Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.01.2023 in Мнения
-
3 точкиСтига с алабализмите. Има Европейска регулация по въпроса: https://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:120:0040:0048:EN:PDF "Regulation No 39 of the Economic Commission for Europe of the United Nations (UN/ECE) — Uniform provisions concerning the approval of vehicles with regard to the speedometer equipment including its installation", в която се определят като съответстващи спидометрите на колите от категория М (т.е. с 4 колела и за пътници), само ако отговарят на следната зависимост: 0 ≤ (V1– V2) ≤ 0,1 V2 + 4 km/h; където V1 е скоростта по табло, а V2 е реалната. Ако не отговаря - колата (или модела) не получава одобрение. Обърнете внимание, че V1 трябва да е винаги по-голяма от V2, за да се изпълни неравенството. т.е спидометъра винаги трябва да показва повече. Поздрави и успех с размера на гумите!
-
3 точкиСложих Crossclimate+ преди седмица.. Уникална гума...Возия, комфорт, тишина, сцепление... На сняг не съм я пробвал още, но и това ще стане. На сухо и мокро е перфектна. Най-тихита гума, която съм карал..
-
3 точкиТрябва да вникваш повече в текста който четеш - особено мой! Не използвам случайни думи и не се включвам просто за да драсна нещо. Примерите ти с нашенци и германци само поттвърждават казаното от мен. Те се адаптират към новата за тях обстановка и поведение на околните, а не се превъзпитават! Ако се превъзпитаваха, нямаше като се върнат тук, пак да си "показват рогата". Замисли се какво всъщност се случва с тях в това което си написал и има вероятност вече да разбереш какво имам в предвид. А функциите на институциите които си споменал са контролно рестриктивни, а не морално ментални. Наказанието е всяване на страх от бъдеши персонални последици. Пре възпитанието е осъзнаване на минали грешки спрямо околните. Разликата е фундаментална и дано я разбираш. Но за съжаление редът се крепи на контрол от държавата, когато обществото е бездейно. Общностите са по-камерни негови форми и се справят по-добре чрез култивиране на поведение на членовете си. Които не могат (разбирай не искат) стават аутсайдери в конкретната, а ако този статут не им харесва се променят за да се впишат. Това може да е просто "маската" на адаптация към другите и рядко и бавно води към истинското вътрешно ъпгрейдване на психиката. А тя често "избухва" (рано или късно) при хора които меркантилно много искат по външни поведенчески белези да се впишат, но никак всъщност не искат да променят вътрешната си нагласа. Ако пак не си ме разбрал, придържай се към физиката на паркирането, а не към мистиката на порицаването.
-
2 точкиКолегата изрази мнение, че какъвто си е човека, не може да ни повлияем по никакъв начин. Ако е така, тогава няма смисъл от тези, които имат за цел да контролират, пре/възпитават, ограничават. Щом няма никакъв смисъл и струват много пари на обществото, най-логичното е да се премахнат. Та в този ред на мисли, логиката на колегата Цецо куца яко. Чувал съм много истории за български шофьори – рейсъри, тарикати и т.н., които отиват в Германия и почват да карат по правилата. Връщат се в БГ и… отново стават рейсъри! И обратното – немци, които идват в БГ, почват да нарушават правилата. Това отново контрира с предположението на колега, и по-точно, че „Обществото не може да превъзпита някого на сила.“
-
2 точкиОбщо взето разликата между бензина и дизела е основно в двигател, окачване на двигателя, скоростна кутия, предни и задни полуоски. Другото мисля е едно и също. Този каталог е добър и ще ти помогне доста https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20203&cmodnamepc=CR-V I-CTDI&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=6MT&xgrade=ES
-
1 точкаЗдравейте, имам затруднение с намиране на повече информация за колата която имам, закупена от нашите честни джамбази! Та сега се оказва, че имам проблем с алтернатора, който между другото в Хонда оригинална част струва към 4080лв. Търсейки на старо обаче се затруднявам с намирането на частта по номер на мотор или по вин, тъй като гледам в EBAY и там според модификацията която аз притежавам номера на двигателя не отговаря. Има ли някой опитен който да ме насочи малко. Ще бъда много благодарен.
-
1 точкаКарам с това и на двете Хонди и съм доволен: https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/motul-8100-eco-clean-0w30-5l Тотала който сипваш, не отговаря на спецификацията която препоръчват за този двигател. Естествено може да ти е заминал и датчика за нивото, но аз първо бих сменил маслото с - 0W30 и C2 , а не С1 Като марка каквото ти хареса - има и добър Мобил, Кастрол , Мотул и така нататък.
-
1 точкаБлагодаря, това е ценна информация.
-
1 точкасъс същите дискове и накладки съм от над 20000 км и си скърцат още от нови. В началото след смяната за известно време накладките триеха по диска постоянно просто бяха доста дебели след няколко стотин км се поизтриха и това триене изчезна.
