Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.01.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте и от мен 🙂Вече 6 мес съм собственик на Легенд KB1 2007г.Прочетох,за проблем с парното и бързам да споделя,аз как оправих моя проблем след като беше паднал акумулатора..Казаха ми,че съм за ново радиторче и т.н..глупости!В Английския форум на мерих как🙂Понеже,като беше паднал е изгубил сякъш памет и се прави-ресет или калибровка на системата!Задържаш бутона auto&dual едновременно,дава се на контакт след което връщаш контакта.Стартираш и парното идва само,само чуваш клапите как се разместват и парното идва за секунди😀успех на всички!
  2. 2 точки
    Ако има течност и моторчето се чува (на угасен мотор), но пръскалките на стъклото не пръскат, е замръзнала, или запушена дюзата, или и 2-те. Ако моторчето не се чува, значи е замръзнала течността в него и не тръгва. В казанчето може да има течност, а не лед, но при пропелера на помпичката е студ и тясно. Да не се пробва настоятелно, защото няма да тръгне, но може да изгори! Може и бушон да е, но не е сигурно че е от помпичката! Преди авторът да ръчка, все пак да стопли колата в гараж, или закрит паркинг. Случвало ми се е няколко пъти и след първото смръзване и спиране на помпата и последващото сгряване на сухо и топло си тръгва и работи, та спрях да се тревожа за помпи и бушони. При студ и движение не става, дори моторът да е топъл и минати доста км. Жегата от него е далеч от казанчето и помпичките в него, та съм карал след ТИР, за да вдига водна пелена и да я ползват чистачките ми. Зимата "гайката си трака"!
  3. 2 точки
    Държа да уточня че 2.2 i-DTEC (както и предната му версия в 7-ма ген) е чудесен мотор, но експлоатацията му е капризна. Ако се кара предимно градско има склонност към задръстване на филтрите - като повечето модерни дизели. Зиме в колата на кратки разстояния е студено, защото има по-висока топлинна ефективност от бензиновите мототри, но страничният ефект е бавното загряване, Нафтовите дюзи са финна механика и съответно скъпи, а при некачествено гориво и парафини в него, зиме се затлачва и горивният филтър. Проблеми за всички дизел мотори. Съединителят и маховикът също са скъпи, а моторът е с добър въртящ момент и ги насилва, особено при зверско каране. И това се отнася за всички дизели. Но 8-ма ген Акорд има и с автоматик, което решава кардинално нуждата от смяна. Така че, проблемът не е в мотора, а в това как е каран и как/къде/колко ще се кара! Ако за миналото му липсва инфо (или е недостоверно), прецени поне при теб как ще се експлоатира. Но колата по снимки изглежда прилично и не е задължително някой от проблемите да те сполети, обаче тези ремонти по Европата са скъпи и колите стигат при нас, защото потенциалният риск девалвира цената им, а на нашенеца тя изглежда изгодна сделка, имайки предвид същата кола, но бензинова.
  4. 1 точка
    Не бях палил колата 3,4 дни,а акумулатора си беше за смяна..Трябваше да пътувам и,като тръгнах забелязах,че от лявата страна-шофьорската парното от двете духалки е хладко,а от дясно топлоСлед като се прибрах се разрових в Английските сайтова и прочетох,за какво става дума и намерих,тази комбинация как да се калибрира цялата система.Уговорих се с мой познат,който има диагностика и като я закачихме показа 5 грешки,а именно ел.клапи от лявата страна.Направих го точно както е описано и всичко стана,за секунди!Сякъш си рестартираш телефона🙂
  5. 1 точка
    Привет Ronin7, Ето и моята поръчка: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: PETRO CANADA supreme-synthetic 0W30 - 4х1L Стойност на поръчката: ( 4*6.29)*1.9775 = 49,75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер: EКОНТ офис - гр.Варна; улица "Бели лилии" номер 20
  6. 1 точка
    Най накрая, уникална за мен колекция от 90-те
  7. 1 точка
    Количката дойде, благодарение на колегата, да е жив и здрав.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Според мен е добре когато се публикуват годишните разходи да се разделят на четири и накрая тотал за изминати ....км за 1 година. - Данъци, такси, винетки, застраховки- те са задължителни, неизбежни. - Консумативи- масла, филтри, течности, гуми. Това е разтегливо и си е според собственика. Някои преиграват с честата смяна и то винаги с върхови, оригинални. Пример- някой беше писал някъде, че няколко месеца пита, разпитва, чете и не може да избере масло... - Допълнителни аксесоари, глезотии- чипове, мултимедии, парктроници, спойлери, ароматизатори. Това също е разтегливо, не задължително. - Ремонти, части+труд- Ето това е интересно и говори за надеждността на нашите коли и би ориентирало бъдещите собственици. Така мисля, че е по-прегледно... Не упреквам ония с прекалените грижи, камбанарията на гледната точка винаги е различна.
  10. 1 точка
  11. 0 точки
    Трудно ми е да свикна, сега нищо не вие и ми е некомфортно 😄
  12. 0 точки
    Военно поделение насред пустинята. Генерал отива на проверка. Строява се войската и не щеш ли, една камила излиза зад ъгъла и минава точно пред строя. Генерала побеснял: -Какви са тия животни тука бе, т'ва поделение ли е или зоологическа градина, сержаааааааант! -Амииии, господин генерал, ние понеже тука нямаме жени, та за твааа...- заоправдавал се сержантът. -Млъъъък, не искам да слушам за никакви извращения повече, веднага я махнете от поделението! След няколко месеца, случая се повторил. -Абе тая камила още ли е тука, веднага я разкарайте или ви пращам в ареста. Сержаааант! -Амиии, понеже, нали тука нямаме жени иии... Не щеш ли, по ирония на съдбата, пратили генерала за командир на същото поделение. Минал месец, два, три, мерака на генерала взел да го мъчи, но нали нямало жени. Една обикновена самотна вечер, ей така, без да иска, генерала се сетил за камилата. Извикал сержанта и небрежно го попитал: -Абе сержант, преди време тука имаше една камила, какво стана с нея? -Сержанта се притеснил , взел да пристъпва от крак на крак. -Кажи де, не се притеснявай, нали вече сме свои. -Ами тука е - измънкал сержанта с недоверие. -Върви ми я доведи - наредил генерала Сержантът довел камилата и без да чака подканяне генералът дръпнал един варел, стъпил отгоре му, свалил си гащите, дигнал опашката на камилата и й го отпрал. Сержанта едва удържал добичето под напора на генерала. Свършил си работата началника и загащтвайки се пита: - Е, вие така ли правите? Сержанта пристъпва от крак на крак, преглъща, няма думи. -Ееее какво, май не си виждал толкова мощно клатене, вие не го ли правите така? -Ами , не точно така - запремигвал сержанта. -А как? -Ами ние понеже тука нали нямаме жени иии..... качваме се по двама на камилата и ходим до близкото село, там има публичен дом.
  13. 0 точки
    Чакай с японче безаварийни...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...