Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.05.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Дали знаем, че на територията на малката ни България има цели 39 планини!?! Ето и най-високите им върхове:
  2. 2 точки
    На моята кола, направих следното. Разглобих пластмасата на закопчалката и бутонът си го завързах да е винаги натиснат. Даже не съм си правил трудът да видя дали затваря или отаваря веригата, и евентуално дали да дам на късо или откача кабелаците. Не знам при новите автомобили как е. Контактният е добре да е така (щото това ми е работата), за да не го забравяш.
  3. 1 точка
    Здравейте! Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 5W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: 1*9.49€+1*39.95€= 49.44€*2.15=103.8лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - чрез куриер* ще пиша на вайбър Клубни поставки - Не още Дано не съм сбъркал нещо
  4. 1 точка
    София- с. Баня разход на Црв-то с 4 души и малко дете, багаж до щората, разход около 8.
  5. 1 точка
    Вдига се задницата и фаровете се вдигат кляка задницата и фаровете трябва да се навеждат. На датчика по всяка вероятност нищо му няма а не е монтиран правилно.
  6. 1 точка
    А не трябва ли да е точно така? Повдигаш задницата, фаровете се забиват, системата ги вдига. Сваляш задницата, фаровете се вдигат, системата ги сваля.
  7. 1 точка
    България е малка и бедна държава. Нито първото е вярно, нито второто трябва да е!
  8. 1 точка
    Да не кажем, че даже гори с по-ниска температура от тази на бензина, съдейки по адиабатната температура от 1980°C на пламъка на LPG спрямо 2140°C при този на бензина при постоянен обем или налягане. Колегата е възможно да се е заблудил с по-високата температура на самовъзпламеняване на газта ( над 500°C) спрямо тази на бензина и оттам по-ниската склонност към детонации.
  9. 1 точка
    Сигурен ли сте в тези данни за температурната разлика, може ли източник? Защото на фиг. 5 тук например е показана измерената температура в катализатора при LPG и бензин, а не вярвам разликата в камерата да е драстично по-голяма.
  10. 1 точка
    Виж колко теми има в този раздел! Дай си време и ги прочети - ще придобиеш представа и ще си оформиш впечатления, но и да си знаеш - не е задължително всички проблеми да ти се случат. Щом те кефи - вземаш и караш, а ако нещо възникне - правиш. Лошата видимост и твърдото возене се преценяват с практически тест драйв. Колите са като жените - няма перфектни, но има подходящи и докато те кефят им прощаваш конструктивните особенности и възникващите проблемчета, а и двете с годините стават по-зле, но и това е въпрос на лично възприятие и търпимост.
  11. 1 точка
    Да съживя малко тази тема. Тъй като съм със светъл кожен салон и ми се ще да го запазя в добро състояние, както е в момента, от доста време проучвам въпроса с поддръжката на кожата. По принцип обичам кожените изделия - якета, чанти, обувки, колани - и винаги полагам съответната грижа. Проблемът е, че гореспоменатите изделия нямат нищо общо с кожения салон в автомобила. 1. Автомобилният салон в съвременните коли от нашия клас е направен от изкуствена и естествена кожа. Естествената кожа се слага само на местата, където се опира тялото - т.е. седалката и гърба. Отстрани, както и на подлакътниците кожата е изкуствена. Това си личи и на допир. 2. Макар и естествена, кожата в салона е силно обработена и запечатана със защитен полиуретанов или подобен слой, което я прави по-близка като характеристики до изкуствената и до винила, отколкото до кожата на едно яке например. И какво се оказва? Според мненията на някои доста запознати хора в специализираните форуми препаратите за кожа с восък, парафин, силикон и т.н. май са не просто безполезни, а направо вредни за автомобилната кожа, тъй като не могат да проникнат през защитния слой и просто омазват отгоре, при което привличат мръсотия и могат да допринесат за захабяването на кожата. Препоръчват се някои препарати на водна основа, уж без никакви масла. След дълго проучване аз лично съм свел избора до следните: 1. Почистващи (почистването е най-важно за салона и ако се прави редовно дори може да няма нужда от друго третиране) Leatherique Prestine Clean - хвалят го като най-доброто за силно замърсена кожа. Leather Master Soft Cleaner LTT Auto Foam 2. Защитни (предпазват от замърсяване и оцветяване от дрехи - например от дънки) Leather Master Protection Cream LTT Auto Leather Guard LTT Auto Maintain - нещо като три в едно за регулярно почистване 3. Т.н. възстановяващи или овлажняващи продукти. Като цяло употребата им е доста спорна, за някои дори ненужна. Но според повечето отзиви изброените имат ефект: Leatherique Rejuvenator Oil - за твърда, суха кожа. Използва се съвместно с почистващия препарат. Leather Master Soft Touch Ако сте ползвали нещо от горните, моля да споделите отзиви. Иначе в момента почиствам само с влажна кърпа. Ползвал съм и продукти на Ma-Fra и Sonax, но не виждам някакъв ефект от тях, например омекотяване на кожата или някакво предпазване на цвета. Та не знам дали и по-скъпите няма да се окажат просто маркетинг.
  12. 0 точки
    ЕИ ВАНКА ЗАЩО ЗАКЛЮЧВАШ БМВ ТО ?? НИКОЙ НЯМА ДА ГО ОТКРАДНЕ !!!АБЕ ЗНАМ АМА НОЩЕМ СЕРАТ ПИШЛЕМЕТАТА ВЪТРЕ , ЗА ТОВА ЗЯКЛЮЧВАМ
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...