Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.12.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Емии, вече е един от нас. Днес си взе книжката и си получи коледния подарък.
  2. 2 точки
    Честита Коледа на всички! Живи и здрави! Пускам първата си тема с цел бъдеща помощ на колеги имащи такъв проблем, и неговото решение. Все пак сме Хонда форума и споделянето на решението на даден проблем е от особено важно значение, а не да се реши даден проблем и след това никаква обратна връзка и всички знаем какво е чувството. Затова лично аз реших да споделя открито как се правят нещата, а дано и да е полезно все за някого. Колата: Акорд 7 К24 Фейс (Моят личен Самурай) Стартер: DENSO (made in Japan) оригинален 15 годишен неотварян до момента (според мен и това какво беше вътре). Проблемът: При запалване много наистина много рядко бендикса не се връщаше навреме, а оставаше зацепен за вече въртящият се маховик и ....... всички сте чували този грозен звук. Направо сърцето спира за секунда през която се питаш "Сега пък какво стана". Обаче със застудяване на времето този грозен звук взе да се чува в седмицата по 2-3 пъти и беше ясно какво трябва да се направи докато още е в начален стадий. Решението: Трябва да се изкара стартера от колата (е те тука е забавната част) и да се пръсне на части ама буквално. Първо и най-важното нещо е да се свали акумулатора, за да не подранят фоерверките за нова година! Колектора задължително се маха иначе стартера няма изкарване и точно тука е работата, че докато се извади колектора е повече време от обслужването на стартера. Откачат се вакууми, 2-3 букси, дросела, въздуховод и въздушен филтър. Много важно е да се развие долния болт на тази черната стойка на колектора (на снимката отдолу на колектора) иначе започва едно чудене, защо като горните 2 гайки и 3 болта на колектора са развити (при завиването се стягат на 22Nm да знаете) тая гад не излиза. Когато вече излезе изглежда така, даже и табелката не му се виждаше от боклуци. Този по-дългитят болт стой между стартера и блока на двигателя (затяга се с 44Nm), а другия предния се затяга с 64Nm. Тук вече е ясно какво е вътре. Както очаквах смазката (греста) беше се удървила за дългите си години служба и оттам бендикса не връща когато трябва. Последва 2 часа промиване на всяка една част по отделно със спрей за почистване на спирачки. Това е оригиналната схема за този стартер. И точно така беше разглобен част по част и измит от старата смазка и боклуците. Четките бяха в доста добро състояние (минимално износване с размери 6,2мм дебели и 12,9 широки). Ротора изчистен със ситна шкурка и промит със спрей за ел.контакти. След като всичко беше измито до блясък, смазано с литиева грес (графитна) и сглобено обратно изглеждаше еййййй така. След това задължително проверка с кабелите направо от акумулатора докато е на масата, че ако има проблеми да се отстраняват навреме. Като премине успешно теста, както и стана се върна успешно по обратния ред на колата. Точно докато бях свалил акумулатора ползвах момента да му почистя клемите, да го дозаредя и да изчистя и промия със спрей клемите на колата, че не изглеждаха много добре. След това при връщане на акумулатора смазване на клемите с подходяща смазка (технически възелин) за протекция. След целия този филм стартера работи отлично. Върти супер леко и мазно. Иначе мотора пак си пали след 4-5 завъртания, но това е нормално все пак акумулатор 45ah на обем 2.4 Тук бързам да уточня, че всичко (ремонти, обслужвания и т.н. всичко) минава през мен, защото сам си правя всичко от начало до край. Както се казва аз съм си сервиза, затова имам доста наблюдения над самата кола като цяло и вложеното в нея. Заглавието на темата е обслужване понеже не съм сменял никакви части по стартера, а и исках да му видя реалното състояние вместо да взимам излишни части. В случай се касаеше само до едно елементарно обслужване. Дано всичко това да е от полза все на някой в нужда. Весели празници! Да сте живи и здрави!
