Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.04.2023 in all areas
-
2 точкиЗдравейте, Открих този сайт : https://www.ersatzteile-honda.de/ По рама на автомобила ви показва картинки с свяка част по отделно номерирани и ОЕМ - номерата към тях, та даже може да си направите и поръчка! Надявам се да ви е полезен! Поздрави,
-
2 точкиЧестито, на много красиви места да те закара! Няма страшно. И аз съм с кола от Канада. Гледам, че си от Радомир - имаш късмета да си близо до чудесен майстор на Хонда. За обслужване и ремонти може да разчиташ на @fenabg от Дупница.
-
1 точкаКазаха,че съм се хвърлил в дълбокото.... Хонда Акорд 2014 г. 2.4 бензин 185 к.с от КАНАДА 🙃 Първи впечатления-чудесни !
-
1 точкаЗдравейте Търся читав сервиз за ремонт на ходова част на Honda Civic Fastback V в София или района. Колата мина през два сервиза и проблемите с предницата остават. След втория даже се задълбочиха. И на двете места им връщах колата за допълнителен оглед, но след ден два си я взимах, без да установят проблеми. Когато се движа по неравности се чува едно дрънкане, хлопане отпред вляво, сякаш има нещо незакрепено. Шум подобен на липсващи сачми в лагер. Нямам вяра в сигурността на колата, а в нея возя две малки деца. Сервизите, през които минах и никога повече няма да посетя са: 1. Любо Сервиз https://goo.gl/maps/zt73Xqfss1FqDwCe8 Любо беше читав майстор и бях доволен преди. 2. Д енд Д Авто Сервиз https://goo.gl/maps/EX8LiKdPhGsJCJXW8 Качвам и фактурите от направените ремонти. Благодаря предварително Honda Civic 1995-96 г. ( 20.09.1995г.) 1.6 LS, 113 к.с. , Двигател - D16Y3
-
1 точкаЗдравейте, Колеги! Пиша това обръщение, тъй като пътят на инициативата общи поръчки достига отново до кръстопът и поради желанието ми да я продължа по най-добрия начин, се налага реорганизация. Изминаха почти три години, откакто поех щафетата от Чавдар. Време, изпълнено със събития, които промениха света и може би заради това мина така неусетно, поне за мен. Но макар да мина неусетно, това бе време изпълнено със значителни усилия и труд, за да може общите поръчки да продължат да съществуват, пратките да пристигат до Вас максимално бързо и безпроблемно и да бъда възможно най-полезен в избора на масла, филтри и всичко друго, с което бих могъл да съдействам на всеки от Вас. Всичко това изисква доста работа и отнема голяма част от свободното ми време, а то не е много, тъй като същевременно работя на пълен работен ден. Въпреки това, искам тази инициатива да продължи, затова не спирам да давам всичко от себе си за нейното съществуване. Пиша тази публикация, тъй като подготвям промени, за които си има обективни причини. Те са свързани с това, дейността по поръчките да бъде напълно изрядна пред регулаторните органи и да крие минимален риск, а по-този начин да се улесни използването на всички възможни начини за поръчка, плащане и получаване на продуктите. От няколко години всички плащания, чрез наложени платежи биват подавани към НАП и върху същите в последствие се дължи данък. В тази графа попаднах и аз през предходните две години, заради което в момента се опитвам да не изпращам пратки с наложен платеж. Очаквано е да има усложнения и от страна на банката, в която е личната ми сметка и която се ползва за общите поръчки (както беше се случило с Чавдар). Предстоят и нови промени, според които от началото на следващата година ще се следят трансграничните плащания, свързани с електронна търговия, а вероятно ще има и още изменения, които ще правят съществуването на общите поръчки в текущия формат все по-трудно. За да се продължи тази инициатива, трябва да се премине на следващото ниво, като се създаде юридическо лице, което да извършва дейността. Това е единствения начин всичко да бъде напълно легално и отговарящо на законовите изисквания. Тази промяна ще донесе допълнителни разходи, които значително надхвърлят това, което генерират общите поръчки. Затова към стойността