето от друг автомобил с видео регистратор.....................нямам думи и пази Боже, но шофера беше жив. Дори и атмосферен бензинов мотор да вземеш на това хц70 ако не си агресивен шофьор на пътя ще ти върши работа - приготви се само за малко по-висок разход и задължително газифициране. А поговорката, която и друг път съм чувал "Волво - вечно твой" - може да се интерпретира и като нещо с което не искаш да се разделяш, аз съм живия пример - ама толкова много да съжалявам, че нямам думи и ще си поправя грешката.За мен (без да правя реклама) няма СУВ в този сегмент, който да ми дава това усещане говоря измежду Q5,X3,малкия джиБ на Мерцедес, че му забравих модела, за японците не говоря, защото са много далеч (пак да кажа за да не се обиди някой - според мен и моите виждания), а съм ги карал всичките и не за по километър или два. Да -Волво поне на книга не е толкова надеждно колкото Хонда или Тойота, но в крайна сметка аз предпочитам, като тръгна на дълъг път да ми е кеф, а не да се чудя от лайстните на вратите ли се чува тоя вятър, от уплътненията на вратите ли е, от тънката тенекия ли е, защо вътре е толкова шумно при 100км/ч (за Тойотата говоря, Хондите сте една идея малко по-добре), защо по дяволите тоя мотор дето е уж 158 коня е толкова спрял и т.н.
-
1 точкаЕдинствено надеждността на марката ме зариби да взема тази Тойота - не ми е правила проблеми, но до там........................само с надеждност не става, както и да е ще си поправя грешката скоро, въпроса е, че (за мен) японците не се научиха и до момента да правят шумоизолация, пластмаса и тенекия.Но явно клиентите на РАВ4 не ги вълнува тази тема, поради факта, че рав4 е най-продавания сув в света, вземат, карат 10 години и хвърлят, пък то за 10 години по ония пътища няма да се раздрънчи, както тук за 5 по нашия лунен пейзаж.Практичен автомобил е, но от типа "сива мишка".
-
1 точкаКолега, не си уточнил годините на производство на автомобилите или бюджет, но от личен опит: - ако говорим за първо поколение олроуд - като антикорозионна защита и куатро задвижване е номер едно - като цяло бъгав автомобил, посредствена надеждност, ако искаш бензин заложи на 4.2 идеален е за газ, изключвайки течовете - особено ако е на незнайни километри, 3.0 бензин ако не се лъжа с код ASN е с никасилово покритие отвътре по цилиндрите, захаби ли се никасила блока е за коша иначе е 220 коня и е приятен за каране, 2,5тди 180 коня дизел - много тяга, но не става за газ и вече на много километри. -ЗубарУ е добро откъм проходимост, но до там -тенекиите са за кашмер, има вероятност да прегряват, малко майстори разбират на спецификата на боксера. За Пасат и Шкода Скаут нямам мнение, но в тези си изпълнения са по-нови години и по-скъпи от горните две предложения. - И пак от опит - с две ръце за Волвото - там само така дизелите са много здрави особено пет цилиндровия D5 със 180 или нагоре коне, бензиновите, който и да избереш няма да сбъркаш само да е обслужван навреме, интериора изглежда леко демоде, но е много качествено направен, задвижването е на ниво, имат и 2,4 Т5, който е меко казано аероплан (тук говорим за първото хц70) ако искаш нещо по ново (в мобилето има буквално 2-3 бройки на хц70, следващото поколение) там моторите са два 3,2 атмосферен - перфектен за газ и вездесъщия Т6 305 и 325 коня.......................нямам думи, става за газ , но са много скъпи за покупка. Продадох хц60 2011 и слязах на рав4 2012, вече съм в процес на продажба на рав-а и ще се мятам пак на хц60 само, че бензиново на газ, че предното беше D3 163 коня - 5 цилиндъра шведски, много бях доволен.Както и да е , с две думи аз бих избрал без да се замисля Волвото, такава катедрала е, че нямам думи. Горното е лично мнение за автомобилите и не ангажирам никого с него.
-
1 точкаВпечатленията и от Фоксваген Пасат 2021 20tdi 4motion 190коня.Карам я от половин година -адски твърди седалки,возия като на сивик със спортно окачване,динамиката" според мен " страда заради DSG-кутията. Иначе доста икономична,стигал съм по независими от мен причини разход от 4,5 нафта. Матричните фарове са невероятни.Другото е голям багажник,устойчива е на завои. В момента колата е на 53000 км и мисля да я карам докато и приключи гаранцията.
