Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.04.2022 in all areas
-
3 точкиНяма такава врата! video-1649773945.mp4 Така се затварят и 4-те - след 15 години експлоатация. На скъпите нови коли има система която ги придърпва, за да притисне уплътненията, на евтините просто тръшкаш, а тук, само я пускаш от 5-6 см и щрак - на втория зъб - японска висша механика!
-
2 точкиВижте в ибей или Амазон . Type approved е ключова фраза към търсенето. Така ще ви излязат като резултат болт он вариантите, които са си точно за модела и не им трябва преправяне/ заваряване по тръбите. P0420 също е начална фаза преди да приключи и втората ламбда сонда. Като приключи тотално грешките са P0135 или P0138, ако не ме лъже паметта. При мен беше така. Първо смених катализатора с такъв от ибей. После грешката продължи да излиза ама по рядко и най накрая излизаше в комбинация с p0135 май. Смених и задната ламбда с най евтината нова възможна и нещата заспаха. Вече 4 години ще станат. И катализатора си е добре все още. Много добре за парите си.
-
2 точки2-та модела са съвсем различни, КВ 1 е доста по-добра кола, но преценката си е твоя. Разгледай ги на живо и тествай. Ако колата е обгрижвана, км не са важни, но технологиите са други на новата. Моята е на 338338 км - има газ от години и си е ОК - няма драма с нея, но зависи и какво/как е монтирано и настроено.
-
2 точкиПримерно от тук:https://www.avtosklad.bg/скоби-и-държачи-за-брони/honda-accord-2008-3-2011-3
-
2 точкиЕми километража спря в началото не забелязах ,че имаше задръствания но на следващия ден само до 60км/ч отчиташе и после стрелката пада долу , когато тотално спря да отчита колата влезе в авариен режим. В началото не знаех какъв е проблема ,а и вече бях на близо 350км от София . Не съм ги търсил Бултрако, как да докажа?. Много трудно намерих номера на датчика и къде се намира, и от алиекспрес 26лв ,щото в България го няма ,а от Щатите или Англия 250$ По схема на кутията и от едно видео видях ,че са забравили една шайба,която седи под ухото за винта на датчика. Когато го извадих беше счупен отпред,не знам как отчита този датчик ,но съм сменял на пежо 406 и бая се изненадах ,че няма зъбни колелца . 28810RZH004 https://a.aliexpress.com/_mOgGQBo
-
1 точкаСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
1 точкаЗдравейте Да покажа и аз една снимка на разхода...след смяна на въздушен филтър, масла и други. Около 20- 30% градско (предимно на D3), и 70- 80% извънградско (на D), нормално шофиране по правилата. Поздрави
-
1 точкаНа твое място бих направил точно обратното. Всъщност го направих преди 6 месеца. За мен беше много по-важно да добия лично впечатление за конкретен автомобил (марка/модел) и едва след това да потърся помощ при избора. Прекарах повече от половин година в търсене на автомобил, тествах десетки различни марки и модели преди да се спра на кола, която дори не беше първоначално в списъка ми. От личен опит, дори само отварянето на вратата и качването в различни KB1 те кара да се чувстваш по различен начин, да не говорим за друг модел.
-
1 точка- Скъпи, къде ще пътуваме за Великден? - При майка ти. - Добра идея. Не сме и гостували скоро. - А за Коледа? - Евентуално ще дойда да те прибера.
-
1 точкаЕ, аз го планирам за някой летен следобед, а и моето е 0/30, та ще тече. Нарочно искам да не е палена поне ден, за да се е отекло максимално в картера. Иначе няма смисъл, ще остане доста в система - ламята е двуглава.
-
1 точкаХубаво е двигателя да е леко загрят.Маслото е по течливо и го дърпа лесно. Количеството източено масло,ще ти даде отговор,дали си стигнал дъното😁. Два пъти съм го дърпал от горе,но така или иначе търся несливаем остатък,развъртам пробката и пъхам маркучето и през нея(лудост😁). За акорда става въпрос. Иначе,твоя маслен е още по удобен за развиване.
