Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.01.2023 in Мнения
-
4 точкиДаже и от това няма нужда.Достатъчно е да се даде информация от кого се купуват базовите масла и добавките ,аз ще ви дам формулата...:)
-
3 точкиЗащо не потърсиш професионална помощ? Тук баячите на боб и гледачите на кафе ще ти сменят и чистачките. R20 е с адски интилигентна сиагностика .Има живи данни на всичко.EGR клапана си има ход в десети от мм и се хваща много лесно с таргет хода..
-
3 точкиАбе, не стана перфектно, ама. Скобите са различни, а на стария е и малко ръждясала. На новия скобата е с 2 санта по-надолу от горния ръб и едвам го вкарахме над куките и под тавана. Отзад лявата страна на скобата опира в 1 чупка на стената и съответно стои с 1 градус килнат наляво, защото на новия скобата е с наклони, което е странно конструктивно решение. Вероятно идеята е била да се вертикализира, ако дюбелите в стената не са точно водоравни, но при мен стената обърка хитринката, а не ми се точеха пак 100 литра, за да изпиля малко скобата. Той се самонамести чак като натежа. Както и да е - имам си бойлер а ла кулата в Пиза.
-
2 точки
-
1 точкаПисано е и друго. За съжаление за пореден път трябва да опонирам Ceco. Има тема за сондите от 2016 година която завършва с мой пост. Та в общи линии си карам все още с неоригинална сонда на Denso без проблеми. 120 000 км. По темата не е ясно какви сонди са сложени. Но по всичко личи, че сякаш сондите не са ОК. Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЕдна хитринка като слагате бойлер ,докато е празен свалете обрисувайте самия бойлер на опаковката от картон ,габарите и захващане. Така ще мерите с картона по стената,бързо лесно и удобно. Мисля дори че някой модели имаха размерите и габаритите върху опаковката разчертани.
-
1 точкаГледам, че и дюбелите не си преправял... , ако изхвърляш стария свали му окачващата скоба знае ли човек какво може да стане. Те са взаимозаменяеми и ако се наложи да сменяш пак да не дупчиш.
-
1 точкаСъс синковеца и Сивика ойдохме до Техполис-а, откинах 5% отстъпка и набутахме в хеча кашонья. СипАл съм си 1, а Ел-а дома виси със страшна сила, ама докато сгрее 100 кила, май ще повторя с рикийката. Мерси на всинца ви за включването и събеседването!
-
1 точкаНа мен цената ми излезе по 280лв на полуоска за вътрешните предни карета . Много време мислех че проблема не е от тях , но след като ги разглобиха ме накараха да проверя с пръст колко са наранени стените /големите вътрешни шлици/. Предполагам използват специални абразиви .Кзаха ми че процедурата ще е около 5-6 часа. Оствих полуоските и се прибрах .Оставих ги вторник след обяд , получих ги по еконт в четвъртак сутринта. Не предлагат услуга демонтаж и монтаж на полуоска. Намерих сервиз в който ги свалиха и извършиха процедурата. От сервиза ме питаха дали са закалили каретата допълнително , аз разбрах че не е нужно , защото няма температури които да нарушат якостта на материала. Пак ви напомням изпращайте само оригинални , а не китайски полуоски. Аз бях купил от Холандия црв 2 - фейс и се оказа с китайски полуоски. Наложи се да купя втора употреба оригинални . Намерих в Сливен , но сгреших че не ги изпратих тогава в Царацово , а се наложи да плащам два пъти монтаж и демонтаж. Внимавайте и не правете моята грешка.
-
1 точкаАнализ ПРЕДИ и СЛЕД определени километри на различни двигатели (в случая Хондовски), ако е наистина здраво трябва да оправдае инвсетицията
-
1 точкаКолега, в раздела за CRV-3 си мисля, че ще получиш по-точни отговори. Правил съм прехвърляне, но 7-ма генерация.
-
1 точкаМалко ъпдейт, изненада - има филтър! Маслото в автомата е бистро розов цвят. Една идея над максимума е. малко снимки:
-
1 точкаДоставяме и оригинални свещи от Япония. В момента държим налични никелови NGK-та Made in Japan. Цена: 17 лв.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точкаНеделно (понеже не валеше и вееше), "преобух" и Ледженда. Желязна кола - на алуминиево окачване. Порадвах му се малко - конструкция като за учебник! Не е "гъкнало" за 27 месеца и 27000 км, откакто колата е при мен. Пътем огледах спирачките и задната "скоростна кутия" и тва беше. После я измих, па капнах от масълцето, че вече е на 12000 км - да видим, ще изкара ли още едни бързи и прощални 1000 км в петък.
