Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.03.2023 in Мнения
-
2 точкиКойто иска Mobil с GTL, може да потърси новото MOBIL 1 ESP FORMULA P 5W-30. 1 - 5% PAO, + 30 - 40% GTL, + хидрокрек + друго, което не се упоменава какво е. Има наличие на алкилировани нафталини - до 1% и естери - до 1%. Изглежда като леко "окастрена" версия на старите ESP FORMULA и ESP 5W-30. Цената му е сравнително ниска за сега... EU-XX-Mobil-1-ESP-Formula-P-5W-30.pdf MSDS_1042921.pdf https://www.mein-motoroelshop.de/motoroel/nach-hersteller/mobil/6699/mobil-1-esp-formula-p-5w-30
-
2 точкиЗдравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко.
-
1 точкаИма, да. Трябва някой да я задържи или да сложиш пръчка защото е под напрежение като предния капак.
-
1 точкаНа кола не, но ми се е случвало на мотор. Завира спирачната течност и хлътва спирачката. Не можеш да спреш. Това става при прекомерно ползване и лоша спирачна течност. Отделно вода в нея води до корозия на части от системата.
-
1 точкаПризнаци няма, докато не е станало късно. Течността се сменя на около 3г.. Имаш апарати, помпа, АБС и подобни неща, които струват по-скъпо от една бутилка сп.теч.
-
1 точкаНе знам дали писах тук, но миналата година заради приятел с натоварена кола се наложи да карам със 100км/ч по магистрали доста време. С тази скорост разходът падна на 8л/100км.
-
1 точкаНамерих в Piloteers страничка от ръководството, където се вижда кога, какво..Свалих и цялото ръководтство от 661 стр. Общо взето за много неща пише, че се проверяват / сменят след като излезе сервизно съобщение на таблото. Това се отнася и за свещите. За водната помпа пише, че само се проверява при смяна на ангренажния ремък. Ако е необходимо тогава се сменя. Интересно ми е до какво може да доведе несменянето на спирачната течност? Относно разхода, на първо четене е много под това, за което "специалистите" около мен ме подготвяха. Няма да мога да кажа с точност, защото никога не меря по пробег между две пълно-пълно зареждания. Както и автора на темата беше писал, 9ст автомат реално държи мотора в много ниски обороти при спокойно шофиране. При плавно подаване на газ оборотите не превишават 2000, и така до 140км/ч. Грубо градско по компютър е около 14-15л/100км. Извънградско около 10л. Една снимка от архива на бордовия компютър, която изрових в системата. Явно е карана основно магистрално.
-
1 точкаЗадната седалка се вдига като се издърпват два пластмасови шплента които се намират зад краката на стоящите отзад, като опипаш с ръка долният ръб на седалката ще ги намериш дърпат се напред като ги освободиш вдигаш нагоре но седалката не можеш да махнеш защото се държи на три болта в купето заедно с облегалката (в средата и двата края) помпата се намира под заДника на задния десен пасажер. Говоря за комбито но и при седана трябва да е така. Ако седана има джобове в багажника просто им махни капаците и виж за гнездо с 12V все си мисля, че не може да няма.
-
1 точкаМай не е..., като я видиш, ще кажеш... Очаквам обаждане от теб, когато можеш.
-
1 точкаЗа покачването на налягането да, но те обикновено са от по-мека смес и разликата в усещането не е голяма, обаче няма драма да се пробва и вече според преценката. Със сигурност е приложимо когато се наложи извънградско пътуване посред зима, а е слънце и + 20 градуса.
-
1 точкаЗа градско ги направи 2 десети под норматива, а извънградско ще се върнат в нормата. Градско се кара бавно и е по-комфортно, а извънградско ще са по спецификация към окачването и нужното сцепление с асфалта. От години практикувам така и няма странични ефекти, особено щом не са нископрофилни.
-
1 точкаРазглобих, но не видях начин за фиксиране на кожуха към ръчката..., мести се доста свободно. Бобългарих го... При издърпана ръчка, пробих малък отвор отдолу, в основата, до меката кожа, нарязах 3мм резба в метала и фиксирах с хубаво винтче през кожуха. Отдолу въобще не се вижда и сега е ОК... Разглобяването става с подхващане с плосък инструмент и издърпване нагоре, щипките са вертикални... Оранжевият пластмасов инструмент се вижда на седалката на снимката... Е, за пробиване трябваше да използвам ъглова глава с патронник, защото няма място за дрелка...
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, след изгорено около резервоар и половина дизелово гориво MaxxMotion, всичко си дойде на местото. Пали без никакъв проблем. За мене лично / без да се натрапвам на никого / това гориво е най-читавото в БГ. От прочетените негативи за него, мога да кажа, че нищо не е вярно. Заслужава си всяка една стотинка. Единствената забележка е, че с него нямам заявената икономия. Но това може да се дължи на стила ми на шофиране. Не ползвам никакви добавки. Поздрави.