-
1 точка@Недьо Не изобщо не е добре изкарай го и го подари на този който ти го е налял,явно като горния колега каквото е имало в магазина синьо ти е налял майстора. Сложи това което пише в твоето ръководство-
-
1 точка@gado Твоя двигатател изобщо не е за тази помия най често ментак на нашия пазар,сложи хубава синтетика 5w30 ако не харчи двигателя 0w30.Има доста хубави такива в общите поръчки тук в форума,ако още не си ползвал тази опция. Смени първо маслото преди всичко. ето ти едно добро масло https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html
-
1 точкаТвоят майстор не знам защо така е отговорил. Моят го правих в Сервизи „ФРАНСИЗКУП“ които правят само стартери и алтернатори. Смениха четки и диоден блок. Не съм имал проблем от близо 1 година от както го направиха, дадоха 6 месеца гаранция. Направиха колата за 2 дни, че нямах време да им го сваля и занеса та им зарязах автомобила направо. Там ходих аз но има още сумати сервизи които можеш да ползваш.
-
1 точкаАз скоро ремонтирах неработещ алтернатор при електричар, сменени четки и плочка. Провери при майстор на генератори какво ще ти кажат. Може да подлежи на ремонт.
-
1 точкаКолега, рециклирай твоят. Стават като "нови" и няма да имаш проблеми дълго време после :)
-
1 точкаПрав си, европейските не излизат след 2011... Пробвай тук : https://www.hondapartsnow.com/
-
1 точкаЗдрасти, доколкото разбрах, търсиш парт-номера на алтернатора? Аз използвам този сайт: https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda , въвеждаш данните за твоя модел и после по раздели и снимков материал търсиш номера на самата част.
-
1 точкаЗдравей 8 лв е,захваща се в двата края с вратите. До го откраднат пак ще взема стъклото на колата е все едно в гараж е стояла,аз нямам такъв.
-
1 точкаСложих тово покривало за стъкло ,невероятно нещо,както казват качваш се и караш. Няма стъргалки и мръзнене сутрин. Само 8 лв от Лидл.
-
1 точкаБрей, тук отдавна не съм писал, но то няма нищо съществено. Поддържам си я и лапаме километри. Казвам "3 - 4" и тръгваме, няма "5 - 6", добре си живее в наще ширини с националният музикален такт 7/8-ми.
-
1 точкаНе мога да редактирам вече, затова така да споделя как се оправи проблема. Първо махнах бушона за клаксона, че то под напрежение очевидно не се получава. След това запалих и почнах да правя кръгче в квартала. В един момент алармата спря да се активира, въпреки че индикатора мигаше, че е включена. Спрях , загасих двигателя, запалих отново, аларма не се включи. Седнах и спокойно започнах да настройвам дистанционното. С бутона за заключване не се получи, получи се с бутона за отключване. Изщрака актуатора, натиснах отново и алармата се деактивира. Дистанционното сработи отново. Сядам с кеф да си пия ракията, че дигнах кръвно.
-
1 точкаСамо Фейсът има VSA и са с потенциометър на педалът. Когато си с жило няма как да ти отнеме от газта ако се наложи ( има, ама... ) .
-
1 точкаКакво ви интересува и за каква книжка става въпрос? Защото в качената тук и в нета информация (мануалл), основните неща за бензиновото и дизеловото СРВ-2 са индентични. Естествено без двигател, скорости и окабеляване - което едва ли ще си го ремонтирате в домашни гаражи и условия. Даже ако разгледате линковете качени и във форума, ще видите, че и там има инфо за двигателя, скоростите и други неща свързани с дизеловата версия.
-
1 точкаПри този разход, маслото е най-малкият проблем. Основен ремонт на мотора или смяна с друг. Колкото и да е "гадно" това масло, този разход е огромен. Всъщност съм карал с такова, не е чак толкова зле.
-
1 точкаПод "контакт извън форума" се разбира да оставите и алтернативна връзка с Вас - телефон, skype, viber, e-mail, facebook или други. Цитирам правилата на подфорума, аз го разбирам, че може да се остави едно от посочените, и аз съм оставил фейсбук профил, греша ли? И да не е напразно мнението, добавям още снимки от свалена генерация днес..
-
1 точкаКаретата се рециклират в село Царацово до Пловдив. Полуоските трябва да ги изпратите с Еконт или друга фирма . Името на фирмата за рециклиране е Булкардо - ул.."Хан Аспарух"№1 тел. 0888 922 001 .Каретата - предно дясно задължително с пръта с висящият лагер и цялата полуоска , предно ляво цялата полуоска .Важно : полуоските комплект задължително да са оригинални дори да са втора употреба.
