Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.12.2022 in all areas
-
2 точки
-
1 точкаВече получих всичко, благодаря. Весели празници! Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаПървом, добре дошъл тук и скоро сред нас! Не съм бил "в Джаза", но все някой да те окуражи трябва. Моделът има висок рейтинг, а конкретният изглежда прилично (по снимки), но: Какво е всъщност състоянието ще разбереш в етапа на експлоатация. На вярност на километража не разчитай. Вземаш, обслужваш и ползваш, а каквото излезе в последствие - оправяш. Самото обслужване е относителна цифра - цените растат. Но е добре освен масло и филтри ДВГ, да смениш и антифриз + спирачна течност. Дискове и накладки също виж. Колата е икономична и като покараш, ще прецениш по джоба си, дали да и сложии газ, но ако тези 50 км са ежедневни и ще я караш години - струва си. Не е за високи скорости и по магистрала едва ли ще я юркаш над лимита (не че може много повече), но за градска е идеална. Относно регистрацията: талоните ти са 20- тина лв / номерата 50+ / екотакса нов внос е няколко стотачки, гражданската може на 4 вноски и ако си млад шофьор 1/4 е почти стотачка / годишната винетка след 1-ви януари ще е 87лв, но всички тея суми можеш да провериш и сам. С данъка не знам как стоят нещата, но имаш месец време за регистрация след договора - отложи я за 2023-та. Важното е да си я харесваш, за да може да и прощаваш (баш като с жените) и дано ти е добричка и спестовница. Не мисли какви пари ще ти отнеме годишно, а какви радости ще ти носи ежедневно! Другото е здраве.
-
1 точкаАз това лято ходих да ми погледнат климатика на колата. Искаше малко допълване с фреон. Питах майсторите в сервиза точно това - какво е най - удачно да правя зимата когато нямам нужда от климатика. Казаха ми, че пускането му за изсушаване/размразяване на предно стъкло през зимата е напълно достатъчно да не се стигне до някакви проблеми от това, че не се ползва.
-
1 точкаНшщо де. 1 резервоар ще е 16-тина лева отгоре - не е драма. Идва Рождество и дрги празници - време за равносметки и оптимизъм. Да вярваме в доброто и да го градим и подкрепяме! Малцина редят световният пъзел, но всеки подрежда своят и зоничка по зоничка, общата картина може да е по-красива. Весели дни и удоволствия в пътуването и компаниите!
-
1 точкаАбе, що не си подготвяте Коледните празници, ами се занимавате с глупости? Не разбрахте ли, че няма "безплатен обяд"? И не разбрахте ли, че докато Нефтохим е руски, ще ни доят като дойни крави? Отстъпки, нам к'во си... Не осъзнавате ли, че пак е на "нашия гръб"!!! Ама по- късно! Това са заеми за това финансиране, които ще ги плащат децата ни и внуците!!!! А може и правнуците!!!! Ама сега гледаме на нас да ни е добре и не осъзнаваме защо!! А и ревем!!! За какво? Замислете се!!! Нефтохим може да работи и на друг сорт петрол. Трябва само пренастройка на системите за рафиниране. Защо трябва да купуваме петрол сорт "Урал", който е (в момента USD 29/barrel), а да ни дерат и ни го продават като за сорт "Brent", който е (в момента USD 84/barrel)? A ? A? A? Къде отива разликата? Някой замислял ли се е над това? А накрая ние я плащаме със заем от светона банка, или каквито и и там държавни заеми, които поколенията ще ги изплащат... Ако ги има... Поколенията, де... Защото както е тъгнало...
