Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.06.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Бензин! По-малко проблеми, по-евтино обслужване, по-бързо загрява зимата.
  2. 3 точки
    Така работи юнашкото сърце. received_1265975663810120.mp4
  3. 3 точки
    @desap щях да пиша одеве нещо подобно и аз, но гледам ти сам си доловил истината. Или поне и аз споделям същата. Хондаджиите вече са повече потребители, отколкото фенове. Те и съвременните хонди не предразполагат към фенщина, но все си мисля, че това не е основното. Сещат се хората за форума, когато им потрябва нещо - "аз такова, отдавна не съм писал, ама кажете ми вие сега...". Останахме една шепа хора тука и се познаваме на малки имена. Щеше да ми е интересно да направим една сбирка, поне да се видим лично, кой стои зад аватара/никнейма и каква му е историята. Но, аз понеже за 18 години във фенклуба на една национална не отидох, съм ги запомнил с друго - мрънкането след тях. Все някои от нещо беше недоволен, а ако не се лъжа, едни от най-големите кавги ставаха точно след такива мероприятия. И хората се разсърдваха безвъзвратно на форума. Да се разсърдиш на форума... Та затова не съм сигурен опитва ли ми се дори да правя нещо подобно. Пък и не съм спрял никого да го направи. Аз лично виждам в този сайт шанс за нещо друго - място, където можеш да попиташ съмишленици, Място, където можеш да прочетеш какво обсъждат съмишленици. Място, където можеш да купиш или продадеш нещо от хора, които що-годе познаваш. От нас зависи, дали ще си го популяризираме, защото всеки от нас има своя интерес то да бъде популярно. Затова са и опитите с мърчандайза. Затова съм и слагал винаги логото на бившите и сегашните си коли до една. Ето някои от бившите, където това се вижда: Що се отнася до това: Не бих казал, че ще се усети кой знае колко. Много сме далеч от сериозно число тук. Вкарал съм лични пари, за да задвижа този проект и всичко получено над тях ще върна във форума. С него евентуално ще направим нещо друго. Така поне да не се налага някои да вкарва свои пари. А времето и усилията - тях не ги броим.
  4. 2 точки
    Ще направя всичко възможно да го имаш.
  5. 2 точки
    И Хондите и хората, и времената вече са други! Беше то, когато се радвахме на жизнерадостен мотор и леко купе, па мечтаехме силно за такова. А срещи са необходими, щото "он Лаина" понамирисва. А възможности и за мърчъндайз - бол. Вижда се какво правят Брадърите и дори Акорд тийм БГ. Недоволни винаги ще има - важното е на критиката да се гледа конструктивно! На мнозина егото им съсипа реномето, а кредото на японците е "След общуване с теб, човек трябва да се чувства по-щастлив, отколкото преди това"!
  6. 1 точка
    Мда, тишината по темата след последния пост преди месец леко ме притесни, но предположих, че ремонтът е бил в изпитателен срок. Еми освен да поздравя отново за ентусиазма и да пожелая дълги километри в които колегата да ни държи в течение. Отново да кажа, Акорд 6 за мен си остава един невероятен автомобил откъм надеждност, пътно поведение, комфорт и връзка човек-автомобил. Моят е на 250000км от които 100000 навъртяни от мен, от които последните 5000 на 3 скорости( без буксуващата 2ра)+ една задна в ръчен режим на автомата и продължава да ме изумява. Невероятно балансиран и тих мотор (2.0) все едно се качвам в електричка като сляза от CRV-то. Ще видим колко ще устиска кутията още преди да се разпадне.
  7. 1 точка
    Другия път да намалят турбото, че пак така ще стане. То летеше това Ферари, аз гледам Макс кара на ръба и не го стига ,значи има нещо..Силно Ферари ,но неиздръжливо и то на половината състезание.
  8. 1 точка
    Опасявам се, че темата ми тръгна в грешна посока. Въпреки че за мен това място не е онова, от 2006 година, хубаво е, че форума все още го има и че все още съставлява огромна и изключително полезна “база данни”, достатъчна както да задоволи егото на “експертите”, така и обикновеното “искам да знам защо” на непросветените. И това се оказва неповлияно от емоциите, през които през годините са минали хората, които са в основата на създаването и съществуването му. Важното е, че оцелява. Независимо от смяната на “властта”. Независимо от намаляването на любителите на марката в оня, стария смисъл. Няма връщане назад. Всяка една общност следва хода на околния свят. А днешният свят е различен от вчерашния, за съжаление не в положителна, поне за мен, посока. Обикновена носталгия или не, ще се радвам отново да мога да лепна този стикер на Хондата 🙂 Х
  9. 1 точка
    @dandilov , Жалко, че по-голяма част от снимките вече са недостъпни.
