Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.03.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Поднасям искрени извинения на Хонда и си вземам думите назад, че "това не са го преценили"! Изключително лесна и проста операция - за 2 минути. Нищо не пречи и не се разглобява, освен свалянето на капачката върху гайката 17мм. Не мисля че ще пречи на аеродинамиката. И да отбележа: не съм свалял рамото (само го разхлабих и преместих), но все пак усетих някакви позиции, така че вероятно е на шлици и го мръднах с 1, защото с 2 също не опира в колонката, но се вижда повече върху стъклото, когато е долу. Благодарности на колегата @amyra
  2. 3 точки
    Здравейте колеги! След три седмици чакане най-накрая колата е готова. Оказаха се 2 неработещи бобини. Смених и четирите с чисто нови "Delphi" по 23 евро едната (в "Auto doc" бяха с 30 процента намалени, когато ги поръчах), сложих и нов акумулатор и "играта заспа".
  3. 2 точки
    Константин Константинов през далечната 1879 г.: „Ако постоянно ни натякват за цената на Освобождението, изисквайки в замяна вечно подчинение, това не е братство. Оставете ги да броят и фактурират. Ние ще платим и ще закрием проблема“.
  4. 1 точка
    Здравейте колеги, Да споделя как реших един проблем на моята HONDA C-rv 3 дизел 2008. От много време имах едно тропане отзад при преминаване на по остри препятствия по пътя. Имам предвид дупки, павета и т.н. Много и различни начини пробвах да намеря от къде е. Започнах със смяна на задни амортисьори, биалетки, тампони на стабилизираща щанга. Не се оправи. Проверката на всички тампони по задните носачи показа че са добри. Изпразних багажника, проверих и сложих уплътнители на закопчаването на задните седалки. Не се оправи. Четох за болтовете за капачките на амортисьорите. Проверих ги. Не и не. В чудо се видях. Наскоро смених всички тампони на задното окачване. Не. Накрая се оказаха амортисьорите. Четох и гледах в руски клип. Взех два оригинални амортисьора Хонда втора ръка. Сложихме ги и БИНГО. Всичко заспа. Тези които свалихме са си добре. Не са разбити. Марка Билщайн, не са от евтините но тропат. Номера им излиза като подходящ за този автомобил но при монтаж излиза проблем. Така че моят съвет е да не ги слагате ако се наложи. Бъдете здрави!
  5. 1 точка
    Добре си дошъл! Основната разлика между 2-та типа ДВГ е че дизела има по-висок върнящ момент на по-ниски обороти, спрямо бензина, за което се налага да потегляш с малко повече газ, бензин де. С колко, зависи от кубатурата. А иначе и при двата си е въпрос на уцелване момента на зацепване на съединителя. Но всичко идва с усета към техниката и с практика. Като изгориш 1 цистерна с гариво, вече ще си по-спокоен и ще се радваш на шофирането. Не почвай стажа си на "десен" волан!
  6. 1 точка
    Разбрах те точно и ясно колега,благодаря.А за карането карам и то доста.
  7. 1 точка
    Трябва да се задържи 2/3 секунди и ще се изключи електронният контрол за стабилност и чак тогава на таблото ще светне сигнализацията, когато угаси мотора и при следващо палене мисля, че се включваше автоматично, контролната лампа на таблото няма общо с тази на изключено VSA при изключено VSA грейва голяма икона в средата на централният дисплей всъщност това е еквивалента на ESP на Ауди. Тази система при Акорд е съвкупност от няколко системи за сигурност и не съветвам колегата да кара с изключена такава. Колегата може да прочете в нета какво представлява, при Акорд 8 там тя се вгражда серийно без значение от нивото на оборудване. Карай бе човек карай и да ти е без аварийно шофирането.
  8. 1 точка
    Точно така.А дефлектора все пак е пластмаса и има известна гъвкавост и не се наложи демонтажа му.
  9. 1 точка
    Честито и от мен, със здраве да си я караш !
  10. 1 точка
    Честито и безаварийно да си я ползваш!
  11. 1 точка
    Мазето ми още е пълно с тоалетна хартия ... а трябва и тубите с бензин да сложа.