на всяка поръчка, бива включена допълнителна сума, чрез което ще бъдат покрити част от разходите на фирмата за дейността на общите поръчки. За да бъде пропорционална на стойността на всяка поръчка, допълнителната сума се въвежда под формата на нов коефициент за превалутиране от евро в лева. Новият коефициент ще бъде 2.15 и ще бъде въведен поетапно както следва: Първото увеличение ще бъде включено в поръчката до 05.04, коефициент 2.05 Второто увеличение ще бъде включено в поръчката до 12.04, коефициент 2.10 Последното увеличение ще бъде включено в поръчката до 19.04, коефициент 2.15 С изключение на тези промени, общите поръчки продължават по същия начин и със същия график – всяка сряда до края на деня. Към тях се добавя и онлайн каталог за поръчка на масла, които са в текуща наличност и ще мога да изпратя в рамките на 1-2 дни. По този начин получавате значително ускорена доставка спрямо общите поръчки, като за сметка на това цената също ще бъде малко по-висока. Всички масла от текущата наличност идват само и единствено от ato24.de. Те ще бъдат достъпни на линк, където може да направите поръчка по стандартния метод за онлайн магазин. Споделям с вас, че паралелно с тези промени, подготвям и стартирането на онлайн магазин за масла и филтри, чиято дейност ще бъде напълно отделна от общите поръчки и каталога с текущи наличности от ato24.de. С много от вас се познаваме лично, говорили сме по телефона или сме контактували по един или друг начин и винаги съм се стремял да бъда коректен към всеки един, както и разчитам на вашата коректност към мен. Вярвам, че през това време сме изградили взаимно доверие и се надявам, че то е здрава основа, върху която да продължим дългогодишната форумна инициатива за общи поръчки. Надявам се тези промени да бъдат приети положително и да разбирате какво налага тяхното въвеждане. Вярвам, че ще получа вашата подкрепа в това начинание, за да продължим да смазваме любимите си автомобили с качествени масла.
-
1 точкаЗдравей колега, Искам да поръчам следното масло Линк:https://ato24.de/en/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество:RAVENOL SSV SAE 0W30 1×5L + 1×1L Цена:1×1L ×13.95€×2.05=28.60лв Цена:1×5L ×57.95€×2.05=118.80лв Обща стойност на поръчката: 28.60+118.80=147.40 Начин на получаване,чрез куриер Начин на плащане, наложен платеж Адреса за доставка ще ти изпратя на ЛС Благодаря!
-
1 точкаАз имам два биберона в колата. Мога да ти ги отстъпя временно до като си намериш. В магазина до старото депо на тролеите ги има.
-
1 точкаhttps://www.olx.bg/d/ad/komplekt-zakopchalki-za-predpazni-kolani-amio-zalagalki-za-kolan-CID1243-ID8v0OL.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=0
-
1 точкаНе че нещо, ама съм продал дооооста джазове и нито един не е бил с чист ауспух отвън. Всички имат специфичен пръстен от нагар точно в края. Според колегата съм отворил бая работа на майсторите. Странно, щото пак повтарям - Нито един не е бил, без специфичният черен пръстен на края. Явно всички джазове спиред него са за остновен ремонт. То според него и всичко нов внос е за кофата. Интересно ми е дали бачка в сервиз или е чел в нета ца това? Не е лошо да се знае, че колите които са с ангренажна верига работят по-шумно от тези с ремък. Казвам го от опит, защото скоро ще станат 25 год. от както се занимавам с автомобили. Та и аз поназнайвам това онова и ми е странно да чета писания, които според мен са неверни и объркващи. Сега аз ако си търся кола и чета тази тема ще почна да търся еднорог. Пиша това с най-добри чувства към колегата. В крайна сметка сме тук за да помагаме, но все пак трябва и да имаме практика. Знаете, че съм търговец но често пиша за какво да се внимава при покупката на определен модел Хонда. Смятам това за редно и ще продължа да го правя. Без да се сърдите, но кагото видя или прочета нещо не вярно ще опонирам. Поздрави и успех на всички търсещи в тоя момента жадуваният автомобил.
