Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.04.2022 in all areas
-
4 точкиШа ма прощавате ако съм го споделял и преди, ама пък - "повторението е майка на знанието"! А е добре да сме фенове не само на техниката, а и на манталитета им. Япония: 50 000 японци са на възраст над 100 години! И след 15 години от столетниците в Япония ще има повече от един милион души. Защо? Няма други страни в света с такива постижения по отношение на продължителността на живота и качеството на живот. Някои ще предположат, че тайната на дълголетието им е, че ядат сурова риба и водорасли. И ще бъде погрешно. В света има много държави, особено тези, разположени на брега на топлите океани, където местните хора ядат морски дарове, плодове и зеленчуци от сутрин до вечер и живеят наполовина по-малко. Тайната на дълголетието се крие във факта, че японците са единствените хора на Земята, които, когато общуват, се опитват да не развалят настроението на събеседника си. Невъзможно е да се намери по-позитивна държава в света. Затова виждаме истинско икономическо чудо, те нямат земя, нямат къде да сеят ориз и да градят градове, нямат абсолютно никакви природни ресурси. Но те са и най-богатата нация в света. Средната заплата на японец е три хиляди и половина долара. Защо ви разказвам за тези невероятни постижения? Факт е, че тайната на успеха на цяла държава се крие във факта, че японците бяха сред първите, които се научиха да контролират мислите си. Осъзнавайки перфектно, че негативните мисли убиват не само настроението на събеседника, но и неговото здраве и бъдещето му. Те взеха и изпуснаха думата „не“ от езика си. Това беше направено по естествен начин, защото всеки от тях в училище, у дома, на работа, контролира мислите си и не позволява негативните мисли да разрушат живота и бъдещето на другите хора. За съжаление в повечето страни хората не разбират, че мислите са семената, от които ще израства тяхното бъдеще, бъдещето на децата им, бъдещето на тяхната компания, бъдещето на тяхната страна.
-
4 точкиДа споделя резултати след манипулацията която реших да направя на моето ЦРВ. Бях си навил от доста време да си почистя дросела ,беше доста почернял което забелязах след годишно обслужване. Та купих си от бултрако гарнитура и се захванах. Демонтажа е елементарен,филтърна кутия и маркучи,две-три букси,водни съединения. Дросела се оказа доста по мръсен от колкото очаквах !!! Почистих го внимателно със чистител за дросели на мотул като бях много внимателен да не мокря електрониката. Монтажа също е елементарен като единствената особеност е че болтовете се затягат на 22nm. След манипулация дросела иска обучение,направих го с диагностичен уред на launch. Поста ми е предназначен към колегите които имат съмнения дали да го направят Плюсове след почистването: -педала на газта е доста по отзивчив и няма замисляне при подаване на газ -оборотите на празен ход се вдигнаха много леко което лично мен ме устройва -при пускане на компресора колата не губи от оборотите си на празен ход Надявам се да съм бил полезен с този пост !
-
2 точкиЗдрасти колега бих искал да направя една поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-multi-cvtf-1l.html Вид и количество: MOTUL MULTI CVTF 1L,- 2х1L Линк:https://www.ato24.de/en/liqui-moly-cera-tec-300-ml.html Вид и количество: LIQUI MOLY CERA TEC 300 ML,-1 бр. Стойност на поръчката: (2*11,50 +14,25)*1.9775 =73,67 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени в Revolut -Начин на получаване: чрез куриер Поздрави
-
2 точкиЕдна идея повече от оригиналните когато са здрави, но определено по-добре от разбити оригинални. Цената на оригинални е прекалено висока, а втора ръка не виждам смисъл за километрите на които са колите...
