Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2023 in all areas

  1. 2 точки
    Не мога да редактирам вече, затова така да споделя как се оправи проблема. Първо махнах бушона за клаксона, че то под напрежение очевидно не се получава. След това запалих и почнах да правя кръгче в квартала. В един момент алармата спря да се активира, въпреки че индикатора мигаше, че е включена. Спрях , загасих двигателя, запалих отново, аларма не се включи. Седнах и спокойно започнах да настройвам дистанционното. С бутона за заключване не се получи, получи се с бутона за отключване. Изщрака актуатора, натиснах отново и алармата се деактивира. Дистанционното сработи отново. Сядам с кеф да си пия ракията, че дигнах кръвно.
  2. 1 точка
    Не, за размера е друго. На теория вдигайки aspect ratio-то при запазване на другите показатели (ширина на гумата в милиметри и цолаж в инчове) се увеличава показваната скорост. Няма да е 205/60/16 както го пише на вратата, а ще е евентуално 205/65/16. И пак на теория 100 км/ч няма да са както досега 95 реални, а ще са приблизително 98,5 км/ч, демек по-близо до това, което показва стрелката. Има и друго, че променяйки aspect ratio, малко се влошава стабилността в завоите, но хайде да кажем, че в моя случай ще е минимално. Затова попитах дали някой е правил подобно нещо, за да знам дали теорията се реализира практически. А за калибрираното има много писано, ето тук например: https://fourwheeltrends.com/how-do-you-fix-a-speedometer-after-bigger-tires/
  3. 1 точка
    Само 205/60/16 дават. Дори налягането на моите е по-различно. И не е да кажеш, че примерно гумата е 7 годишна и щото е изтъркана от каране и затова прави повече ротации и от там да идва разликата. Винаги е било така, дори когато бяха чисто нови. Не че е огромен проблем, ама не стоплям защо го правят това. В крайна сметка аз искам като погледна скоростомера да ми показва точно, а не да ме "предпазват" с 5 км/ч отгоре срещу глоби и подобни щуротии.
  4. 1 точка
    Като купих акорда прдишния собственик беше сложил Мотул 10W40 ,на първата смяна сложих Castrol 5W30 edge C3, и като се информирах ,че трябва да е с нисък HTHS на втората и до днес Моul 0W30 еco energy на 20 000 км ,филтри Мann маслен и Bosh горивен ,въздушния съм слагал Мann,Мahle ,Bosh общо взето познати марки.Веригата има лек шум,но за сега не го определям като трагичен .Може да се налохи да сменям съединтел ,пробуксува преди време на 6 и 5 и гледам да го пазя и не го провокирам,обикновенно пробуксува ако настъпя газта под 2000 оборота ,над 2100-2200 оборота мога да давам газ и не боксува.Доста съм доволен ор акорда ,ако изкара още 370 000 беркет версим.
  5. 1 точка
    Ще се включа: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: 4 x Honda AFT DW-1 0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-5w-30-ll.html Вид и количество: 1 x CASTROL EDGE 5W-30 LL 1x5L Вид и количество: 3 x CASTROL EDGE 5W-30 LL 3x1L Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-special-tec-dx1-5w-30.html Вид и количество: 1 x LIQUI MOLY SPECIAL TEC DX1 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: (4x14.99 + 1x59.95 + 3x11.49 + 1x43.95) x 1.9775 = 392.20лв. Начин на плащане: - Revolut Начин на получаване: - чрез куриер Клубни поставки: Не
  6. 1 точка
    @pip Виж му цената каква е в ato24.de и си направи сам изводите. П.П. В БГ няма по-ниски цени на масла от ато-то, ако говорим за действително истински продукти.
  7. 1 точка
    Дизелов 2006 на 372 000 км, втори собственик съм( на 158 000 я купих 2013 година) с оригинален съединител.Първият собственик е сменил колектора и хидравличния маркуч поправи преди да я купя ,аз съм сменял първо ролка на алтернатора и след 80 х км смених алтернатора и един датчик на Airbag ,другото е консумативи по сервизна книжка на 20 000.
  8. 1 точка
    #Simeto Моята FR-V е със същият двигател=> На 260К реални, и не лапа ... От 0w20, 5W20 и 5w30... Не пипа!
  9. 1 точка
    Здравей колега, моята е 1.4 IVitek,100 коня,втора смяна с ЕНЕОС 5W30, колкото сипя, толкова изливам, градско се кара , повече студена в тези месеци, не знам дали е от маслото, но се държи прилично.https://oilgroupbg.com/eneos-5w-30/eneos-premium-hyper-multi-5w-30-4-литра.html, ето го от тук го вземам, цена приятна и качество също.Поздрави от Търново.
  10. 1 точка
    Търсех по-специално регулирането на съединителя. И намерих това http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_4h.htm. За сега работи.
  11. 1 точка
    Защо на лично? Никой няма да се сърди, ако посочиш сервиз или човек, които си вършат добре работата. Дори има тема за такива "полезности"
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Защо не потърсиш професионална помощ? Тук баячите на боб и гледачите на кафе ще ти сменят и чистачките. R20 е с адски интилигентна сиагностика .Има живи данни на всичко.EGR клапана си има ход в десети от мм и се хваща много лесно с таргет хода..
  14. 1 точка
    Канадците нещо се отказали от тях и в момента търсели ново представителство...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...