Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.11.2021 in Мнения
-
2 точкиПонеже се сменя маслото на скоростната кутия, то трябва да е достигнало работна температура. Но понеже няма такава видима индикация, се приема температурата на двигателя като показател. Т.е. ако двигателя е загрял, вероятно и температурата на маслото е стигнало работна температура. В твоя случай щом си пътувал до сервиз, това е станало. Но дори и да не е стигнало работна температура, това влияе по-скоро на времето, за което се източва то, а не на количеството.
-
2 точкиПроблемът е решен ... Поръчах от Китай ключ за около 50лв, който пристигна. Не е изрязан като хората и не върти, но ще пращат друга метална част. Платката, която е за дистанционното отключване и заключване работи и се програмира. След като си поиграх и размесих 2та оригинални ключа и новия, оказа се, че проблемът е бил в дефектна нова батерия Панасоник. Оказа се, че 2ят оригинален ключ е бил напълно изправен, единствено с изтощена батерия. При смяната с нова батерия не е работел, защото батерията е била стара/дефектна. Сега имам 3 дистанционни модула, и 3те са програмирани и работят. Като замерих новата "дефектна" Панасоник, се оказа със заряд 0,2 волта, вместо 3.2, също както и изтощената. Сложих една Варта и ключът "тръгна". Тя беше при мен още в началото, но нали навсякъде пише "ползвайте маркови батерии", та нито я пробвах, нито замерих новата. Просто взех за даденост, че работи.
-
2 точкиАми, там е ДВГ подпомаган от ел.мотор закачени към CVT. Може да мине няколко км само на ток. При Хондите няма CVT и не се зарежда ток от мрежата. ДВГ си го прави в движение - когато трябва.
-
1 точкаЗдравейте Линк:https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-flex-23-sae-5w-30.html Вид и количество: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 SAE 5W-30 1 бр. - 5 l 1 бр. - 1 l Стойност на поръчката: (1*34.15 )*1.9775 = 67.54 лв. (1*6.89 )*1.9775 = 13.63 лв. Общо 81,17 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Поздрави !
-
1 точкаПо принцип инженерите създали колата, са прецени какъв да е размера. Преди години се сдобих с Рено 5 ГТ Турбо и беше с нископрофилни 15-ки и доста по широки гуми. Нито завиваше, както трябва по остри завои, нито по леки завои и насечен асфалт. Скачаше и се отлепяше от асфалта, като жаба. Много бързо купих оригиналите джанти и гуми и колата беше, като залепена по завоите. Но всеки си знае...
-
1 точкаВдигам тази тема, тъй като и аз ровя по въпроса, но за инсталацията на автърмаркет темпомат. Пуснах пост в групата на ЦРВ във фейса, но да питам и тук. Намерих една фирма в Естония, където хората са много отзивчиви и дават добра обратна връзка. https://www.proteam.ee/en/a/liteon-ap900ci-cruise-control-kit-with-cm35-control-module Засега с моя майстор жичкаджия стигнах до там, че търся Ел. Схема на двигателния компютър, Ел. Схема. Тази цитирана във втория пост, валидна ли е за моята кола? Ако не, можете ли да ме насочите къде да търся? Колата ми е ЦРВ 2 2.0 бензин автоматик, фейслифт 2006. По ВИН декодер от Гугъл ми излиза че съм с К20А4. Дросела е Ел., намира се в двигателния отсек, до него стига жило от педала на газта. Досега естонците ми изпратиха две схеми... Една примерна и една по-конкретна.
-
1 точкаДаже в движение се вдига по-бързо, отколкото на място да чакаш перката на мотора.
-
1 точка
-
1 точкаСложи 225 - на 7J става. 225 / 50 / 17 е доста разпространен типо размер, а и разликата в диаметъра с 205 60 16 е + 4мм, което е ОК.
-
1 точкаИ гумите и джантите ще са по-тежки. С колко - мериш твоите и по-големите и ще видиш разликата. По-широките ще подобрят хандлинга (заради по-ниския % на профила), стабилността в завоите (заради по-голямото контактно петно с пътя), но ще вдигнат с малко консумацията и на място волана ще се върти малко по-трудно, но това зависи и от сместа на каучука. По-широка джанта означава и по-малко ЕТ (офсет), за да няма драма с вътрешния габарит. Това ще натовари с малко и лагерите, но ако не е прекалено голяма разликата спрямо оригиналната, не би трябвало да е проблем. Моята е с 245 45 18 / джанти ЕТ 55 / 8 J, а миналата зима карах със същия размер гуми но джанти ЕТ 45 / 8,5 J и не съм имал проблеми. На теория се променя и точката на ротация на гумата с платното (виж си по чертежа - Zeroscrub radius), съответно курсовата устойчивост и връщането на волана в 0, но аз не съм усетил някаква разлика, а и да има, е сбор от другите променени параметри.