  3. 2 точки
    Разликата между тези двете е толкова голяма, че чак не знам от къде да започна. Едното е топа на топа за Европа, другото, макар и фейслифт е относително базово изпълнение, че даже и от Щатите (разбирай галони, мили, Фаренхайт...). "Спорт" изпълнението е лишено от екстри, които тук си ги имаме за даденост - като сензор за дъжд например. С простата мултимедия е, разбирай няма Андроид Ауто. Отделно 2.4 на 9-ката не подлежи на газифициране, защото е с директно впръскване. В Акорд 9/10 раздела съм качил брошури с разликите между изпълненията, както и бях започнал ревю на 9.5, но поради липса на интерес най-вероятно няма да го довърша. В резюме - ако ще взимаш 9.5, търси от Канада, за предпочитане Touring. Ето тази виси сигурно от над половин година и цената й е напълно приемлива, стига вече да се види какво й е имало. Тази е по от скоро и пак стои доста по-добре от червената от Щатите, която си дал. Здравите в Канада на обява са по-скъпи от колкото тук. Просто не излиза сметката да се докара здрава, при все че по пътя често също ги трошат, макар да познавам двама човека, които са платили около 50х лв за Акорд 9.5, само и само да е бил "здрав".
  4. 1 точка
    Едно прясно видео за менте на Mobil 1 "made in the USA". За тези, които не разбират руски: Купено е от голям интернет магазин, опаковката е отлична и цената му е долу-горе колкото оригиналното. При анализа (правен в две различни лаборатории) се установява чиста минерална база без почти никакви противоизносни добавки, т.е. това не може да се нарече моторно масло, а по скоро е масло за промиване на двигатели и вероятно е от азиатски произход. Авторът (torcon), който е един от най-добрите руски експерти по моторни масла го определя като "тихият убиец на двигатели".
  5. 1 точка
    Тече дело за изнасилване в телефонната кабина на нисък мъж и висока жена. Адвоката: -Обвиняемият при ръст 150 сантиметра,физически не би могъл да изнасили жена,която е с ръст 190 сантиметра! Прокурора: -Но на местопрестъплението е намерена тенджера и обвиняемия би могъл да се качи на нея! -Протестирам!Тенджерата е с височина 20 сантиметра:150+20=170,все едно не се получава… Съдията: -Обвиняемия е невинен. След делото адвоката казва на клиента си: -Аз знам,че си я…”да,де”,..но как??? Клиента: -Е как!Така:тенджерата-на главата й,..и се набирам за дръжките…
  6. 1 точка
    Професионално изкривяване: Гледам са два, но единият е за парлама или по точно за вратата само, понеже другият е много износен и е спрял да отключва. За успокоение : Ще спре и на контакта след време. Честито и безаварийно.
  7. 1 точка
    Здравейте, Това е много над максимума - 1-2 мм отгоре може би нямаше да е такъв проблем, но това е 1/3 от MIN-MAX разстоянието. По най-бързия начин източете част от маслото както ви е препоръчал dandilov. В противен случай рискувате да си скапете коляновия вал, прилежащите му части и въобще целия двигател. Ако вече сте карали колата с това количество масло, не е зле да се проверят свещите, защото е вероятно да са омазани.
  8. 1 точка
    Чул ви Господ! И да ми го пазите, ей, че ми е едничък и любимец! Лепнах му малко зелено тиксо. И без това "у наще село" ша му викат - Ууу, бегай у десно с тва тенеке бе. А той ще им го връща с думите "Ти знАйш ли ква е другата ми кола" - и без това ще я наследи.
  9. 1 точка
    Живо и здраво да е детето. Много безаварийни километри и късмет.
  10. 1 точка
    Аа, веднага го "хвърлих в дълбокото" - да закара майката си до 2 хипермаркета в час пик. 3 пъти гаси Сивика, щот кара курса на дизеларка. Разбира се Галфоните не спят, та му свиркаха - да им се не пречка. Утре го "засилвам на далекото" - да ме повози 500 км, па да се поокопити и да свикне с бензиновите обороти.
  11. 0 точки
    Здравейте търся 1л двигателно масло за CR-V 3 2.0 , някой ако има налично на разумна цена . Весело посрещане на новата година на всички .
  12. 0 точки
    - Мамо, моят мъж пак ми се развика! Не издържам вече - идвам при теб. - Не мила, той ще си плати за това - аз идвам при теб.
  13. 0 точки
    Стопаджийка с туба 20 л. Качва я кола. Шофьорът: - Вино? Тя: - Не! Шофьорът: - Ракия? - Не! - А какво? Тя: - Бензин. Всички, когато ме качат, свършват бензина до някоя горичка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...