-
1 точкаСигурно може с нещо да се импрегнира преди спрея. През телефона не видях че е тапицирано с мокет, което всъщност даже е по-добре за конкретната функция и визия. П. П. Не цитирай мнение, ако отговаряш непосредственно под него.
-
1 точкаНе съм го боядисвал, изрязах и залепих с двойно залепващо мокет за под на автомобил. Пробвах всякакви спрейове.... Всички го разяждат.
-
1 точкаЗдравейте колеги, Видях, че сте писали по темата с патериците, та да спомена само да знаете, ако на някой не му се дават много пари: Сам си направих коритото в багажника (имам подробно снимано всичко, ако някой е заинтересован) Гумата е патерица от Мазда 3 2008г. Заспива без никъде да опира, жули и т.н. Пробвана и на предни и задни колела. Пода става перфектно гладък и на нивото на свалените седалки! Надявам се да ви е от полза! П.С. Трябва да се изреже и кората на пода по-малко и от двете страни!
-
1 точка
-
1 точкаЕдин вид са сключили споразумение с прокуратурата и ще минат с условно презрение. Приемливо и за 2-те страни, но твоите нерви и тяхното реноме вече са в канала, ама нейсе - хора сме / са. Признат грях - половин грях.
-
1 точкаДинг, донг.. Време е за ъпдейт - "откриха" какво се е случило, или по-скоро си признаха.. Имало друг клиент, който е имал проблем с лостчето и били взели моето докато била в сервиза, за да тестват и после ги объркали. Не съм изключително щастлив от развоя на нещата, въпреки, че и на мен ми се е случвало на работа (в АйТи бизнеса) да взаимствам части от друга машина, за теста за да диагностицирам къде е проблема, но не забравям да ги върна.. нито пък вземам от компютър, който вече е продаден и чака да бъде взет.. както и да е. Извиняваха ми се и имам записан час, за да ми я заменят с чисто нова, каквато трябва да си е. п.с. колата е закупена втора употреба от 2019, не чисто нова.
-
1 точкаНе е китайско писмо, всеки сервиз би трябвало да се справи, точи се маслото, сваля се донякъде моста, тампона от страната на кутията, накланя се достатъчно, от там всички болтове лъсват и се появява място за да излезе. Има гарнитура, която не е задължително да се смени, хартиена, освен, ако не се скъса тотално, но обикновено няма грижи с тънко наложен силикон, внимава се с чопа на паркинга. Иначе за капака - предлага се като нова оригинална част и ако си го набавиш е по-добре финансово, като гледаш да е от ревизираните. Слага си се по обратния ред, пълниш, палиш и газ. Варианта само с лагера на личната си кола съм го прилагал, та всеки който спори или твърди, че не става, да заповяда, начини има, ама и мисъл трябва.
-
1 точкаБрошура хеч БГ 2017_civic_hatchback_bro_bg_web.pdf Брошура седан БГ 2017_Civic_Sedan_Bro_BG_WEB.pdf
-
1 точкаHonda представи водородно электрохимически генератор от ново поколение, разработен съвместно с концерна General Motors. В сравнение с предишната система, която бе монтирана на ограничената серия седани Honda Clarity, себестоиноста е снижена с 1/3, а срокът на служба е увеличен над 2 пъти. Първият сериен автомобил с новия генератор ще бъде кросовърът Honda CR-V. На пазарите САЩ и Япония, такава версия ще се появи в 2024 година. Също така Honda планира пускане на водородни камиони (заедно с Isuzu и Dongfeng) и продажба на водородни установки във вид на стационарни электрогенератори.
-
0 точкиЧестито и много безаварийни! Хвърлил си се в дълбокото...... Ако е вярно излиза, че с гоуфо и производните му и трите букви, ще си в Марианската падина!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00