-
1 точкаНещо от съботната занимавка с на сестра ми машината. 12V след контакт е взет от бушон 15 в двигателния отсек, който получава напрежение след контакт. Китайски двуцветни лампи и български модул за 10 лв. На Акорда ми вече втора година съм с такива и се държат добре.
-
1 точкаСвободата на човек не се състои в това да може да прави каквото си иска, а в това да не трябва да прави каквото не иска. Жан Жак Русо Честит Ви празник! Бъдете, бдете и будете!
-
1 точка@CARPERA, ето: съвсем просто: 1. двигателя трябва да се загрее до нормална работна температура, т.е. да се изчака да се включи перката 2. автомобилът да се спре на равно място и да се изключи двигателя 3. развива се пробката и се източва маслото; после се подменя шайбата на пробката 4. новото масло се налива през отвора за щеката, докато се достигне горната маркировка на щеката; и в удебелен шрифт са количествата на нужното масло - при опресняване и при ремонт на кутията. И прогледнах в моята кола - има такъв филтър и незнайно защо Бултрако твърдяха, че няма и няма нужда от смяна. така или иначе ще опреснявам на пролет, тогава ще го сменя и него
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, искам да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1x4L Стойност на поръчката: 60,96*1.9775 = 120,60лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
-
1 точкаТия Тампони по-добре само оригинални. Не струват кой знае колко, а се сменят веднъж на много години Моите съм ги сменял преди 5-6.
-
1 точкаВсеки път като зареждам бензин (като ми го зареждат) отивам и проверявам капачката. Случвало ми се е да я няма(оставена на колонката...капака....и т.н.), да е завъртяна накриво или само сложена. Затова отиваш и проверяваш и завърташ сам да щракне 3 пъти. Трябва да има вакум винаги, но може да изпуска от друго място. Не е проблем за колата освен ,ако не палиш трудно...
-
1 точкаMобилизацията за постигане на обща цел или простата солидарност в бедствие се преживява като унижение за индивидуалния български ум, веднъж завинаги решил, че в него е съсредоточена всичката гениалност на света. В тази епидемия хора, които едва сричат елементарните начала на културата, се оказаха всезнаещи - по-осведомени от световното научно съзнание. Не можаха да се смирят, някаква убийствена гордост. Това е наистина национално бедствие, защото така потъва българската нация, докато водим пунически войни срещу разума. Това е системна българска неудача. Ние преживяваме провалите с някаква особена страст, с елемент на мазохизъм. Ние сме очаровани от нашия провал, имаме тяга към гражданското сбиване. Ние живеем в този казан на лоши чувства и уникална мнителност с производство на версии за нашия живот, които са смайващо глупави. ... В България няма солидарност, няма общностно чувство. Либералната демокрация не понесе на този народ, той се развали допълнително след 45-те години комунистическа дресировка - това, което се случи сега, е развързване на нагон, на безумството на един с нищо не ограничаван егоцентризъм, в условията на повсеместен мораториум на разума. Тръгнали сме към локдаун, който ще бъде трудно понесен от хора, които не могат да разпределят внимание към реалната същност на това, което става в момента. Трескаво ги вълнува единствено дали могат да нахлуят във фитнес клуб и да беснеят в заведения, наречени нощни клубове и дискотеки. Това се счита за някакво поругание на святото - да посегнеш на това, което кара либерализирания човек да се наслаждава на живота така, както го разбира. Колко добре го е казал д-р Н. Михайлов. А на Вас предлагам да станете добоволци в Ковид отделенията на болниците в градовете ви поне за 1 ден, после пак пишете. Бъдете здрави и разумни!
-
1 точкаНе може да има загуба на мощност при натискане на педала защото ЕГРа е затворен и в мотора влиза само чист въздух сиреч няма какво да го "души". ЕГРа отваря само когато мотора е в тихи обороти (разбирайте когато е в покой колата или когато е на дълъг път с висока предавка в ниски обороти) За това най често се усещат когато колата е на светофар или когато се кара леко и спокойно и то от време на време защото клапана отваря на моменти при движение. Софта е така направен, че трябва ли мощност на мотора и натисне ли се педала клапана да затвори тоест газовете директно се изхвърлят в атмосферата и не минават през тръбата за доизгаряне. При бензина ЕГРа има и друга функция и отваря в различно време но е за друга тема..... . Този ЕГР и начина му на работа (тръбата отвежда газовете от изхода обратно до входа) го дъвчите толкова време, че чак ме накарахте да пиша в раздел в който се бях зарекъл никога да не пиша за да не обидя някой колега.
-
1 точкаСменях акумулатора с нов. Потвърждавам,че няма нужда от код.Аз съм с фейслифтовата андроидска мултимедия. Трябва да се задържи няколко секунди power - бутона и тя си я разпознава. Код е нужен само само ако се свали мултимедията , за да се монтира на друга кола.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00