  10. 1 точка
    @ceco_accord, не знам да се смея ли, да плача ли, което се вижда и от реакциите ми на отговорите ти…😁🫣😆 В крайна сметка обаче, напълно те разбирам! Аз това “НЯЩУ”, особено ако ми е единствено, а още повече във връзка с “документа” под него, нямаше шанс да си го дам!😉 Живи и здрави! Радвам се, че те върнах към “някога”.👍🏻 *** Нямах възможност да присъствам на ОНЕЗИ срещи, но емоцията им беше жива и във форума… А форумът беше ЖИВ. Сега “фацебуци”, простотии, всички искат да знаят кой си, но не се интересуват ФЕН ли си - “сектант” в добрия смисъл на … марката🙃 А най-жалкото е, че и повечето не знаят и не разбират какво е това! *** И да, вярно е, някак не е същото. Все го повтарям (това е моята версия): увеличаването на броя автомобили от марката по пътищата доведе до мнооооого и #многослучайни# “потребители” , на които нЕма как да обЯсниш каква е тая лудост, която те обзема всеки път, като й чуеш двигателя - часовник🙃 Половината и повече от тях са тези (или техните родители🤣), които твърдяха, че това е скъп за поддържане и ненадежден автомобил, независимо от модела. На мен обаче ми доставяше ми страшно удоволствие да съм в една от, образно казано, 5-те Хонди - спартанци, в града, която обичаше само МАСЛО и по-тежък крак (това за “дизелите” - 2006 още ги нЕмаше (аз и тях харесвам), дето все викат, че бензина на Хонда не върви😉) и от време навреме нЕкоя техническа намеса. … Ядосват ме всички, които не разбират какво означава това, за което пиша… Опппаа, отнесох се: Затова и си пазя онова време и си искам ОнЯ стикер😁! Ако не, ще си го пазя на снимка!😄
  11. 1 точка
    Аа, Тойотаджийските са с по-агресивен маркетинг. Онзи ден на шоуто случайно бях на щанда им докато 1 от тях "вадеше вода от 100 кладенеца" на едно семейство и им сервираше "от пиле мляко" за едно КросЯрисче. Начии, чак ми стана неудобно да присъствам на такъв фарс и мислех да ги посъветвам да видят и новото HR-V, ама се въздържах. То и новият Джаз е по-добър от Яриса, ама цените ни ...
  12. 1 точка
    Чуееек - тва си е реликва! Отлежал ориджинъл блендед - бай фен ту фен!
  13. 1 точка
    Сигурно ще интересно за четящите темата колко ми е струвал ремонта? Ами за частите на кутията 250 лв. От магазина за части ми направиха (много мило) отстъпка на цената за гарнитурите, защото не предполагаха че продават на краен клиент. Като цяло ремонта мина малко над 1000 лв. Кутията бе свалена и монтирана в сервиз. В цената платих и смяна и продажба на предни накладки, прахоуловители на предните амортисьори и маншон на рейката. А! И подаръци на сърцатото приятелче, което ме нави да го направим заедно за да разберем дали можем да правим ремонт и на автоматични скоростни кутии. Предния ни опит с кутии на автомобили бе само негов и то на негова лична с ръчни скорости. При ремонта и си пукна (или счупи не се разбра) 1-2 ребра. Все пак да е ясно че имаме много голям опит в ремонт на други машини и съоръжения различни от автомобилни. Специални благодарности на Александър, без който това не би могло да се случи. Всички ремонтни дейности бяха на негов терен и с негови инструменти и с голям ентусиазъм от негова страна.
  14. 1 точка
    Dachev, кажи сега на какъв адрес да ти изпратя и моята кутия . При мен има проблем само втората, мисля, че е О пръстен.
  15. 1 точка
    Привет. Моля споделете цената на интервенцията. Иначе няма никакъв смисъл от темата. Поздрави и успехи.
  16. 0 точки
    Емии, "поплакахме" си носталгично (по твоят повод) - сори. Дано се сдобиеш с мечтаната лепенка!
  17. 0 точки
    Ако или надявам се по-скоро "като" стане това със стикерите ще има по един бонус към поставките, както и полагаем за всички, които са взели поставки, докато е нямало такива. Обаче много мразя да огласявам нещо, преди да е станало факт, защото после трябва да се носи отговорност. Какво ме накарахте да направя...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...