  12. 1 точка
    "Бях в София и с един приятел се возихме в такси. Когато слязохме, приятелят ми каза на шофьора: — Много ви благодаря. Карахте прекрасно. За секунда таксиметровият шофьор се стъписа, а после каза: — Ти да не си бъзикаш, а? — Не, човече, не се шегувам. Възхищавам се на самообладанието ви в натовареното движение. — Аха — каза шофьорът и потегли. — Какво ти става? — попитах аз. — Опитвам се да върна доброто отношение в София —каза приятелят ми. — Това е единственото нещо, което да накара всички да се замислят. — Как с един човек ще се оправят всички? — Не става дума само за един. Таксиджията сега се накефи. Днес той ще има двадесетина пътника. Той ще се държи добре с тях, защото подсъзнателно помни, че някой се е отнесъл добре с него. Клиентите му ще са по-любезни с колегите или служителите си, с други продавачи, че дори със собствените си семейства. За ден добрината може да достигне и до 1 000 души. Това си е супер, нали? — Само, че ти си зависим от таксиметровия шофьор —той трябва да предаде добрината на другите. — Виж, — каза приятелят ми, —системата не е защитена срещу глупаци. Така, че днес е нужно да съм добър с поне десет човека. Ако от десет, поне трима станат усмихнати и добри, тогава все едно се предава доброто на три хиляди. Ден след ден, капка по капка – вир става… — На думи звучи добре — съгласих се аз, — но не съм убеден, че на практика действа. — Ако не стане – какво си загубил? Аз се чувствам прекрасно, казвайки на човека, че шофира добре. Неговият бакшиш бяха добрите думи. Ако днес не е станало - утре пак се пробва и все един ще се окаже щастлив и усмихнат. — Ти не си добре. — Направено е изследване и се оказва, че онова, което липсва на всички е отношението - никой не казва на никого каква чудесна работа върши. Никой не е благодарен на никого. Стигаме дотам, че не сме благодарни и затова, че съществуваме… — Но те не работят добре. И не съществуват – вегетират. — Все е нужно да се почне от някъде – защо да не е от мен? Защо да не чуят добра дума? Минахме покрай един строеж и видяхме няколко работници, които хапваха на крак. Приятелят ми спря. — Готина сграда. Трудно ли се строи. Работниците го погледнаха подозрително. — Кога ще я завършите? — По план - през юни — изръмжа единият. — Вероятно сте горди, че правите такива неща? И без да дочакаме отговор, продължихме нататък. Тогава подхвърлих: — Странен екземпляр си. — Защо? Когато строителите смелят думите ми, ще им стане приятно. И все някой ще има полза от тяхното щастие. — Една птичка пролет не прави. Не можеш да вършиш това сам. Сам срещу всички. — Ако съм доволен от това, какво ти пука. Не е лесно да накараш хората да станат добри, но ако се включат и други, ще стане по-лесно... — Що направи път на тази жена — гледай я каква дрипла е…. — Може, Но ако е учителка, днес класът й ще е доволен и за децата денят ще е прекрасен… Замислих се. Дали пък тоя лудия не е нормален? Докато разсъждавах, несъзнателно се усмихнах и помахах на малко детенце, което ме наблюдаваш с любопитство… Денят изведнъж стана различен…" от нета
  13. 1 точка
    Съжалявам, но не го записах,понеже колата се побърка,излезе VSA, TSA, SRS, грешка в десния преден колан, ниво на маслото и куп други глупостта. Изтрихме всичко и после извадих свещите и видях, че на 2-ри цилиндър не е работила добре(а ги смених миналата седмица) и след проверка една по една открихме, че бобината на този цилиндър не работи и понеже работят две по две ебава и 4-ти цилиндър. Основния проблем е, че напоследък има недостиг на части. В Хонда Мадрид ми обявиха 136 евро за бобина и 2месеца чакане. Сега поръчах в един сайт, но от 10 марки бобини за Акорда само една имаше налични.
  14. 1 точка
    Здравейте, днес реших да си сменя изгорелите крушки на копчетата на климатроника, аварийните мигачи и т.н. Процедурата е следната. Махане на централната конзола: линк:http://www.youtube.com/watch?v=my2C_ke52Ik крушки на климатроника: Развъртате трите винта с кръстата отвертка: http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114257 Крушките са тук: http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114249 и представляват това: http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114250 Крушки на копчетата за климатика, клапата за въздуха и подгряване на задното стъкло: те са две и се намират тук: http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114252 те са с по-голям цокъл, но са същите като на вентилатора и климатроника: http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114259 http://bloiler.snimka.bg/automobiles/honda.836845.34114260 Цялата работа отнема около 30 мин. Нужни са кръстата отвертка, ключе или камък 8 мм, две ръце и спокойствие. На ключа на аварийните мигачи също има крушка, която се сменя по същия начин, на запалката няма, което ме учуди. Крушки се намират във всеки магазин за автоаксесоари. Моите са по 1,2 вата. Оригиналните не ги знам колко са, щото нищо не пишеше на тях. Дано съм бил полезен на някой.
  15. 0 точки
    Умиращ перничанин моли жена си да го зарови с голфа: - Ама как! - Те така ! - Ама що?! - Що нема дупка, от коя да не съм излезнал с тоя голф!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...