Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.10.2021 in Мнения
-
5 точкиКрай! Старото масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN се "утече". 10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско / общо 14144 км му стигат. Разход за това време и км - 1.2 л. Да видим как ще е новият медец.
-
3 точкиИменно с простия АТФ го играх номера...налях и взе да става шумна помпата+ втвърдяване на волана.PSF и всичко се оправи.
-
2 точкиОт като съм купил колата, чека не свети.! Беше ми ясно, че джамбазина е правил нещо по колата, защото като дадох на контакт забелязах лампата. И да благодаря на дъждовното време, че ми напълни колата с вода и трябваше да отстраня и теча от тавана и задните врати. След това свалих и таблото за да видя дали джамбаза има заслуга за чека и хоп изолирбант над крушката. И резултата е изправно табло
-
2 точкиПреди няколко дни, прибирайки се от работа и тръгвайки да паркирам, изведнъж станах като парен локомотив. От предният капак на сивичето взе да пуши на талази и чак си помислих, че нещо се е запалило. Спрях, вдигнах капака и изненада - всичко в антифриз. От снадката на радиатора на ламелите с пластмасата, на струйки хвърля антифриза и веднага се сетих за темата на @ceco_accord Та, завторих капака и още същата вечер ми стана ясно, че ще ми трябва нов радиатор. Естествено варианти с разни прахчета и тем подобни "целебни" отвари винаги има но не мисля, че е окей. Та попитах @fenabg и той веднага ми намери вариант, намерих си и аз китайче но колега от другите групи ми предложи това : Не му мислих много и го взех. Не се произвеждат вече ОЕМ-ски 6-та, поне в Европа са Out of Stock а останалите такива, че и чисто нови са си кът. За разлика от радиатора, ОЕМ капачка не можах да си намеря а старата не ставаше на новият радиатор а и не знаех, дали и тя не е проблемна. Купих каквато имаше на момента но просто да е ново и ми се падна това. Знам, че не е топ но важното е да работи коректно При англичанката а може би и не само при нея, производител на радиаторите е "Calsonic". Фирмата "Calsonic Kаnsey" имат складове в 58 държави, включително и Европа. Превъртях Calsonic-a който е ОЕ за Aerodeck-a с този на Toyo от кашона и навсякаде пише, че са взаимозаменяаеми. Предполагам, че Toyo-то ги монтират главно на JDM Сивик. Спокоен пристъпих към демонтаж/монтаж. Свалих старият радиатор, свалих перката и изненада. Радиатора е 1:1 но захватите за перката не: В долната част на старият радиатор си има отворите за стойката на перката докато тук е само пластмаса без да е разпробита с цел захващане. Предполагам, че на япончето което е правило радиатора са му горели ушите, защото отнесе голяма хранилка Не беше вариант да връщам радиатора, нито имах време да се занимавам, нито щях да взема нещо по-добро от това. Та бормашинта и спретнах набързо 2 захвата... Не е най-доброто решение но е решение. Перката не мърда което е най-важното а пролетта ще мисля да го захвана с гайки както трябва. Ето и виновника от къде пускаше антифриза. На глед няма нищо но като има налягане е фонтан.
-
2 точкиДобре е да се ползва търсачката за да не стават много темите.
-
2 точкиЗа него става въпрос да..голям пич.Ами миналата зима ходих,него го нямаше и после се замотах нещо,и тя зимата мина.
-
2 точкиТакаааа, стават грешки. Не знам защо нещо ме човъркаше, че не е наред и реших да пусна втора проба. Бях споменал един път че имах проблеми със скенера, пилите просто не се получаваха. От тогава бях започнал да сканирам пробите с приложение за телефон и всичко изглеждаше наред. Обаче явно разлика има и то голяма. Сега явно скенера в офиса е оправен. Та пробата на 3000 км на скенер изглежда по съвсем различен начин, което е успокояващо. Слагам сравнение в историята къде горе долу се намира спрямо сегашния Равенол и спрямо предното Яко. Якото мисля, че е правено на скенера. Поръчал съм вече масло и ще го сменя към края на ноември, тъй като ми предстои пътуване, а и тогава прави 6 мес градски мъки ПП: И EGR-а почна да ми набива грешки, заради тези градски мъки. Вчера го продухвах на магистраала след като изчистих грешката и днес е ок, но явно се задръства вече и очаквам пак да светне. Обмислям почистване или изолиране. Така или иначе ДПФ няма.