-
1 точкаС времето стърженето се увеличи, като на моменти скоростите влизаха малко по трудно и вече съм с нов маховик, притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер и семерина към колянов вал, че и тя беше омаслена. Съединителя стана по-лек и започна да отделя доста по-долу. Вече ги няма стърженето и свиренето, но и доста пари изчезнаха от портфейла
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Да добавим още един Pilot Touring във форума. От 10на дена съм собственик на Pilot 3-та генерация произведен 2015г. Предстои ми да сменя масло на двигател, скоростна кутия (прословутатa "проблемна" zf9), масло в раздатката, течност диференциал и филтри тези дни. След седмица две, след като пристигнат ще сменя ангренажен и пистов ремъци + ролки / обтегачи. Никъде не мога да открия на какъв пробег се подменят свещите. Според мен трябва да ги сменя? Автомобила е на близо 170к км. Ще ми се като че ли да сменя и спирачната течност, макар че не Акорда (8ген), който карам вече близо 12 години (171к км) не съм сменял никога. Нито в Бултрако първите 6 години в гранация нито след това. Моля за съвет. Благодаря предварително!
-
1 точкаЗдравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
-
1 точкаДа съживя малко тази тема. Тъй като съм със светъл кожен салон и ми се ще да го запазя в добро състояние, както е в момента, от доста време проучвам въпроса с поддръжката на кожата. По принцип обичам кожените изделия - якета, чанти, обувки, колани - и винаги полагам съответната грижа. Проблемът е, че гореспоменатите изделия нямат нищо общо с кожения салон в автомобила. 1. Автомобилният салон в съвременните коли от нашия клас е направен от изкуствена и естествена кожа. Естествената кожа се слага само на местата, където се опира тялото - т.е. седалката и гърба. Отстрани, както и на подлакътниците кожата е изкуствена. Това си личи и на допир. 2. Макар и естествена, кожата в салона е силно обработена и запечатана със защитен полиуретанов или подобен слой, което я прави по-близка като характеристики до изкуствената и до винила, отколкото до кожата на едно яке например. И какво се оказва? Според мненията на някои доста запознати хора в специализираните форуми препаратите за кожа с восък, парафин, силикон и т.н. май са не просто безполезни, а направо вредни за автомобилната кожа, тъй като не могат да проникнат през защитния слой и просто омазват отгоре, при което привличат мръсотия и могат да допринесат за захабяването на кожата. Препоръчват се някои препарати на водна основа, уж без никакви масла. След дълго проучване аз лично съм свел избора до следните: 1. Почистващи (почистването е най-важно за салона и ако се прави редовно дори може да няма нужда от друго третиране) Leatherique Prestine Clean - хвалят го като най-доброто за силно замърсена кожа. Leather Master Soft Cleaner LTT Auto Foam 2. Защитни (предпазват от замърсяване и оцветяване от дрехи - например от дънки) Leather Master Protection Cream LTT Auto Leather Guard LTT Auto Maintain - нещо като три в едно за регулярно почистване 3. Т.н. възстановяващи или овлажняващи продукти. Като цяло употребата им е доста спорна, за някои дори ненужна. Но според повечето отзиви изброените имат ефект: Leatherique Rejuvenator Oil - за твърда, суха кожа. Използва се съвместно с почистващия препарат. Leather Master Soft Touch Ако сте ползвали нещо от горните, моля да споделите отзиви. Иначе в момента почиствам само с влажна кърпа. Ползвал съм и продукти на Ma-Fra и Sonax, но не виждам някакъв ефект от тях, например омекотяване на кожата или някакво предпазване на цвета. Та не знам дали и по-скъпите няма да се окажат просто маркетинг.
-
1 точкаАми искай от сервиза кое колко струва ти си платил остана да не знаеш какво са сложили.Какво са сложили като марки филтри кой Кастрол колко литра.Както си се доверил на такива дето казват дай си колата и дай тези 280лв и Чао,а сега се чудиш ама защо толкова.Котато влизам в сервиз искам марка на часта и труд за нея ,както всички свалени части и опаковките на новите. Като имаш на впредвид че на всички тези сервизи им дават 30% от стойността на частите платени от теб,те за това не искат да си носиш ти части да вземат още едни пари от теб.
-
0 точкиНаташа пита поручик Ржевски: - Били ли сте някога влюбен, поручик? - Ами, еб*л съм... - Не, имах предвид чистата любов... - А, да. И в банята може... - Но не, аз говорех за висшата любов... - И на камбанарията съм пробвал.. - Ама аз човешки ви говоря, а вие... - И с хора ми се е случвало.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00