Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.01.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Ще се опитам да го обясня по-просто. Щото е същото като при шоколада. Вместо повече какао, слагат повече соев лецитин. Ама той не е какао! И това пак е шоколад, ама не е истински качествен шоколад! Стана ли ясно?
  2. 2 точки
    За премиум продукт е важна аурата и качествата му на такъв, а не цената. За среден клас е важен баланса м/у цена и качество, а за "ентри левъл" - цената е приоритет. Това са основни постулати, а много брендове търсят своите гранични зони между 2 от 3-те категории. И с маслата е така - който търси аурата, преглъща цената, а обикновенно заменя колебанията си относно качествата с доверие в бренда или дилъра/доставчика/сервиза.
  3. 2 точки
    От една страна, Равенол си имат "премиум" - сегмент на цени до тавана. Имат си и "ширпотреба" - сегмент, с цени над средните за нивото. Имат си и "Racing" серия. Тя си е тяхна, уникална и там цените може и да са заслужени. Имат си и "минерална" серия, и един куп други серии за трактори, лодки, мотори. От друга страна, занижиха качеството на премиум сегмента, а повишиха цените още повече! Ха-ха! Е няма как да стане! Резултатът няма как да бъде същият! Именно за това става въпрос. Плащаме повече за по-ниско качество = "Raven"-щина... Световна инфлация, скъпи базови компоненти, по-високи производствени разходи. Да! О.К. Нека да си актуализират цените без да пипат качеството! Това искат всички потребители, които държат да ползват "премиум" сегмента. Ширпотреба всеки може да ползва, ако иска... А лошото е, че това се наблюдава при почти всички производители... @Terje Колега, тая тема е точно за "чесане" на езиците и "тропане" по клавиатурите в областта на маслата. Нали все пак за това е създадена.
  4. 2 точки
    Филтъра, при CR-V с този двигател, не дава проблеми (освен ако не е някакво пълно менте). Въпросния филтър, не е като този на Акорда (линка от горната тема). Различен е и от този при фейса на 3-та генерация, (въпросния случай с обърнатия филтър). Така че, или се е задръстил (въпреки че е сменява скоро) или както казах е супер менте. Може да не е монтиран добре, да изпуска от някое уплътнение, или да е дефектен. Относно "мехчето" - помпа, ако е меко, след 4,5 напомпвания, трябва да се втвърди така, че колкото и да си здрав, ако го стискаш с два пръста да не се сплеска повече от до средата. Ако клапана в него не държи, сутрин като го стиснеш нормално първия път, двете страни ще му се допрът.
  5. 2 точки
    Само си чешете езиците (в склучая стържете по клавиатурите). Напълно нормален бизнес модел - компанията разработва премиум бранд, който върви добре на едни пазари, и съответно след време пуска и друг бюджетен такъв, който да се продава на други пазари. Целта на всяка една компания е да прави пари, т.е. да максимализира печалбата. Един от начините е да се оптимизират разходите за суровини, в случая с намаляване на по-скъпите компоненти, да постигнат същия резултат, а имено продукта да отговаря на спецификациите. Това е целта на разработките - не само да пуснеш нов продукт, а и как да го оптимираш, за да ти донесе повече печалба.
  6. 2 точки
    А дали има нарочна символика между "Raven" (от английски - гарван, плячкосвам, плячка) и "Oil" (на немски - " Öl ") По-скоро идва от RAVENsberger Schmierstoffvertrieb GmbH и Öl името, но пък съвпадението с английския е супер! Иначе Шевчук не се крие, но скромничи леко (фото). Няма много чуденка - заводът си е негов, пуска се на рали Дакар, формулите (4-та засега), Ауди на Золдер. Иначе важното е според мен, че работят много точно със сертификати и поддържат качеството на ниво. Е не публикуват в msds точните данни, ама те всички вече така. Виж Venol 😉 ЛОДЗ ( EXTREME amg ) ги дава, ама те са капка в морето на маслата. Пък тенденцията за "все по-качествени" масла налагана от финансистите дето висят над главите на химиците е същата, както при автомобилите. При 2к$ и кусур тон HC и 7к IV група няма начин да не се слиза все по-надолу, че и към минерален състав . GTL стои малко отделно поради по-ниска себестойност, но едва ли може да пречупи тая кофти тенденция...ама ще живеем ще следим....
  7. 2 точки
    При автоматиците това е много стряскаща ситуация, защото не дава да се излезе от P на лоста. Играл съм го това.
  8. 2 точки
    Не вярвам проблема да е в това мехче. По скоро смени пак горивния филтър, кой знае какъв боклук е нафтата и е запушила филтъра с парафин и всякакви други гадости дето в студа се втвърдяват и не достига нафта.
