Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.12.2021 in Мнения
-
5 точки
-
4 точкиВесели празници, колеги! По Коледа стават чудеса, затова нека няма закъсали БМВ-та по празниците! Весело изкарване и полека със сармите! 🥳
-
4 точкиВече съм писал тук - предишната ми кола (дизел) аз лично направих 300К без смяна на съединител - накрая отделяше все още ниско и колата потегляше на 2-ра по наклон без подаване на газ. Но всичко зависи от карането. И може в Италия да не си поддържат редовно колите, но това не значи че всички коли от там са кенефи. Това, че нашите търговци внясат предимно такива, е друг въпрос. Кенефи има и в Германия и в Австрия и Швейцария
-
4 точки
-
3 точкиЧестита Коледа Хо Хо Хо! Малко да ви разкажа за проблемите с който се сблъсках от както имам MDX 2016. (август 21г) след 2 месеца из БГ една вечер след на тръгване от работа светна коледното дърво с всички възможни грешки, отказаха системите за сигурност и чека. Колата върви,но всичко свети. Изчетох де що има и започнах да отметвам точките. Първо смених акомулатор, за 3-4 дни грешки нямаше, след това отново се повтори. След това смених свещите, историята се повтори.Реглаж клапани отново на изходна позиция, свети та чак заслепява. Отново в сервиза(ако някой има нужда от препоръка за Бургас на лични) след необходимите проверки се оказа egr клпан. Благодарение на добри хора зад океана се сдобих с желаната част,която бе подменен и сега си имам отново усмивката на лицето
-
3 точки
-
2 точкиИ аз така си мислех, но преди няколко години гледах един Туран 2006-та с VCDS за приятел и в EDC17 си излизат реални километрите 185 000. Казвам му - всичко е точно, тук не може да се манипулира. За всеки случай копнах и лога с грешките. По-късно в къщи ги прегледах и що да видя - дава някакви грешки на 360 000 . "Майсторчето" или е забравил да изчисти лога или в някои модули се пазят също километрите и при грешка излизат. По темата - за живота на съединителите не може да има еднакво правило, защото страшно зависи от това как и от кого е карана колата. Може да има навъртяни 300К на магистрали и да е годен, а може да е за смяна на 150К с пишман шофьор градско на полусъединител. Аз съм на 168К и засега няма признаци. Предната ми кола (Джета дизел) я продадох на 175К реални и също беше без проблеми.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиОнзи който не е доволен от това което има, няма да е доволен и от това което иска да има. Сократ
-
2 точкиСъиденител с мафовик с лекота си искарват 250/350 000. Мога да срина един комплект и за 100км но нарочно и с ясното съзнание какво трябва да му приченя.
-
2 точкиКолега тука нещо не те разбирам.Какво чудно има един съединител да изкара 100 000км.По-чудно би било да е обратното.Фолксвагена,който даде за пример на 420 000км. съм сигурен,че е бил с оригиналния си съединител.
-
2 точкиЧуднички да са ви пътуванията и компаниите, уютни домовете, вкусни гозбите и не преЯждайте, че после тежи и вам и на Хондите! За тях - сух асфалт, така или иначе шейната на деда ви Коледа лети.
-
2 точкиАз пък съм напълно убеден в това. Колата ми е на реални километри. На маховикът пише също Honda. Отделно съм я проверил: - Имам данните на предишният собственик, с който съм се свързал и съм получил нужната информация. - Отделно имам и фактури - от данните от фактурите съм се свързал със сервизите в Италия и те са ми потвърдили информацията там (да колата ми е от Италия - аз исках такава, защото предпочитам да правя всичко останало без ръжда и изгнило). - има сервизна книжка с пълна история: свързал съм се с представителството на Хонда в Италия, където е обслужвана. От там информацията ми е потвърдена. Всичко по VIN излиза. - имам диагностика и съм я проверил, и с нея. На всеки модул, от който могат да се извлечат данните, излизат реалните (тук е най-лесно манипулирането, за разлика от хартията) Така, че да се твърди, че кола на 13+ години не може да е на реални км. е много лесно да се каже. Заучени клишета като това важат за други коли, но не и за моята. Има и такива бройки. Какво като е на 13+ години? Има коли на 2+ години на тези км. или по-мало дори, с проблеми и рядко изгастващи check лампички. Много голяма част от хората, не сменят маховик и после продават. Аз си поддържам колата, за да си я карам, без да я продавам, няма значение, че е на 13+ години.
-
1 точкаЗдравейте, Честита Коледа! Линк: https://www.ato24.de/en/checkout/cart/ Вид и количество: RAVENOL FLJ SAE 5W-30 1x5L Стойност на поръчката: 47.95*1.9775 = 94.82 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Весело посрещане на Нова година!
-
1 точкаНе е така, а мотора е сметнат да работи култивирано именно с тая тапа.
-
1 точкаСветещата елха е красиво нещо, ама да не ти е на таблото. Я как се е сляла със зимния пейзаж - акуратна кат снайперист. Весели празници!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей колега . Честита Коледа. Това е последното което има за фабричната навигация : http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5632653 - източна и западна европа с инструкции как да запишеш DVD-тата
-
1 точкана мен ми излезе 850 с доставката от Дубай 2017година,иначе цената в Бултрако беше същата
-
1 точкаЦецо, то баш щото сме много аеродинамични ни е такъв разходът. Ама тоя на колегата ми се струва малко височък. 90 е сигурно най-икономичната скорост на ЦРВ-то, стига да не е на трета
-
1 точкаОт общите поръчки тук гарантирано че няма да сложиш менте. Ще си вземеш и хубав Мобил,той и Кастрола са в Бг с най-много ментета. Питай човека който ги организира има и налични масла може да има подходящо сега. Както каза колегата са важни мото часовете, тоес 5 хил градско са долу горе 8 хил извънградско,ти си прецини.
-
0 точкиПри всички положения катализатора е вреден за мотора и се явява вид тапа,колкото и да е здрав.Винаги е по-добре да го няма,освен за псевдоекологията.
-
0 точкиЕдна 0 повече съм сложил и не мога да редактирам. 90000 имах предвид че показваше. 2-3 ракии, опредлено са ми се отразили зле на писането. 🤣 И , Честит празник...... на всички. 😉
-
0 точкиСега ще ти кажа. 2015 година правих загубенключ на Шаран който беше почти 2012 г производство.Миришеше вътре на чисто ново все едно е от магазина. На километража показваяше към 900000. След като го направих , реших да вляза да погледна в компютъра на колко е . Защото тогава а и сега все още EDC17 не се правят лесно смени на километри а и е скъпо , а на джамбаза разбира се не му се дават пари, и установих че е на 420000. Айде карай си Хондичката на толкова колкото е, и колкото излиза там по рама особенно от Италия дето не знаят какво е смяна на масло. Пък камо ли съединител на 100к+ да е оригинален. Нещо като в момента колко заразени имало от Ковид...... и колко заяразени.....
-
0 точкиЖорката от Враца си хванал богата жена. Искал да я впечатли и я води в тузарски ресторант. На съседната маса седи Митко Бербатов. Изчакал Жорката жена си да отиде в тоалетната и отива при Бербатов: – Миткооо, Я съм ти най-големия фен баце. Мола Ти са за една услуга. Кат се върне мойта, мини през нашта маса и ма поздрави сака че сме стари приятеле! Бербатов се съгласил. След 5 мин жената се върнала. В този момент Митко Бербатов станал и отишъл при Жорката: – Еее Жорка, кво става бе човек? Как си? Добре ли си? Къде се изгуби? Жорката го погледнал презрително и рекъл: – Бегай оттук бе!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00