Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.08.2021 in all areas

  1. 4 точки
    ... и добрутро!
  2. 3 точки
  3. 1 точка
    Хм.. може да е нещо по автомата.. всяка кола, която съм чул с този шум, е била автоматик. Ще покарам още малко така и ще видя, какво ще правя. Има една тема специално за този шум и хората викат, че им се появил СЛЕД смяна на вериги.
  4. 1 точка
    Привет. Виж тази тема за решение на проблема с огледалото. Проблема и решението са индентични на 100%. В последствие разбрах, че се продават такива зъбни колелета от метал. Поздрави и успех.
  5. 1 точка
    Никъде, така са направени Архаична е архитектурата На джаз тръгват.
  6. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  7. 1 точка
    Колко жалко и нелепо е че вече свикнахме в държавата ако нещо не е вред, то да е в нечия персонална или бюрократична угода. Вече дори и да е просто от неглижиране или некомпетентност, почти никой не вярва че може да се оправи и има сила която да го промени.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха. Tези, които ще пътуват с куриер, ще ги сортирам и опаковам тази вечер и ще ги изпратя утре, а тези които са за лично получаване може да се взимат. 🙂
  10. 1 точка
    Здравейте, Споделям опита си в претапицирането на таван за гореспоменатия модел. Тъй като предния собственик явно е пушил на умиране в колата и след неуспешен опит за сухо изпиране на тавана се наложи да претапижирам тавана. Стъпките са следните: 1. Разглобяване на придържащите елементи на тавана на колата. - плафон- държи се на 2 болта М5 - преден плафон с кутия за очила- държи се на 4 болта М5 - Предни кори на гредите - демонтират се чрез изваждане на пласите с надпис "Airback .....) - Странични кори на гредите - развъртат се болтовете на коланите, махат се уплътненията на вратите и се издърпват. - задни кори на гредите - демонтират се отново чрез издърпване на пластмасите с надпис "Airback...." и разкопчаване на има-няма около 4-5 копчета. - тавана се придържа и от уплътненията на вратите. - има и две семетрично разположени копчета в задния край на кората на тавана - окабеляването е залепено към тавана с алуминиево "тиксо"..... - разкачане на акумолатора (за всеки случай) - демонтиране на предната лява седалка, има две букси за колана и airbag-a под седалката. - на дясната седалка се маха подглавника и се пуска облегалалката максимално назад. Изваждането на тавана става през задната лява врата, като са необходими 2-ма човека ако искаме да го извадим здрав. 2. Подмяна на тапицерията. - Стария плат се отлепя. - дунапрена се премахва чрез твърда четка. - измива се с ацетон вече чистата основа - избрания плат се поставя на тавана - напръсква се с лепило за текстил на спрей, като се пръска плата и основата. Аз го направих на 2 пъти по дължината на тавана. Цялата процедура е онагледена тук -> https://www.youtube.com/watch?v=Ov-f91gaEzI&ab_channel=TapicerBG След като изсъхне поне 24 часа всички по обратния ред се монтира. Специалнмо аз оставих страничните греди, дръжките и плафоните в оригиналния цвят Важно: Да се внимава със сензора за дъжд при свалянето на тавана, тъй като с времето лепилото му е изсъхнало и може да падне (както при мене). Търся и сензор ако някой има за продаване/ подаряване да пише
  11. 0 точки
    Проблема е решен, благодаря за информацията, всички бяхте много отзивчиви. Хубав ден.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...