Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Бензинът е умряла работа особено ако е 2.0 (не говоря за агрегатите които са 3+ кубика). Единствената причина поради, която не карам дизел е заради емисиите, някак си не съм привърженик на цялата комбинация. А това да сравняваш вървежа на бензиновия мотор и дизеловия с еднаква кубатура е малко несериозно. Кел файда, че с газта е една идея по-тънко, в момента в който си някъде по чукарите и се опиташ да изпревариш някой, въобще не ти е до цената на газта, и само заради една цена да си рискуваш живота, някак си не е оправдано. Шофирането не е само да правиш икономии и да си мислиш как другите, които са с дизели или карат на бензин се бъркат повече, изживяването и тръпката от това да имаш ресурс определено си заслужава, но всичко опира до възможности и предпочитания. Успех с намирането на читав екземпляр, каквото и да вземеш (бензин или дизел) да не забравяме, че ще бъде хонда!
  2. 2 точки
    Тя темата се разтегли… всеки си има мнение, изисквания и желания. Най-нормалното нещо е да е достатъчна за един и недостатъчна за друг. Не е нужно да я сравняваш с 570 коня порше. Не е нужно да има спортна кола, за да иска човек резерв от мощност когато му трябва. Аз лично сега карам ~190 коня автомат и нямам никакво желание следващата ми кола да е с по-малко мощност (защото не вярвам да е по-малка или лека) – лични предпочитания.
  3. 2 точки
    Абе при сегашното положение бих взел бензина, въпреки, че имам два дизела. Разликата в цената-дизел/газ е 3/1 няма какво да го умуваме, то е очевадно
  4. 2 точки
  5. 1 точка
    Чудя се и се мая! Чета и свят ми се завива. 2.0 бензин била мудна, умрял кон и подобни други щуротии. Хора, какви ги говорите? Акорд не е спортен автомобил. Какво искате, да "бяга" като Порше би-турбо, 572 коня ли? Отдеве моята я опърлих на една права, набира съвсем прилично, и ускорение и всичко. Явно са ни много различни представите за мощност и ускорение. Все чета някакви истории за недостигане на мощност, ще катеря някакво страшно нагорнище с 4 други спътника и 25 куфара и няма да ми стига мощност. Или ще изпреварвам, но слабия 2.0 бензин няма да успее да набере и ще трябва да сваля две предавки надолу. Не знаех, че Акорд е спортен автомобил, наистина.
  6. 1 точка
    Здравейте, Линк:https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: Castrol Edge Professional H 5W-30 Honda 1 L-5 броя Стойност на поръчката: (5*14,99)*1.9775=148.25 Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
  7. 1 точка
    Казвал съм го не един път - много е важно да знаеш, какво караш и, как да го караш. Очевадно от подписа ми, в момента в гаража си имам две 150 коньови Хонди. Тотално различни като клас, двг, трансмисия, пътно поведение и т.н. Знам, кога, какво и, как да направя за да си карам, и двете с кеф. Изобщо не ми дреме, къде са нютоните, на 2000, или на 5000. За нютоните, толкова. Икономическата гледна точка на база вид гориво не мога да коментирам, понеже не познавам двата автомобила от питанката на автора на темата. Пък и лична кола с газ никога не съм имал.
  8. 1 точка
    за следващия път гледай през тука https://www.totalsportek.com/
  9. 1 точка
    Аз бях задрямал, а явно и Чеко. Събуждаме се и гледаме, той аут оф подиума. Ще видим стюардете какво ще кажат за изправянето на завоите от Джордж, но 2 МВ-та на подиума си е ретро 21.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Вземи по-запазената и по-поддържаната, ако можеш да прецениш без оглед на живо. Аз лично обичам да има и възможно най-много екстри и глезотийки. Порадвай се 8-10 годинки и после - дали бензин или дизел - все е за скрап, щото нали натам вървим с екологията.
  12. 1 точка
    Не само теоретично - макар че в случая и това е много важно, но и на практика е много трудно да се измери. Известно е, че човешкият слух е страшно слаб, неточен, а и ненадежден, защото се влияе тежко от нагласи и очаквания. С други думи "чува това, което иска да чуе". Именно затова един достоверен експеримент е примерно слепият тест. За целта следва да се използва калибрирана апаратура, която да запише шума на двигателя при идентични условия в изолирано помещение преди и след смяната на маслото. След това да се проведе въпросният експеримент. Тук не говорим изобщо, че шумът идва от много движещи се компоненти, затворени в метална кутия и пластмасови капаци, като всичко това вибрира и резонира със собствен глас.
  13. 1 точка
    Идеалния избор ще е бензин и ръчка.
  14. 1 точка
    Интересно е как всъщност го изчислява борда? Едва ли има преценка на качеството на маслото. Вероятно е някакъв алгоритъм който сравнява мото часове спрямо пробег. Тоест, колкото по-ниска е средната скорост след нулирането (при смяна на маслото), толкова по-рано известява за ново масло.
  15. 1 точка
    Здравейте, проблема е решен! Оказа се че се продава само съединител (after market) и не е нужно да се сменя целия работещ компресор! Естествено че в оригиналните сервизи ще кажат че целия компресор трябва да се смени... ето тези пичове имат всякакъв вид съединители за всички видове автомобили и то налични без да се чака за доставка: http://www.autofrostcomfort.com/index.php?option=com_contact&task=view&contact_id=3&Itemid=51 между другото май това е най-добрия сервиз за климатици за София, не че им правя реклама но останах доволен - съединител нов 85 лв и демонтаж и монтаж - 5 лв марката която слагат е sanden, ще видим колко време ще изтрае, предполагам пак ще се изтърка бързо, но поне ремонта е лесен за 15 минути и не се сменя компресор
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Живко,Carpera не е лош човек,но много мрази дизели,да имаш едно на ум.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...