Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.04.2023 in Мнения
-
3 точкиБлагодаря,ще се съобразя.А след коментара за градското вече се изпари идеята ми за продажба на старият Сивик,който се оказа просто железен.
-
3 точкиЕГР се почиства. Тръбата към него и всмукателния колектор също. - затлачват се със сажди и дава грешка. Поне при 7 генерация е така. Пробвай първо с почистване. Не съм чувал някой от форума да е сменял ЕГР. Ето малко сними какво беше при мене на 7 генерация:
-
2 точкиНе е толкова страшно градското. И аз карам акорда градско всеки ден на къси разстояния, но и често пътувам извънградско. Просто дизела иска магистрали от време на време, колкото по често, толкова по добре.
-
2 точкиСпоред ОЕМ номера (33129-SJA-J01), ето този би трябвало да стане: https://ballast.bg/produkt/matsushita-panasonic-gen3-d2s-d2r-xenon-headlight-ballast-remanufactured/
-
1 точкаЗдравей, Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 1x3.785L + 1х0.946L Стойност на поръчката: ((1*16.05 + 1*60.15)-15.24)*2.15 = 131.064 лв, с приложена отстъпка "AMS20" 20% Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаГинеколог преглежда жена на магарето! -Докторе, появиха ми се някакви точици около слабините! -Мда, мъжът ви да не е дърводелец? -Да, Докторе! -Кажете му да си свали молива от ухото следващият път!
-
1 точкаПерефразирано: малка кола - малки проблеми. Но да, кратките градски преходи с дизел в ниски обороти са причината за тези отлагания. Ако дългите извънградски са рядкост, няма как да се самопочисти. Карайте си и 2-те Хонди - всяка според ареала и.
-
1 точкаКарах акорд к24 на газ и го продадох на 320 000km. Не съм имал абсолютно никакви проблеми, дори беше по - пъргава на газ! Съжалявам, че я продадох и си купих 8-ма дизел! А на колегата с новото возило - честито и много без аварийни километри!
-
1 точкаКолкото по често се кара в града, толкова по бързо се затлачва. Снимките са като взех колата, наскоро след около 100хил. км. пак чистих всичко - нямаше грешки или проблеми втория път, просто профилактично. И да сложите нов, пак трябва да се ичзитят тръбата и всмукателния колектор, щото там беше най-голямата мръсотия при мене. Няма смисъл от нов според мене, но Вие си решавате. Особено ако за 1200лв. не е ОЕМ honda.
-
1 точка
-
1 точкаЗависи колко и как караш, ако караш малко - няма никакъв смисъл, ако караш повече и изтъркваш по едни гуми на сезон - няма проблеми до 4-5 годишни гуми.
-
1 точкаЗдравейте, включвам се с: Линк: https://ato24.de/de/ravenol-atf-type-z1-fluid.html Вид и количество: RAVENOL ATF TYPE Z1 FLUID 1x4L Стойност на поръчката: (€41.95-15%)*2.15 = (41,95-6,29)х2,15= 35,66х2,15= 76,67лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаИзбери някоя друга. Тази хваща окото и е правена с мерак, но някога и има "подводни камъни", както вече споменаха колегите. Описнаната по-широка гарнитура на дросела дава 5-6 коня а не 15. Моята е така. Има приличен въртящ момент в ниските обороти но над 3000 той "залязва" и за да върви, трябва да се развърта доста нагоре. За сметка на това е капризна на десен педал при тръгване. За да стане 90 коня трябва друг комп и инсталация - има вехта тема нейде из форума. За момиче ще е важен и климатика. Слагането не е евтино, но на това моторче разликата с включен и зключен е като кола със сам водач, спрямо пълна с хора. Обаче за млад шофьор с "прясна книжка" моделът е добър, а ако е читава бройка, поддръжката е дребни левчета. Важното е да уцелиш обгрижвана, а не "добра оферта".
