Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.04.2022 in all areas

  1. 2 точки
    И аз не знаех за такъв проблем. Поне при мен не го е имало. @galin_k Вече 2г. караме такава като семеен автомобил и за сега сме много доволни. Разхода варира от 5.5 до 10 в зависимост от времето, стила на каране и т.н. Градско е по-икономична, логично, тъй като по-често е в EV режим ( на ток) защото се зарежда при спиране и се кара с по-ниски скорости. Аз бих казал, че вече карам "пенсионерски" и за мен е супер удобно. Много е плавна и "мека" за шофиране. Смятам, че е доволно маневрена. Извънградско при каране с постоянна висока скорост няма как да рекоперира енергия и си е постоянно включен ДВГ. Но дори тогава, със скорост до 100-110, разхода е доволно нисък за такъв SUV. В хубаво време (~15 градуса навън) без климатик или парно, се движи около 6.5-8 разхода. Всеки консуматор вдига. Кажи какво по-специфично те интересува за пътно поведение? Ускорението не е много силно, но за мен е достатъчно. Определено не се "изстрелва" като кола с турбо или Акорд 7 с 2.4 на 3та с газ до ламарината 😁 Всички екстри са супер и вс работи безотказно за сега. Екстрата която ползвам най-малко е HUD-a. Както всички CVT-та е "бучаща" при по-осезаемо подаване на газ, но според мен доста по-добре от предишните генерации. Като настроиш SVC-то и си слушаш музика, не те бърка 🙂 Ако някой друг го интересува нещо специфично, да пита, ще споделя. Поздрави, Веско
  2. 1 точка
    След близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
  3. 1 точка
    Дали в BG сте попадали и на варианти за превенция? Нещо от този вид. https://www.lasylife.top/ProductDetail.aspx?iid=230222946&pr=75.88
  4. 1 точка
    Има, но не вярвам много в това. Моята шоф. седалка не бе толкова смачкана, а колата я взех на 309000км. Но км за тая кола не са фактор.
  5. 1 точка
    Или си караш и дантидреме.
  6. 1 точка
    След твоят пост и аз се насочих към смяната на веригите, оказа се, че обтегача на голямата верига не е напълно разпънат и веригата не е прекалено разтегната въпреки 250хил.км., но при отваряне на капаците се оказа, че обтегача на малката верига се е счупил и при ниски обороти си дрънка като стотинки в касичка. video-1648916566.mp4
  7. 1 точка
    Eй, големи неверници има. Преди време предложих бас за 1000 лв. на някой да му го демонстрирам пълно-пълно как постигам заветния разход, но нямаше мераклии за облога. Междудругото, ако забелязваш околната температура е 9 градуса, имам и по-добро постижение на температури над 20 градуса, все пак е бензин. Ама и то беше "оборено" от философите, че видиш ли съм я засилил от София по инерция и до Пазарджик надолнището е било причината за ниския разход. Специално горните 400 км с разход 5.4 са постигнати по-голямата част по Тракия, а друга по подбалканския път.
  8. 1 точка
    Моя инструктор, като карах ми казваше, че най-трудното нещо е да се научиш да караш бавно. След около 5-6 месеца или година ще придобиеш една фалшива увереност, че си станал много добър зад волана, усещаш колата и т.н. - не се подлъгвай и винаги имай едно на ум, че може да спреш веднага както в същия момент слушаш музика в колата или си мислиш някакви неща. Може както караш по спокоен път в провинцията с леки завои изведнъж да ти олекне волана ( личен опит и тогава ме спаси бързата реакция и наличието на ESP в колата, самата кола куатро за което си мислех, че да се занесе е почти невъзможно, но нлаичието на black ice бързо ме върна в реалността), по същия спокоен път може изведнъж да ти излезе диво прасе, лисица, дете с шейна и т.н. Тоест трябва да си на 100% на пътя, да - механично вече ще сменяш скорости, тръгваш , спираш и т.н., но трябва да си готов за всякакви ситуации без предупреждение. С дизел се тръгва мнооооооооооооооооооооооооого по-лесно, изпреварва се много по-лесно и т.н.Аз имам и дизелов автомобил и бензинов с газ.Личните ми предпочитания обаче са бензин автомат.Ако можеш директно си вземи бензин автомат, така доооооооооооооста голяма част от вниманието ти при смян ана предавките, тръгване на скорост и т.н. ще бъде насочено към пътя, не случайно вече почти всички нови автомобили се продава и във версия автоматици. Ръчната кутия не е лошо нещо, лично а зне съм и фен и по-скоро е колкото да знаеш, че има коли и с ръчна кутия. Ако мислиш да оставаш в Бг си вземи кола с ляв волан иначе комбинацията нов шофьор с десен волан е опасна, ако ще ходиш в Англия там си вземи кола с десен волан.
  9. 1 точка
    Явно японската жилка си е изиграла ролята. Аз съм 1.60 висок и са ми супер удобни.
  10. 0 точки
  11. 0 точки
    Ей такива "квартални капацитети" от рода "само съм чувал" ви обожавам. Хем не си карал, хем не знаеш ама раздаваме мнения като "баш" специалист. Първо вземи прочети малко за функцията на въпросната щанга, второ задай си въпроса защо толкова много колеги искаме да си я добавим в колите(даже и теми има по въпроса) и трето какво означава "ограничава ротацията в завой"!? Да не караме Е-30 ки със заварен диференциал? 😁
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...