Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.12.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Прибирам се към София. Някво хубаво мургаво момиче на Ботевград на пътя, подскача, танцува, усмихва ни се, вдига си рокличката. Грее слънце, направо ми вдигна настроението. После се сещам за всички снимки на сериозни, тежки п**ки, гледащи сърдито и уморено, от красиви коли, луксозни курорти и бутикови вили във ФБ и Инстаграм, и си викам: какво нещо е живота... за едни магистралата е щастие, за други лукса е мъка. А професията- една и съща.
  2. 2 точки
    @Митко Йотов Моята е с ръчна кутия. Вкрайна сметка реших да отида лично до Бултрако на Ботевградско. Обясних си случая и пича, който приема за сервиз директно ми взе ключа и каза да изчакам. След малко се върна и ми каза,че може да се активира тази функция , срещу 54 лв, което ми се стори направо промоция хах Та сега вече я имам и аз. Активираха я за Швейцария, понеже от там е колата, но може да се активира и за други страни, без България. За България не се поддържа. Така,че който я няма тази функция, може да отиде и да попита директно там
  3. 1 точка
    Днес си смених маслото на CVT кутията . Пише че 2000 кубиковата събира 3.5 литра но ако се източи докато спре да капе и последната капка събира точно 4 литра. Да го имате предвид ,добре че поръчах повече масло иначе щях да се прецакам. Сложих и Amsoil.
  4. 1 точка
    Явно аз попаднах на точния майстор. И колегите от форума също ми помогнаха много.😉
  5. 1 точка
    Навъртях към 15к досега и съм доволен, особено от невероятно ниския разход. Асистента за дълги-къси е много комфортен, лед фаровете светят яко. Засега нямам оплаквания! ПС: Да не забравя Made in Japan фейслифт!
  6. 1 точка
    @BGavrilov Колега аз също не открих това за което питаш (моята също е швейцарка) и оставам с впечатление, че коли които са с АТ трансмисия го нямат, ако има някой колега който е с АТкутия и го има това меню нека се обади но аз лично силно се съмнявам.
  7. 1 точка
    Символ Елементи за поддръжка A Сменете двигателното масло и масления филтър В услуга за проверка 2 Сменете филтъра за прах и полени Проверете задвижващия ремък 3 Сменете трансмисионната течност 4 Сменете горивния филтър Проверете скоростта на празен ход Сменете запалителните свещи 5 Сменете охлаждащата течност на двигателя 7 Сменете спирачната течност 8 Сменете въздуха елемент за почистване 9 Проверете хлабината на клапана[/size ] Нулирай го, това е за филтъра на мотора и по никакъв начин не влияе на код АВ който ще се появи когато дойде момента за смяна на маслото (ако си го занулил тогава). Кодовете 2 3 4 5...9 се появяват винаги със символите на двата брояча А и В, само за двигателното масло е АВ без цифра. Ако сега го занулиш този код 2 ще се появи след 40 000 км или след 24 месеца (което от двете настъпи първо). Не знам дали го обясних разбираемо но това е по спомен което съм чел в Manual на колата. А дали ако не го занулиш ще влезе колата в сервизен режим, до сега не съм видял колега с такива железни нерви да го изтърпи това петно да му свети право в очите достатъчно дълго време, че да се случи, аз също ги нямам предполагам и ти колега няма да имаш.
  8. 1 точка
    @Drone Пробвай сега 5W30. Но проучи какви са конструктивните особености на твоя двигател и дали има разлика с моделите за Европа. После ще направиш най-правилния избор.
  9. 1 точка
    Това е вярно. ВАГ групата за щатите имат съвсем друга политика към клиентите си, докато в Европа имат много "вратички, през които могат да те оставят в полето" - законно! Но е факт и че на американските Хонди си пише изрично вискозитета върху капачката за маслото, а тук - волна програма.
  10. 1 точка
    Сега да представя филтърът, който аз ползвам от доста години. До сега сърце не ми даваше да разрежа някой, но накрая любопитството надделя! Маслен филтър NITTO 4HM-113. Произведен от Shanghai Nitto Filter Co Ltd. (предполагам в китайското подразделение на Nitto Kogyo Co Ltd.). Поръчан от amayama.com. Доставен от Осака, Япония чрез услугата - International E-Packet (with tracking). Преди 2020г. изглеждаше така: През 2020г. изглеждаше така (кутията е същата): А тази година пристигна Made in Japan! Преди да пристигне последната пратка, реших да разрежа сивия. Противодренажният клапан е оранжев, силиконов, много еластичен и гъвкав. Възвръща моментално първоначалната си форма след прегъване. Металната кутия е изработена точно и прецизно. От вътре е абсолютно чиста. Няма и следа от оксидация. Филтриращият елемент също е изработен точно и прецизно. Снадката на филтърната хартия е без метална пластина, но е залепена и пресована здраво. Филтърната хартия е положена специфично за Nitto - може да се види ясно след разрязването на макарата. Не знам какво е предимството на това конструктивно решение, но явно има някакво предимство. Nitto си знаят най-добре... Хартията, а и макарата са залепени здраво. Няма мърдане на конструкцията. Хартията е сравнително дебела и доста влакнеста, но е една идея по-тънка от тази на Mahle OC617. На просвет почти не прозира. Виждат се по една-две микро точици на около 25 см2 площ. Като цяло отстъпва по този показател от тази на Mahle OC617, но все така е една от най-добрите хартии, които съм "изследвал". Височината на филтриращата част е 5,9 cm, a дължината на филтърната хартия е 126 cm, което прави полезна филтрираща площ от 743.4 cm2 – много добра! Байпас клапанът е метален с пружина. Отваря се при натиск от 0.72 kg. При диаметър на отвора 8.07 cm се получава налягане от 1.408kg/cm2 = 1.38 bar - добър резултат! Байпас клапанът ще отваря, когато е необходимо. Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Относително много добра филтрираща способност. Иска ми се, филтърната хартия да е малко по-дебела, като на Mahle, но и така ще предоставя добра филтрация на маслото. Много добър филтър, нищо, че е правен е Шанхай. Явно японците контролират добре качеството там.
  11. 1 точка
    това е малко като ......вървим по улицата с жена ми и излъчваме сексапил-тя е секси а аз съм пил.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Така е като се кара на газ.Един съвет премахнете газовата и си оправете колата.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Когато клиента тръгне да избира хардуер и софтуер за монтажника , нещата не отиват на добре...
  16. 0 точки
    Тамън я измих - и то заваля. Другия път дано се сетя да проверя прогнозата...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...