-
1 точка
-
1 точкаНа тия пари не бих я взел, освен ако точно този тип "тунинг" не ти харесва и това ти е водещото да се насочиш към тази обява. Ако тръгнеш да я връщаш в оригинален вид ще ти излезе солено, вече много много ги няма тия коли запазени втора ръка и за части, съответно части като оригинални фарове, брони, калници и тн са скъпи. Единственото ценно на тази кола в този вид е ако по случайност няма ръжда, но подобен тунинг тип "шоу кар" са характерни за Германия т.е шанса да не е ръждясъла е малък. Каквото и да си говорим мина му модата, колата ще е ефектна по улиците, но най-вероятно често ще е в лошият смисъл. Този тип брони, калници и тн по екстериора почти сигурно са от стъкломат, ако чукнеш някъде после няма кой да ти я оправи, а че ще се счупи при лек натиск ти гарантирам, защото оригиналните малко или много са еластични и първо се гънат, после се чупят, тук не е така. Колата изглежда ниска т.е предпоставка да я опираш навякъде. Вътре изглежда добре, под разни неща ако имаш предвид мотор - напълно стоков изглежда, даже няма и климатик. Схемата 75 до 90 коня, действително е както е написано, разлика в една гарнитура за 10лв. Обслужването на колата е 300лв, акумулатор 100, дискове 100-150 предни, накладки 70-80лв хубава марка, маслото ти е 40-50лв, амортисьори 100лв на брой със смяната. Слаби места: рейка - рециклира се 300-350лв, слушай за шум от лагера на кутията (на запалена кола ако се чува румолене, натисни съединител, ако спре, значи си за лагер, смяната е от по-скъпите ремонти, защото се сваля кутия. Отделно съединител като на всяка кола, комплект хубава марка е 250лв, смяна 100-150, гледай да ти работят ел стъклата - повдигачите са скъпи и трудно се намират вече, ако проблемът е електрически се сменят букси, които минават през вратите, с времето се прецакват и ремонта е пускане на нови кабели - 50лв на врата. Уплътненията на вратите също вече спичат, може да ти прокапва като вали или след мивка. Може да погледнеш инсталацията към фаровете, че и те след определени годинки почват да се прецакват. Гледай да ти работят стандартните ел неща - къси, дълги, габарити и тн. Отзад на носачите има 2 големи тампона, купуват се само ОЕМ, по спомен по 50тина лева единия и смяна излиза около 150-60лв. На фона на цената на живота в момента, поддръжката на тази кола е изключително лека, а и самата кола е мега здрава и проста. Проблемът са и годинките и че вече всичко малко по-малко се предава.
-
1 точка
-
1 точкаКакво е i VTEC и как работи? Това е електронна система, която променя времето и височината на синхронизацията на клапаните. Това е модификация на подобна VTEC система, разработена от Honda. Какви са конструктивните характеристики и как работи системата VTEC? Два клапана се поддържат от три гърбици (не два). В зависимост от дизайна на времето, външните гърбици контактуват с клапаните чрез кобилници, кобилни рамена или тласкачи. В такава система има два режима на работа на времето на клапаните. https://bg.avtotachki.com/sistema-vtec-dlya-dvigatelya-mashiny/
-
1 точкаVTEC системата осигурява два различни метода на работа на мотора съответно при ниски и високи обороти. Основно магията е възможна заради разпределителния вал. Той има два вида гърбици за разлика от останалите видове мотори – гърбица с нормален и гърбица с по – агресивен профил, която стои между двете, отговарящи за всмукателните и изпускателните клапани. При спокоен режим на двигателя в ниски обороти, разпределителният вал работи със стандартните гърбици, при които профилът е по – слабо изразен и клапаните се отварят и затварят по – бързо. Разходът е по – малък и колата е тиха и икономична. Гърбицата с агресивен профил се върти свободно и не влияе на работата на мотора. При определени условия, които се отчитат от компютъра на колата, а именно налягане на маслото, температура и обороти на двигателя, скоростта на движение и други параметри, чрез повишеното налягане на маслото се избутва метален щифт, който заключва гърбицата с агресивния профил за другите две. По този начин се увеличава времето, при което са отворени клапаните и респективно количеството смес. Двигателят рязко вдига мощността си заради увеличения капацитет на гориво и времето за което изхвърля газовете, разходът на гориво се покачва и VTEC ви рита. iVTEC е подобрение на системата на Honda, като основно тук имаме настройка на градуса на всмукателния разпределителен вал с 25 и 50 градуса, чрез раздвижна ролка на всмукателния разпределителен вал, регулирана чрез масло под налягане. Ефектът е по – нататъшна оптимизация на въртящия момент, особено при по – ниски и средни обороти. От инфото синтезирано от нета това са разликите в системите. Пропуснах да спомена K20Z2 си е с IVTEC отвсякъде на 100%.
-
1 точкаВсичко това, което съм написал съм го прочел тук във форума. Човека, който ми сложи газовото също ми го каза - Маркони. Познато име във форума също Аз съм с АГУ Романо. Също е нагласена да довпръсква бензин при определени условия. Мисля, че беше свързано с оборотите но не помня на колко. Върти ми се нещо в главата като 3000 ама не съм сигурен. Опитвам се да следя стриктно разходите си. Малко трудно засичам бензина, понеже сипвам по малко. Но на 100 км. ми излиза разход на бензин литър - литър и малко. Като не забравяме, че колата винаги пали на бензин.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТанк тежащ 55 тона минава върху каска на Михаел Шумахер използвана във Формула 1 и остава здрава само с няколко драскотини. Каските на пилотите струват над 15000 евро всяка една и трябва да запазят живота на пилотите които често катастрофират с +300 км/ч..
-
1 точкаПиши му, или се чуйте. Ще ти отдели време, а по-натам и ден за монтаж. Другото си е негова работа, а ти само ще я ползваш с благодарности.
-
0 точкиО, Мари! Вече разбра, че е опасно да се ходи в ПРОВИНЦИЯТА. Стой си в София, там е най-добре. И достатъчно сервизи има, където ще се погрижат за колата ти. Ърнест Хемингуей: Всичко, което е далече от морето, е провинция.
-
0 точки... и във фризьорския салон: - Вие за подстригване ли сте? - А, минах да прочетем тва списание от 2012-та.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00