-
1 точкаТам, където проверих казват 1.4W. https://namaleniavtochasti.com/accord-cfcdce-1994-1998/39294-krushka-tablo-35505sa5003-35505-sa5-003-honda-accord.html Както се вижда от линка по-горе, стават от всички хонди в доста голям диапазон от години. На същото ЦР-В на същото място съм слагал употребявана от сивик 6 и заспа. А табло за сивик 6 барабар с крушките може да се вземе за 30-ина лева.
-
1 точкаЗдравей колега, бих искал да поръчам следните масла: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ehs-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL EHS SAE 0W-20. 1х4л и 1х1л. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VSI SAE 5W-40 1х5л. Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-10w-40-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL XL 10W-40 SYNTHETIC MOTOR OIL 1х 3.785л Стойност на поръчката: (37,95+10,49+47,95+29,49)*1,9775=248.93лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаЗапали колата, в акумулатора е бил проблема тоест от мен. Заредих го с това зарядно до пълно изключване. Благодаря на отзовалите се колеги.
-
1 точка
-
1 точкаИ аз се присъединявам към Клуб 325... Ето го цялото упражнение както и @dindin го описа...
-
1 точкаhttps://www.yacco-sofia.com/product/egr-clean/?attribute_pa_size=spray-125ml&fbclid=IwAR3tbBvtbLF1ItvSQB6VqWjggEFjJE9q5d-3I38Ubn_hUed3O51G6pLnSvc
-
1 точка
-
1 точкаМалко развитие, тия дни си джиткам из града та в най-тежкия софийски трафик ми даде 16 разход Един колега имам с 3.0 тди каза, че неговата гори 14 градско. Доволен съм от покупката. Оказа се, че в северна Америка имат стандарт левите огледала да са плоски, което намалява видимостта значително. Сляпата зона е доста голяма. Поръчах си едно асферично огледало и днес или утре трябва да е тук. Измерих маслото няколко пъти и за сега не е мръднало
-
1 точкаНастройката става от копчето -врътката на километража където си сменяш за разход гориво и пробег. С натискане и леко завъртане надясно на ляво регулираш яркоста на километража
-
1 точкаОборудвах се, размерът е 135/90/16. Намерих случайно един сайт от Полша, който продава само рез. колела, крикове, ключове, гайки и вс. подобни. Още не съм я пробвал на колата де, но като ми остане време ще видя. Ето линк, ако на някой му потрябва: https://www.dojazdowe.pl/pl/p/Kolo-dojazdowe-13590-R16-Honda-HR-V-2015-obecnie/200
-
1 точкаПълни глупости само ти си ходил по семинари и обучения. Минал съм поне 35 коли на 5,1 па им нищо няма. Даже и течност не се сменя така. Изплува си правиш реклама ли или само да пишеш тъпотий.
-
0 точки
-
0 точкиТова с оригиналните масла си е, меко казано, измишльотина. Двигателно-гледаш одобренията и вече въпрос на личен избор за марка. Хидравлика-прост ATF 4, 5,няма значение, покрива изискванията на Хонда и струва 10-на лева, а не като техния спец. продукт 35,40 лв.,който пак е ATF. Спир. течност-поне Дот 4,Дот 5.1 покрива всички по-малки дотове. Антифриз-червен Long life. На някои производители е и зелен. Просто е- след 2001 година, това си важи за всички марки автомобили. А за смяната на спир. течност-карал съм една кола 15 години и не съм го правил-нищо не й стана! Няма ли проблем, не пипаш.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00