-
1 точкаЦената поне можеш да коментираш като имаш това инфо.Като гледам мобилето една няма на реални километри,всичките на по 200к и по 20к:) 400к е нормален пробег за 15-16 г кола,ако купето е здраво ще изкара още толкова.На мой приятел е на 620к(по километраж е 240к) и ако я видиш никога не може да и дадеш тези км.Те повечето вече са на такива километри и ако състоянието е добре и знаеш кое как да гледаш може да се окажа добра сделка.Цвета е жесток.Незнам дали е оригинален,ама мн ме кефи. Те са я пазарили за 9к лв някъде според мен,с разходите по транспорт и т.н да им е стъпила 10 и нещо,а бе може и да ти свалят 1к сигурно,което на фона на днешните цени си е оферта. Моя съвет е да гледаш кое е за смяна от това което може да се види примерно дискове,накладки,акумулатор,гърнета,тампони,гуми,по окачването има някои доста скъпи елементи като носачи и амортисьори и най вече нали кутията и мотора. Цените на много от консумативите ги знам и на повечето обичайни части които се сменят с времето така,че ако ти трябва още инфо можеш да ми пишеш за да не се стряскат новите ентусиасти от цените по обслужването:)
-
1 точкаТова е твоя акумулатор вчера го взех за 250лв от бултрако Уасата е 215лв според мен за 35 лв няма смисъл да правиш компромис. И другото важно нещо - клемите ! Такива видии, предходници, и разни планки както едно време на москвича се слагаха ще доведат само проблеми.
-
1 точкаРетроспекция на смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. Забележка: Последната капка не отразява действителността, поради факта, че е взета от това, което беше останало по щеката... Дълго за разправяне... И така: 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Shell Helix Ultra 5W30 - 2 литра + Shell Helix Ultra 5W40 - 1,5 литра. 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made by Shanghai Nitto Filter Co Ltd.); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 338000 км, а може и повече (по километраж: 237858 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 78км. до 8025 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50 / 50 %. 7) Сезон на експлоатация – 28.01.2022г. - 15.012.2022г.; 8 ) Моточасове – от 1,6 м.ч. до 176 м.ч. по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 542.5л. А95Н; 10) Kтм = (542.5 / 3,5) ≈ 155 ; 11) Пробите са взети от напълно загрял двигател и са сушени 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - няма. Не е мръднало! 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - тежък. Градско (много на брой къси разстояния но и достатъчно на брой дълги) + извънградски пътища + магистрали + чести високи температури на охладителната течност ( 95 - 98 °C ), поради неизвестна причина. Предполага се радиатор. 16) Предишно масло - Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. Отново достойно представяне на Shell Helix Ultra, с оглед и на тежкия режим на експлоатация. Следващо масло - Ravenol SSO SAE 0W-30. Първи впечатления: двигателят работи осезаемо по-тихо! Развърта все така добре.
-
1 точкаБеше "алтернативен", като алтернативните части - опитваш веднъж и после - никога пак. Друго си е оригиналът!
-
1 точкаПърво Емич е отговорил вместо мен. Второ темата е дъвкана 200 пъти ,че чертежи пусках,че размери... Единственото правилно решение е смяна на щанги или носачи ако са износени или съответните тампони,ако намерите нещо различно от Фебест.Сменят се пружините задължително. 1.Кола без газ със стандартни такива или тунинг ,но не усилени. 2.Кола с газ със усилени+30 мм Какво правим със планките....удължаваме мъката на лоша задница.Омекналите пружини са загубили 2 основни свойства: височина или така наречената нулева стойност на съпротивление.Второ загубили са динамика-сила за бързо възвръщане на първоначалното нулево положение/умора/. Резултата е сеене на задницата в завой, неадекватно държане при малки повтарящи се неравности,неадекватно поведение при висока скорост по новите магистрали на вожда...Там има едни кърпежи или снадки,където е свършил асфвалта и машината е чакала следващия самосвал. Коментари от сорта...аз нямам проблеми с планките са дефакто коментар "Никога не съм се качвал в ЦРВ със свястна задница" Коментари от сорта ...тука едни раздвижени щанги и едни планчици от колеги автомонтьори и специалисти по стендовете са висша форма на неразбиране принципа на окачването.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей, От скоро започнах да си купувам от продуктите на Маждараов. За сега съм взимал само от месните, но ще пробвам и млечните. Вчера си закупих от този кашкавал, много ми хареса, на много добра цена е и за това реших да ви го препоръчам. Евтино е и е много добър за мезе. Оставям линк от долу. Дано съм бил полезен.
-
-2 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00