Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.08.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Бих казал, че останах без думи. Брутално беше.
  2. 3 точки
    Здравейте, Седми тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 166 800 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6340 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 540 л. Shell, Kruiz, Gazpromб Avia, Лукойл; 11) Kтм = (430л./ 4.0 л.) = 135; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране по жегите и малко градско около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (че и отгоре))); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox). Имам съмнение, че нивото е леко спаднало (около мм или малко повече) на щеката.
  3. 2 точки
    Амии аз още не знам кога ще се прибера. За друг път ще е Да мине Август
  4. 2 точки
    @dimy Честито и от мен, много безаварийни и приятни километри да имате! Мога да препоръчам в перспектива да я ъпгрейднете с едни възглавници Airlift 1000. При наскорошното ни ходене до Гърция изобщо не усетих, че колата е пълна с хора, багаж, храни и т.н. Може би най-добрата ми инвестиция в колата!
  5. 2 точки
    @Георги_Павлов @Drone пичове, излезе ми ангажимент на 15-и и няма да съм в Сф Ако успеете вижте се, ако не - преди/след това, може да нарочим друга дата и час. @DMZ колега, свиркай по-овреме като идваш насам, пък може да се засечем и с теб, непланирано
  6. 1 точка
    Стрелката не трябва да се движи..оттам почваш с нивото на антифриза трябва е до горе в радиатора до капачката..тя също има клапан които се прецаква и трябва да се смени..после двете перки трябва да се видят дали работят..радиаторите имат нужда на всеки две години да се чистят..особено този на климатика. Минах по този път миналата година та съветите са от личен опит. Тоя мотор иска отлично охлаждане и всичко да работи изрядно иначе почва да прегрява..
  7. 1 точка
    Колеги, преди беше много трудно да се открие гума с оригиналния размер, която да не е за бус (205/60/16). Бях принуден да взема 205/55/16 и даваше отклонения в километража, дневния километраж и височината на колата (1 см по-ниска). За сметка на това в завои се държи доста стабилно с по-ниските гуми. Тази година си намерих 205/60/16 Kumho ECSTA HS51 за лек автомобил и впечатленията ми са отлични. Освен височината и точния километраж, сега вози осезаемо по-меко. Ако търсите с оригинален размер, мога спокойно да ги препоръчам. Бяха около 100 лв за брой. Попаднах на тях докато гледах резултатите от тестовете на ауто билд и за късмет предлагаха нашия размер. https://www.edentyres.com/kumho-ecsta-hs51-wins-autobilds-2021-summer-tyre-test/ Имаше и ES31 с малко по-лоши показатели при тестове, но пък бяха по-евтини, около 85 лв/бр и съответно бяха изкупени. Поздрави
  8. 1 точка
    Здравейте колеги! След няколко години горд собственик на семеен "шлеп" видях, че има и модификация 4х4. В близкото бъдеще ми предстои покупка на автомобил 4х4, просто ми е наложително, но колкото и да са красиви по-големите събратя, някак оставам с чувството, че ще загубя удоволствие от шофирането. За мен този ван няма алтернатива на пазара, а с всичко останало трябва да направя компромис със себе си. Та въпроса ми е, има ли такова "животно" у нас? Някой може ли да сподели нещо за него? Интересувам се от проходимостта му при 20-30см снежна покривка 😀, като не визирам офроуд.
  9. 1 точка
    Здравейте интересно ми е ,Колко колеги са с акорд 8, 2.4 бензин ръчна кутия без значение седан или комби?
  10. 1 точка
    Датчика се намира отпред отдолу/най- добре се вижда наканал/, под бронята. Достъпа до него е лесен, на щипка се държи! Най- вероятно е строшен, че лесно достигат камъчета до него! Това е! Цената в алиекспрес е символична и вършат работа!
  11. 1 точка
    Та реших да сменя и клапана. Съответно на 2 пъти по- ниска цена намерих от Сузуки
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Здравей, Най- вероятно блокирал лагер на компресора или самия компресор е запекъл. Както го описваш съединителя на компресора е ОК! Трябва да се сваля и да се разглобява компресора, само че преди да се свали отиди да ти дръпнат фреона.
  14. 1 точка
    При мен резбата на един от клапаните свърши след 75к км на газ с газова монтирана на колата след покупката от мен. Реглаж на клапани съм правил на 10-15к км. Газовата е добре настроена - без check engine за бедна/богата смес. Нямам представа какъв е реалния пробег на колата. След ремонт на главата с металокерамични легла имам още 50к км до момента.
  15. 1 точка
    Хайде и аз да се похваля с новия семеен БЕБЕ-воз😎
  16. 1 точка
    1. Не бива да се стига до поява на ядро. Тогава вече е късно. 2. Една от основните задачи на маслото е да задържа в себе си генерираните от мотора замърсявания. Различните масла (като състав/пакет/базови масла) имат различна способност да разтварят и задържат в себе си замърсяванията. Те трябва да останат в маслото и да бъде изхвърлени с него при смяната му. Прекалено голямото натрупване на "механични замърсявания" в маслото води до невъзможност за тяхното удържане от маслото, както и до възможност за задиране, породено от големината (вкл. поради слепвания на частици) и твърдостта на тези замърсявания. Чистотата на частите на мотора е от първостепенно значение. Маслото е консуматив със сравнително ниска цена.
  17. 1 точка
    Здравейте, Положението хич не е розово. Надявам се това развитие да се дължи на добрите миещи свойства на маслото. Затова започвам с въпрос. При дизеловите капки може ли да се очаква разпадане на ядро или нещо подобно, говорещо за тотален край на живота на маслото, както е при бензиновите? Трета проба на Ravenol SSV 0w30. За сравнение с предходното Yacco на стр 28 пост №1088. По-голямото замърсяване се видя още на първата проба на 12 км. Все едно якото на 500 км. Пробата на 1000 км отговаря на якото на 4000 км. А сега на 2000 км се вижда още запълване на капката с мръсотия. Няма дори и място за сравнение с Mobil1 на станица 21 пост номер 833. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 232 516 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - около 23 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 90; 10) Изразходвано гориво - около 180 л. Rompetrol Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30 4000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Отзивите ми продължават да са добри. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
  18. 1 точка
    Въпроса никога не е бил колко често, а че хората си мислят че НЕ СЕ СЛУЧВА на безнин.
  19. 1 точка
    Така е основната причина е хлабината на клапана (не напразно го попитах в първият пост, дали са регулирани скоро клапаните), но пък причината за натягането и изгарянето на клапана е газта .. На бензин по рядко се случват такива неща , понякога изкарват и по 1 милион клапаните ..
  20. 1 точка
    От компресията започни първо ..Ако я няма, няма смисъл да сменяш повече кабели и свещи .. Клапаните регулирани ли са скоро ? ..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...