Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 15.07.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Реновирах визията на дисковете и супортите, че не отиваха на лустросаната визия на екстериора. Високотемпературен лак с оцветител - в случая сребристи частици. Цветът "изплува" след второто пръскане и направи колата "кат нОа". Минахме и реглаж клапани. Имаше няколко леко стегнати, но нищо драматично. На газ е от 70 000км, последните 20 000 при мен, та им бях "вдигнал мерника". Сега съм спокоен че всичко е ТОК и резбите имат достатъчно мегдан за бъдещи регулировки.
  2. 2 точки
    Факт е, че ни сме си ги избрали, но това не значи, че не трябва да изявяваме и отстояваме гражданската си позиция, доколкото това е по силите на всеки, по различни теми. Защото именно обратната връзка води до промени в статуквото. Може моят сигнал и жалба да потънат в някоя папка някъде из архивите на институциите, важното е, че поне съм опитал и удовлетворението от това компенсира нервите и евентуално разходите по това начинание. Та ако ще пием студена вода, поне малко да я овкусим
  3. 1 точка
    Добре дошъл, Цената сама по себе си нищо не означава, без да се види конкретният автомобил. Пробегът също не казва всичко за колата. Не пишеш дали сам ще купуваш колата или чрез приятел/роднина/посредник. Задължително е някой да я огледа съответното возило на място и тогава да вземеш решение. За средната цена, която виждаш по автомобилните сайтове - независимо български или западни - обикновено можеш да купиш трошляк с проблеми или с предстоящо голямо обслужване. Офертите за наистина запазени автомобили, които стигат до масовия пазар, са в горния ценови диапазон. И дори там трябва да си подготвиш екстра кеш за непредвидени разходи и ремонти - все пак говорим за втора употреба. Накратко, аз бих платил 1 000 евро отгоре за запазена бройка и бих заделил дори още малко отгоре за обслужване и за ремонти. Има и вариант с участие на търг чрез посредник, където евентуално може да излезе по-добра цена, но се чака доста. Препоръчвам ти да говориш с хора, които внасят коли, има и във форума такива, те ще те ориентират доста точно за цената по твоите конкретни критерии.
  4. 1 точка
    Аа, аз не съм спец - имам си ЧОВЕК за целта. Грижи се през годините вече за 3-та моя Хонда. Ето какво направи от тази: Карах я месеци без лайсните на броните (на вратите са ОК понеже са метални), с надежда в намиране на надеждна технология за хромирането им наново. Нови са "свет пара", а от моргите ми ги предлагат барабар с броните. Със спрейове не става. Намерих фирма с многокомпонентно покритие (за оригиналното хром нанасяне камерите са малки), ама заради пандемията не си получиха материалите и ми хрумна да им "почерня живота" вместо те моя. Та стана нещо като semi face lift, а и така изглежда по-модерна и семпла. Остава за годишнината откак са зехме, да и фолирам фаровете и предната хром маска - докато са здрави.
  5. 1 точка
    @Митко Йотов с три мнения - и трите офтопик и безполезни. @dimkaraganchev и той ...
  6. 1 точка
    Зимните карам 215/70/16 . Няма проблеми, някой друг да сподели с друг размер.
  7. 1 точка
    3315лв. За тези не мога да съдействам
  8. 1 точка
    Днес "скалпирахме" главите, да видим как са "копърките". Всичко е ок. На газ е от 70 000 км - последните 20К при мен.Така изглеждат "фритюрниците" при добро олио на 7 месеца и 10500 км. iv приставка
  9. 1 точка
    На XCarLink-a ми папките се сменяха от CH/DISC копчето. Реално, това устройство симулира външен чейнджър, а всяка папка го играе отделен диск. Иначе от тъча - надали има шанс.
  10. 1 точка
    Понеже имах питанка за разхода на газ. Малък град, трафик, чакане на ЖП прелез и 4 светофара - за по няколко км в посока + минутки за вадене/прибиране в гаража - папка си доволно. По градо ускорявам нормално, но над 60 не вдигам, така че 5-а предавка не включва. Компа мери на бензин, при това японеца го е ограничил и над 20.0 л не показва - за да не причинява стрес на водача. Реално на газ градското е около 23 - 25 на 100 - в моите условия. Извънградско на газ е около 11 - 12 на 100. Няма как - 6-те буркана си вземат своето, но дават повече от достатъчно.
  11. 1 точка
    И при мен след сваляне на пистовия ремък тракането изчезна и реших че проблема е там, но не. Когато включа климатика двигателя се товари и веригата прави "корем" и трака
  12. 0 точки
    Тя тази тема направо си е за коша ама българина е свикнал все някой да му плаща грешките а той самият никаква отговорност да не поема, все едно в Германия ще му върнат парите. Автора на темата да не се обижда, случва се да се сбърка (при мен също се е случвало) но правилата са ясни и равни за всички. Казуса на колегата е много странен и оправията ще му е трудна, за мен не си струват нервите, нито тези 100 реда където са написани.
  13. 0 точки
    Системата си е много хубава и полезна. Пести доста време. За моите коли си пазарувам винетките от телефона. Досега не съм имал проблеми. Та, не знам какво толкова не и харесвате.
  14. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...