-
1 точкаВсички 7-ци с оригинален ксенон са с автоматично регулиране на височината на лъча, според натовареността на колата и наклона й. Системата работи като на една от задните щанги има прикрепена биалетка, която предава предава градуса на наклона на автомобила към машинката, която изпраща сигнал към тези на фаровете. Тази система с времето е предразположена към повреди и така и на мен преди време ми се беше счупила биалетката, която първа хваща наклона на колата и го предава на машинката. И се е счупила през средата, защото в единия ябълковиден болт явно е влязла влага, спекъл е и цялото напрежение от огъването е паднало върху лостчето, на което стои. Самата биалетка се намира зад задното ляво колело. Бях мернал някъде цената на дилъра, няма смисъл да я коментираме, а втора употреба не стига, че са рядкост и не се знае в какво състояние ще бъде, дори да се намери. В следващите редове ще опиша как си реших проблема аз. Ето къде е стояла я старата биалетка: Ето я и нея, като съм я закрепил в средата, за да й взема размерите от болт до болт: И ето го и заместителя, който сглобих: Нужни материали: - два ябълковидни накрайника от Али. Важно е да са с гумени шапчици, за да не допускат проникването на влага в ябълките и така да останат подвижни възможно най-дълго. - свързваща шпилка около 15см (по спомен, защото я изрязвах), не помня с каква резба - като ви дойдат болтовете ще видите. Има шпилки с различна устойчивост на напън. Поинтересувайте се и си вземете възможно най-здрави. - две контрагайки - запичаща течност за резби Крайния резултат изглежда така: Както се вижда, хубаво е, преди да я монтирате, да си смажете хубаво останалите подвижни части от системата, за да улесните движението им. Това по-горе го направих преди година. Към днешна дата, все още работи и вече изглежда достатъчно изцапано и асимилирано с останалите части на автомобила: Доколкото съм запознат системата е сходна и при CR-V, Civic и останалите модели на марката, така че това решение навярно е приложимо и там. Това е. Карайте разумно и нека се заслепяваме по-малко по пътищата.
-
1 точкаЗад центранлната конзола. Като цяло щеше да е по-добре да сложиш изолация на вратите, отколкото да сменяш говорители и усилвател.
-
1 точка@emonai Свещите за тази кола по ръковfдство са NGK или Denso. Тук са дадени. NGK :IZFR6K13 DENSO: SKJ20DR-M13 https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/2/ru/html/000000000000112.html Това е твоето ръководство има обяснени доста манипулации обяснени. https://omanual.ru/Honda/
-
1 точкаКарам такъв Сивик вече 6 години, и за първи път някой ми насочва вниманието към качеството на материалите в купето. За мен качеството, предвид 17 годишната употреба е добро и дуракоустойчиво. Това с претапицирането ми се струва абсурдно, и това го казвам от позицията на човек, който си поддържа колата педантично. Просто за мен тази операция няма добавена стойност, особено за кола в края на жизнения си път. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЦялото обслужване там е преглед на маншоните,смяна на скъсан и стар аз сменям с нови. Преглед на водачите как влизат в втулките в супорта,ако имат нужда смяна водач,втулките по-трудно се сминят. Почистване на пластините с мека телена четка,винаги има нужда от носъбралото се феродо,ако са изгнили смяна. Ремонтните комплекти не са скъпи. Това трябва да се прави поне на две смени на накладки,да се прагледа апарата основно. Но нали е по-добре да набуташ накладките и вземеш парите,както го правят майсторите,поне да почистят с четка малко,но мързела е голям. След едно такова обслужване спирачките започват да работят в пъти по-добре. Да не забравим смяната на спирачна течност.
-
1 точкаМоже да се получи и при смазани водачи, ако втулките в супорта са разабити. Тогава се получава заклинване на водач. Отива се на ремонт супорти. Да се има предвид.
-
1 точкаЗдрасти, Бих искал да направя следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-50-synthetic-motor-oil-0-946-l.html Вид и количество: AMSOIL Signature Series 5W-50 Synthetic Motor Oil 0,946L x 8 Стойност на поръчката: (8*12.8)*1.9775 = 203лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: чрез куриер Поздрави Марин
-
1 точкаСпоред мен колега започни с подобряването на сегашното състояние на колата. Обслужи я, сложи хубаво масло 5w30,обнови маслото на автомата с оригинално такова ,това ще повлияе положително на ускорението на колата. Смени максото на задния диференциал също с оригинално. Сложи хубани свещи NGK, ако ти си дават малко повече пари същата марка иридиев,смени кабелите на свещите ако е нужно. Може да промиеш двигателя,след това няколко къси смени на маслото,цел отмиване на нагара и лакирането на двигателя от предни експлоатации. Има доста теми тук в този раздел за други обслужвания,ще разбереш че в 22годишната ти кола все още има динамика.
-
1 точка
-
1 точкаСтрува ми се малко вероятно седалката ти да е получила такава форма на амнезия. Мисля, че седалката ще се премести на избраната с бутона позиция, само ако скоростния лост е на "Р". Мисля, че бях пробвал в движение и (предполагам от съображения за сигурност) не става. Друго, което ми идва на ум как да се провери - запамети позиция и размести седалката от нея. Заключи колата и я отвори с дръжката, докато в теб е ключа, за който си избрал тази позиция (Driver 1 / 2). Обърни внимание, дали седалката се мести, веднага щом я отвориш. Това ще е най-меродавния тест дали паметта работи, защото е и най-голямото предимство на паметта на седалките - че колата си знае кой шофьор я отваря, за да му премести седалката тя.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00