  9. 2 точки
    А дали има нарочна символика между "Raven" (от английски - гарван, плячкосвам, плячка) и "Oil" (на немски - " Öl ")... ? Да! Има много "въпросителни" относно Равенол. Блендер - фабриката им използва за име на седалището си Deutsche Ölwerke Lubmin GmbH ( Немски Нефтени Заводи Любмин). На нея няма рекламни надписи, лого, нищо! Защо и какво крият - не се знае... Но Deutsche Ölwerke Lubmin GmbH е петролната рафинерия, a не Ravennol! Въпреки всичко, през последните години, Ravenol се утвърдиха като сериозен производител на качествени масла. Направиха богата продуктова серия във всички сегменти и класове. Всеки техен продукт притежава реални сертификати по API, ILSAC, ACEA, както и реални одобрения на много автомобилни марки. (не като Амсойл, където пише, цитирам: "Използвайте синтетично моторно масло от серията AMSOIL Signature по предназначение, което изисква някоя от следните спецификации: ..... и изреждат спецификациите, тоест нямат реални одобрения на продуктите си)!!! Не искат да плащат за сертифициране. Защо ли? Относно Равенол, все таки, остава една чуденка относно бай Игор Шевчук... Какви ги "дялка" и защо така? А иначе, от миналата година наблюдавам една повсеместна тенденция, при почти всички производители, да занижават значително качеството на рецептурите си, относно използваните базови масла в продуктите. Особено в т.н. "ТОП" сегмент! Всички са намалили съдържанието на PAO драстично! А на негово място, за пълнеж, са сложили повече хидрокрек трета група. Дори при доста марки забелязвам като пълнеж и минерално масло! Това дори го има и при Amsoil Signature - серията! Минералка в msds-a... И Амсоил вече не пишат количеството в проценти, а само наличие... Равенол пък дават: от еди колко си до еди колко си %, а колко е в действителност в тубата? Няма да е максималната стойност си мисля... @mysticchannel33 Да! Това е един вариант на бюджетно масло, предимно за старите европейски "каляски". Пакетът присадки е старият за тия спецификации. Но, ако базовите масла са добър хидрокрек, маслото си е О.К.! Прави впечатление, че има одобрение MB 229.5 (одобрение на Mercedes-Benz), но нещо бяга от някои (съвременни) изисквания за него. Ако се абстрахираме от MB 229.5, има и други бюджетни варианти с тези х-ки: https://www.ato24.de/en/shell-helix-hx8-5w-40.html https://www.ato24.de/en/aveno-fs-5w-40-motor-oil.html
  10. 1 точка
    ....О.К. Нека да си актуализират цените без да пипат качеството!...така, но за съжаление всички го дават поклонници на Мечо Пух - колкото повече, толкова повече!
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Вчера смених предни дискове и накладки при Слави, като той сам си ги взе от Бултрако, които учудващо ги имаха на склад без никакво чакане. Оставих колата в 12 часа, в 16 вече беше готова, а се бях подготвил да чакам поне месец. Цената е по-дебела от горецитираните, но не се занимаваш с глупости, което мен ме устройва.
  13. 1 точка
    Писаното по твоя проблем,вижда се че трябва да е оригинален горивния.
  14. 1 точка
    Да бъда и аз малко полезен. Проблема беше от Стоп машинката. Ако на някой колега му спрат всички стопове и не е бушон №13(който се проверява като натиснете клаксона ) ,най вероятно е от машинката. Аз извадих моята, много е просто, махате от буксата и просто завъртате по часовниковата стрелка 1/3 оборот и тя излиза. Като я отворих, се оказа уникално прост механизъм, просто бяха нагорели пластинките. Почистих ги с една пила и малка отверка на всички допирни точки, върнах обратно и всичко топ. Някой може да си спести едни 100лв за майстор и нова машинка.
  15. 1 точка
    Препоръчваме Подготовката.
  16. 0 точки
    Май "не схващаш картинката" и четеш избирателно.
  17. 0 точки
    Айде и аз моите 5 стотинки - то покрай Авено, Равенол и Ато има и марка масла Venol😉 ама тия неща ги знае само бай Игор Шевчук, чийто нов завод в Лубмин е само на 800 метра от излаза на СП2 в Германия, но на него не се веят знамена води се Deutsche Ölwerke Lubmin GmbH Равенол груп скромно едва отдолу де... иначе Газпром маслата доста отдавна имат G-ENERGY SERVICE в София, Стара Загора и Варна, където при смяна на маслото с тяхно правят и диагностика на ходова част, но явно са решили да се разширяват в търговията. Топ линията им се прави в Италия в бивш завод на Тексако
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...