-
1 точкаБлагоевградската няма LCAS и ACC. Най-лесно се разбира по стъклената емблема, там седи радара. Също и на волана има едно допълнително копче.
-
1 точкаЗдравей Аз съм за последната обява, която е внос от Швейцария: на нея никога не е слагана газова уредба. Личното ми мнение е, че колкото и да нямам пари- никога не бих сложил газова уредба на автомобил (щом е на бензин- ще си ползвам бензин). Ползата от газова уредба я знае всеки, но няма и да има евентуални проблеми след слагането на газта. За по- старите модели: чудесни са, стига да нямат корозия. Поздрави и успех с покупката. Жоро
-
1 точкаТакава е целта. Да оставя колата на равно, със завъртян волан и на другия ден да го изсмуче до края без да паля, и маслото да се качва по системата. Дано успея да натикам шлауха до дъното. Канал не ми трябва - филтъра е "на 1 ръка разстояние" - пред предна дясна полуоска. Нещо бавничко ми се струва, да не източи и акумулатора? Технически параметри: Дебит на изпомпване: моторно масло ->0.2Л/мин, дизел -> 1.5Л/мин и бензин ->2Л/мин; Максимална температура на течностите: 60 градуса; Мощност: 60W; Максимално време за работа: 30мин; Размери на маркучите: смукателен 1.5м и изпускателен 2м; Захранване: 12V/5A; Само да не стане като тук - шлаухът да не стига до дъното и след сума ти време, да го наливам обратно и да ходя на сервиз, да го точа класически - от пробката? Щеката на мотора е 52 см. Проверих с 1 броня за жило. Влиза и опира някъде долу на 59 см. Ако натисна, влиза с още 7,5 см, но се усеща че просто е опряла някъде и се огъва, та не знам дали има някаква ламаринка около помпата, или това наистина е дъното?
-
1 точкаАз използвам абсолютно същата помпа, но за Сивика ми, а преди един месец смених с нея и маслото на един опелски двигател. Самото изсмукване на маслото става много бързо. Сивикът събира 6 л., които се източват за 1-2 мин. Шлаухчето влиза доста навътре по тръбичката на щеката за масло, но няма как да се изсмуче цялото масло. Така че като не ме мързи отвивам и пробката на картера, от която изтича още към половин литър (отново става въпрос за Сивика). Дано да съм бил полезен и да не ме нахокате, че се включвам в по-висш раздел.
-
1 точкаВзимай..,дърпа олиото от двигателя до последната капка!
-
1 точкаЗдравей AzSum, Да, 2ра зима им беше тази. Като цяло съм доволен. На сняг и лед съм карал, добре е. На кал не съм. На дъжд са супер. Лятото в голям жега лееекичко просвирват на по-голямо странично натоварване, но аз не карам бързо и не ме бърка. В общи линии, не съм ги пробвал в екстремни ситуации и бих казал, че не намирам особена разлика с летни/зимни. Стабилността си е нормална, т.е. не съм забелязал да са по-зле. Износването също ми се вижда нормално. Смятам да изкарам с тях 3г. и после нови. Най-големия + за мен е това, че си спестявам време и нерви 2 пъти в годината за смяна на летни със зимни.
-
1 точкаЗдравей Наско, За мен: Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 : 1x5L Стойност на поръчката: 30,50*1.9775 = 60,32 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени в Revolut Начин на получаване: - куриер Поздрави Деян ( ДДК )
-
1 точкаДа съживя малко темата Тези дни ми остана малко време и подготвих колата за лятото. Сложих 17-ките с летните гуми. Нагрях с пистолет за топъл въздух избелелите пластмасови арки на калниците (т.н. wheel arch trim), докато хубаво изпъкнат първоначалният им цвят и свежест. След това ги запечатах с нанокерамично покритие - използвах C4 Permanent Trim Restorer на GTECHNIQ. След това полирах на ръка няколкото по-дълбоки драскотини от зимата и пастирах. Ето какво използвах: Ей го и резултатът Ще видя дали нанокерамиката ще издържи обещаните от производителя й две години , но и една да изкара пак е ОК. Поздрави!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00