-
1 точка"направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
-
1 точкаСпоред мен част от обяснението е такова: През последните години се засили лавинообразно започналата преди десетилетия деградация в манталитета на хората. Симптом за което е и поведението във въпросните социални мрежи. Разпадът на ценностната система, освен всичко друго, доведе хората до състояние на апатия, липса на желание за самообразоване и самоусъвършенстване, загуба на умението и търпението, необходими за задълбочено осмисляне на който и да е въпрос, и в крайна сметка до закърняване на умствените способности, свързани с критичното мислене, решаването на проблеми, воденето на аргументирани дискусии и взаимополезното общуване. За сметка на това станахме мързеливи, чакаме всичко да ни се снесе наготово и върху непреодолените си комплекси натрупахме не друго, а само безкрайни претенции. В тази връзка - чета във фейсбук групите и съм потресен от извънредно ниското ниво на комуникация, да не говорим за избора на тематика и откровената глупост в голяма част от коментарите. За съжаление с разширяване на форума манталитетът от фейсбук се пренася и тук. А форумът е нещо много по-различно, общност по специфични интереси, а не клюкарник пред блока. Съжалявам, че ще го кажа, но настъпи и промяна на контингента от водачи на Хонда в БГ. Има такова нещо. Колкото е по-тесен кръгът, толкова по-качествена общност се създава, тъй като собствениците много избирателно и целенасочено са се спрели на дадения автомобил и са склонни да инвестират много повече време, знания и емоции. Което води до сплотяване. С разводняване на базата в нея попадат доста повърхностни елементи - доплуват и отплуват - и няма как да очакваме от тях нещо по-различно. Единственото спасение е който може и иска да продължи да работи в полза на форума и на всички, за които той е важен.
-
1 точкаЖълтия ама за Рено автомобил. Колега карам Лагуна 3 купе и ориг. от Рено е жълт. Това какъв цвят е без значение,като цяло и антифриза за 3-4 год потъмнява значително!!
-
1 точкаПо-грешка съм изтрил файловете от облака, ето нов линк за сваляне. Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) + драйвъри на китайски кабел на Windows 7 x64 и Windows 10 x64 Редакция по молба на автора: Ваш файл може да нарушава Общите условия на Google Диск Във файла Ви „Honda HDS 3.101.019 (400mb).7z“ има съдържание, което може да нарушава Правила срещу злонамерения софтуер и сходно злонамерено съдържание на Google Диск. Някои от функциите, свързани с този файл, може да са ограничени. Това е новия линк: https://mega.nz/folder/J0VBTAwL#15c1SDoS4cYZPrIXjtSqcA
-
0 точкиГрък заема мястото си в самолета. След малко до него се настанява страхотна мадама и той се опитва да подхване разговор. – Бизнес пътуване или ваканция? – пита гъркът, разтреперан от мерак да я свали. – Конференция на нимфоманки в Чикаго – изтърсва тя. Мъжът преглъща от вълнение, невярвайки на късмета си и пита отново: – А какво е вашето участие на тази конференция? – Аз съм лектор и използвам опита си, за да разбия някои популярни митове за секса. – Какви например? – пита гъркът. – Ами, един от тях е, че афроамериканците са най-надарени, докато истината е, че местните индианци имат най-големи членове. Друг мит е, че французите били най-добрите любовници, докато фактите показват, че това са гърците. Всъщност, извинявайте, не би трябвало да обсъждам тази тема с вас, та ние дори не се познаваме – сепнала се изведнъж жената. – Винету – протяга ръка гъркът. – Винету Караманлис…
-
0 точкиЕдин адаптиран виц, за разведряване на обстановката… Един човек всяка неделя се молел на Господ: - Господи, помогни ми да спечеля от тотото! И така, седмица, месец, година, десетилетия. Господ накрая склонил, явил му се и започнали разговор: - Добре, ще ти помогна! Ама иди пусни поне един фиш де! - НЯМА! Ако ти искаш да ми помогнеш, фишове не ми трябват. - Ама отиди до тото пункта и поне си кажи числата. - НЯМА БЕ! Тото пункта сам трябва да разбере числата ми! - Е как ще ги разберат? - Техен проблем си е. Те получават заплати, за да работят в тото пункта. Аз не получавам заплата за да печеля от тотото. Телепатично да се свържат с мен или да ми звъннат по телефона, ще им кажа числата. Служителите от пункта ще осъзнаят своите грешки, че години подред са приемали фишове на грешни хора. И тези грешни хора незаслужено са печелили. Те трябва да преминат през истинското вътрешно ъпгрейдване на психиката. Ако трябва да дойдат на крака при мен. Крайно време е служителите да се адаптират към новата обстановка и да почнат те да разпитват за числата. - Служителите на тото пункта, да дойдат при теб и да те питат? - По други държави печелят и без фишове, и без тото пунктове. Получавам електронна поща, че арабска принцеса е решила да ми остави огромно наследство. Пращам й номера на кредитната си карта и 3-цифреният код и си получавам парите.
-
0 точкиШофьор е спрян - проверка за алкохол: - Духни силно в Дрегера - инструктира го полицят Шофьорът небрежно изпуска 50лв. в полицейската кола. - Добре, духни още веднъж - да сме сигурни... Шофьорът "изпуска" още 20. - Да нямаш астма нещо ?! Духни силно, като първия път!
-
-1 точкиБа, ще. Колата вероятно е регистрирана на "джакпота" и едва ли ще има възпитателен ефект връз нея, освен ако той не си "отмъсти", което пак ще е в нейн бонус, освен ако не е в анус.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00