-
1 точкаТам повече недей да ходиш. Vanos е технология на БМВ, подобна на VTEC, все едно много далече от истината ... Не очаквайте някакви чудеса от тая адаптация, още повече че дроселът е с жило. Всичко е при дросела и IACV-то, на последното има и една гарнитурка. Вижте също как ги затягате (IACV към дросел, дросел към колектор), да няма луфт някъде. Нормални обороти са 1,600 ± 200 , после трябва да паднат до 650 ± 50 без консуматори. PCV клапата също не е зле да се провери: http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group_9f.htm#161527 И естествено да се регулират клапаните.
-
1 точкаСмени го тоя клапан все пак и изтрий грешката. И аз имах p0171 и какви ли не хора там и се дзвереха и викаха ,че е компютър, понеже е японски боклук и показва фалшиви новини. Най-накрая аз си смених клапата и грешката изчезна, както и придърпването ,което имаше при подаване на газ по рязко. Другото е да си провериш и ламбдата. Това се сменя на 150к и ако е тръгнала , камо ли клъцната от умника, сигурно и тя е проблемът.
-
0 точки- Ало Митьо, да ти е.а майката! Кога ще ми върнеш парите? - Ало, не е Митьо, майка му е на телефона. Пари няма, ама ти мини....
-
0 точкиИван бил женен , но имал голям мерак на малката балдъза .Чудел се как да и посегне , че не било редно, грехота , но мерака силен . В селската кръчма се събирали попа , даскала и кмета .Те като елит на селото , бистрели на винце и ракийка политиката и решавали проблемите на селото . Иван бил хитрец .Една вечер си намазал с катран лицето , турил си рогата от коча дето заклали миналата зима и почукал късно посред нощ на прозореца на даскало . - Даскале , аз съм Сатаната ! Ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село .! Три пъти подред нощ ,тропал на прозореца на даскала и му говорел като Сатаната . На другият ден в кръчмата .Даскала недоспал , изплашен разказал на попа и кмета за случката : - Попе , ти си божи човек .Нощеска при мен идва Сатаната и ми каза , че ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село . Попа : - Даскале , снощи тъй са беше накълвал с онази пивка ракия , че и св.Петър може да си видял . Иван слушал от съседната маса . Вечерта пак се дигизирал и при кмета : - Кмете , аз съм Сатаната ! Ако Иван не чукне малката балдъза , ще има мор за цяло село ! И пак три пъти му тропал на прозореца . Вечерта кмета изплашен , треперещ споделил за случката : - Попе и на мен ми се яви Сатаната .Каза ,ако Иван не ...малката балдъза , мор за цяло село .Кво ще правим ? Попа : - Кмете , от блаженото ще е .То мазните паржоли дето ги яде снощи , тъй действат тежко на стомаха и човек сънува кошмари . Иван пак чул и вечерта посетил дегизиран попа .Три пъти му тропал на прозореца и три пъти му казвал , че е Сатаната и ако Иван не чукне малката балдъза , мор за цяло село . На другият ден още по обяд попа събрал кмета и даска в кръчмата . Попа треперещ , озърта се : - И на мен ми се яви Сатаната .Боже, опази нас грешните ! - кръсти се . - Да вземем да направим нещо ? То грехота .Боже ,опази нас грешните ! - пак се кръсти . - Да отидем да говорим с баща 'и и момичето .Ей , там батя 'и наполовина да го тури , че барем половината село да спасим . Боже, опази нас грешните ! - кръсти се . Отишли при бащата на момичето и да кажат за случката и да спасят селото от мор . Попа : - Бат Любене , голямо зло тегне над селото .Ей , на Сатаната са яви и на тримани и каза , ако Йовка не даде на батя си , мор за цяло село .Боже , опази ! Ма грехота е , но нека Йовка да даде на батя си наполовина да го тури , че барем да спасим половината село . Йовка слушала зад вратата и като чула , излязла и тропнала с крак : - Или целия кат' на кака ,или мор за цяло село !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00