Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.02.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко. Сега светът се управлява от простите. Това е честно, защото простите са значително повече. Сега простите принуждават умните да говорят така, че да е разбираемо за простите. Ако простият не е разбрал нещо, това е проблем на умния. Преди страдаха простите. Сега страдат умните. Но пък страданията станаха значително по-малко. Защото умните остават все по-малко и по-малко.. Михаил Жванецки
  2. 2 точки
    Здравейте Ето я красавицата
  3. 2 точки
    Корекция: става дума НЕ за кампания, а за безплатен ремонт по гаранция. Семерингът е леко омаслен, има и други такива случаи на същия модел. Прегледайте си колите за такъв проблем.
  4. 2 точки
    Минал съм и през двата джаза и накратко - колите са здрави, има сервизи, частите са на разумни цени. Взех на майка ми преди 3.5 години първо Jazz 2002. Почти най-базов, 1.4 бензин с ръчни скорости и обикновен климатик, швейцарски внос (вероятно служебна) на 178 000км за първа кола на 55г да се учи. Мотивира се и за 2г направи към 15 000км. Предвид начина по който я караше, през дупки, без да оцелва скорости, съединител - колата направи точно нула проблеми. Първоначалното обслужване беше 600лв, заради смяна на дискове, накладки и разни тампони за 100лв. Сега все още колата се кара от близък и единствено мина оправяне на сходимост (волана седеше няколко градуса настрани). Има проблем с климатика, спря да духа студено изобщо, който се появи миналото лято и ще бъде оправян предстоящото - може да е компресор, може да е радиатор, не знам. Сега юни 2021 й взех Jazz 2009 (втора генерация) с всички екстри - климатроник, круз контрол, панорама, автоматик (с i-shift кутия). Колата беше пак внос от Швейцария, на реални 140 000км с всички документи, но с много лош интериор (по-зле от стария джаз), захабен - вероятно карана като служебна, душманската. Но цената беше добра. След първото пълно обслужване от 400лв (в което имаше и масло на кутия и всички течности - антифриз, спирачна), нищо не сме правили вече 6000км. Нула проблеми. Кутията работи добре, всички екстри работят добре, нула проблеми като изключим забележките по врати, седалки, волан, пластмаси, с които дойде. Джазът е изключително здрава и практична кола. Обичам швейцарски внос - защото там ги задължават да обслужват и сменят всичко на време като част от ГТП. Не може да минеш ГТП без да си минал сервиз, че колата е изрядна. Така дори тези които не са пазени, са поддържани. Но може да има проблеми с ръжда (новият джаз за сега няма, старият има все повече). С внос от Италия, Германия и други държави, има по-голям шанс за кола, която не е пазена и не е поддържана. Но това са наблюдения, не съм професионалист. И двата джаза горе бяха 1ви такъв който карам - врътнах по едно кръгче, отворих капака да видя, че двигателя е там (нали така се прави), подритнах гумите и капарирах. Но по обяви уж отсявах - да "изглежда" читава. И на огледи отсявах преди да съм карал. Нямах високи очаквания за такава кола спрямо другите коли, които карам - но и от двата останах изключително приятно изненадан. Може би най-практичните и готини колички за парите си.
  5. 1 точка
    Здравейте, Разхода не се е качил, даже може-би малко падна, но карам изключително само градско и тези наблюдения не са много показателни (и преди пак същото каране беше, но беше и по-топло) Категорията е според еврото в талона, а не на база мерени газове ... а и не съм ги мерил, но определено я няма острата миризма на неизгорял бензин. Монтираха ми го в сервиз за гърнета (и подобни). Оказа се, че чека свети заради втората (задната) сонда (подгрев) и ме посъветваха да не се занимавам - имало значение какво съпротивление показва оригиналната сонда и трябва да се търси такава, със същото съпротивление, като тя била "информационна" и не оказвала влияние на работата на мотора. Предната сонда си работи и коригира сместа (живи данни).
  6. 1 точка
    Звънкаш на Бранко(markony) от Русе и го питаш Той има hds, даже май има по-нов софтуер от Бултрако, защото ми спомена, че е прочел и ъпдейтнал една acura RDX.
  7. 1 точка
    Това ти лично ли го правиш, или имаш доверен автомонтьор в автосервиз? И, къде се случват нещата, в МанчЕстър, или ...? Задните спирачки искат особено внимание. Има процедура по демонтаж/монтаж, която, ако не е спазена се случва това, което изживяваш в момента. Ръчната спирачка работи с буталото на крачната, затова иска повече внимание. Когато спирачките са изправни, валяците (в английски МОТ център) изхвърлат колата. Това не е правилно и няма ефект, пак ще задържа. Буталото на задните спирачки не се прибира с натискане. Прибира се с въртене със специален инструмент. После: Сигурен ли си? Във Англия е масова практика да се продават рециклирани апарати (и всякакви други агрегати) със вид на чисто нови. Даваш твоя апарат и получаваш рециклиран ( с гаранция) на почти половин цена. Някой не си е свършил работата, както трябва. Може да е и сп.маркуч, ху 'ноуз?
  8. 1 точка
    И аз съм моторист, разбира се с Хонда! Моят е NC750X, DCT, 2014г.
  9. 1 точка
    На късмет си е. 2004-та си взех Акорд 6 2.0 АТ и бях много доволен от него - 11 години. Беше много добра кола, но накрая просто ми омръзна и ми трябваше по-голям багажник, та с радост (и тъга) минах на Акорд 7 2.4 АТ комби. Джаза е удобна градска кола с висок рейтинг за модела, но зависи и от бройката на която ще попаднеш. Обикновено модела не се експлоатира зверски, но има и зле поддържани, така че - късмет!
  10. 1 точка
    Здравейте, Втора проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с историята на предходното масло, на предната страница. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 235 615 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1350 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 29.11.2021 - 07.02.2022; 9) Моточасове – около 63; 10) Изразходвано гориво - около 130 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 50-100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни четири къси смени на 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
  11. 1 точка
    "Толерантността ще достигне такова ниво, че на интелигентните хора ще бъде забранено да мислят за да не обидят идиотите!" Ф. Достоевски
  12. 0 точки
    Вече и на нашия пазар трета обява срещам ,за мега яко немско масло. Забележети цените на българсия гении да станем милионери за един ден. https://interoils.bg/?fbclid=IwAR0TRFQhjuBOA6k54xNVYHJ_IE6RDqRlH3evQYh0J0hFouPAQgFIz4wCRTY 80лв за 5л и то на промоция,когато струва няма и 40лв за 5литра. Хорта ще кпуват най-висок клас масло от Бг,а истината друта.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...