-
1 точкаМного ми е забавно как за всякакви неволи се търси причина в качеството на горивото. Как пък аз, за десетки години навъртял стотици хиляди км. с всякакви коли и горива, не случих ни веднъж на проблем с горивото? Значи караш кола Н-та ръка, на незнайни километри и библейска възраст и като се счупи нещо - виновно е горивото
-
1 точкаЗдравейте, не съм писал скоро в темата. След неуспешно намиране на алуминиеви джанти за зимен сет, сложих нови гуми на стоманените 17"-ки. Избрах среден клас с идеята да ги сменя по-нататък с 18" какъвто е заводския размер. Гумите Debica Frigo SUV 2 / 235/65R17 108H XL купих преди коледното пътуване. Първото ми впечатление беше че са абсолютно дърво. Абе сякаш не бяха направени от каучук, а от пластмаса. Явно са имали някакъв консервиращ слой защото след 1000 км. вече не ги усещах така. Другото нещо е така дългоочакваното газифициране. След кратко проучване и разпитване (основно на бъзик) на местни газаджии за евентуално газифициране на Хонда с 6 цилиндъра получавах доста забавни отговори. Аз за мен си знаех кой ще газифицира най-качествено и компетентно V6 на хонда. В средата на ноември миналата година се обадих на @Markony да попитам за кога ще има възможност да му я закарам. Погледна си графика и ме пита 23 януари добре ли е. Чака се. При всеки който си разбира от работата се чака. Съгласих се естествено и започнаха въпросите. Уточнихме подробностите, гарнитури, големина на бутилката. Доде деня и му я закарах и като ни тръгна една приказка.... Бранко е невероятен Човек с главно "Ч". Който го познава ще каже същото. Даде ми ключа за синьото HR-V и си тръгнах. Никога до сега не се бях чувствал толкова спокоен когато съм си оставял колите по разни сервизи. Усещах, че колата ми е в сигурни ръце. На следващия ден започна да ми праща снимки какво е свършено по колата. Освен за газифициране исках да погледне и обслужи скоростна кутия, раздатка и заден диференциал защото ми излизаше код B123 както писах по-рано. Освен това регулира клапаните и почисти дросела. Като познавач на Хонда, заподозря че колата не е минала обслужването където се сменя и ангренажен ремък, водна помпа и други. Явно и зад океана има мърлячи които не спазват сервизните интервали. Направих запитване до дилъра в Канада да разбера дали е правено обслужване и те казаха, че в тяхната система не излиза да е правено такова. Та сега ще го правя тук и бих искал пак да е при Бранко. След малко повече от седмица си взех колата. Не беше същата кола. Имах чувството, че са добавени още конски сили. При подаване на газ е много по-чувствителна и реагира мигновенно. А за монтажа, ако кажа, че е перфектен ще е малко. Ако не бях вдигал предния капак преди, нямаше да разбера, че има газова уредба. Газовата уредба е Romano с тороидална бутилка с вместимост 55 л.
-
1 точкаНе мога да им запомня имената на "китайците", но респект към това което постигат, а след няколко години там никой няма да се интересува от "вносни автомобили (дори премиум клас), защото: Сори че е на руски, но в европа китайският автопром е тема табу.
-
1 точкаДа дам впечатления от Форд, макар че много плюят по марката. Брат ми остави при мене колата за съхранение през декември миналатагодина, докато е в чужбина. А търсихме втори автомобил. И стана наш. До сега 15000км. и яко каране. От смяна до смяна на масло не го пипа, за разлика от Харвито. Газова Романо Антонио и разход максимален 10/100. при яко натоварване на двигателя, не на багажника. Вози като лодка. Не се усещат километрите. Не робувам на марката. За мен колата е много добра. А да колата е Форд Мондео 2005г. 2.0 146 к.с.
-
1 точкаЗнам за въпросната джаджа. Мисля да си поръчам. Ама всичко по ред. Тия дни се рових из дисплея на таблото и намерих "Maintenance Minder" менюто. B123 означава да се сменят всички флуиди. Маслото 0w20 и ATF DW-1 ги набавих от общите поръчки преди няколко месеца. Съчетах поръчката за да си сложа и форумни рамки за номерата. Другите течности (HGO i DPS-F) и филтъра за скоростната кутия ще ги купя от https://honda-solaray.bg/. Maintenance program_RDX_2014.ru.en.pdf
-
1 точкаИнтересно е как всъщност го изчислява борда? Едва ли има преценка на качеството на маслото. Вероятно е някакъв алгоритъм който сравнява мото часове спрямо пробег. Тоест, колкото по-ниска е средната скорост след нулирането (при смяна на маслото), толкова по-рано известява за ново масло.
-
0 точкиЖивотните наистина предусещат бедствията. Кучето лаеше по жена ми, още докато бяхме гаджета.
-
0 точкиЗащо да слушаме експертите в YouTube? Я се разходете до един интересен столичен квартал с академично име: автопаркът е Mercedes до BMW до Audi. И там знаят кое е най-доброто Шегата настрана, германците освен в надеждността доста изостават и в продажбите.
-
0 точкиЕйй..., на това, ако му сложат две стрелки, дали ще покаже коклко е часът?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00