Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.06.2021 in Мнения
-
6 точкиНе е само маслото. Ангренажен ремък, ролка, водна помпа и всички флуиди.
-
5 точки
-
4 точкиДнес, смяна на ангренажен ремък (Continental DOT 12-01-2021), обтяжна ролка KOYO, водна помпа GMB, антифриз и всички масла. + Монтиране на допълнителна стабилизираща щанга на задния мост. Благодарности и на Жорката!
-
2 точки1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 324 000 км, а може и повече (по километраж: 223583 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 7525 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 25.06.2021; 😎 Моточасове – 161 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 503 л. А95Н; 10) Kтм = (503 / 3.4) ≈ 148 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 130км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 13) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 14) Други – работеща картерна вентилация; 15) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 16) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 17) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Може да изкара още, но мина 1 година и заедно с другото обслужване, трябваше да го сменя. Много добре се държа двигаелят с това масло. Доволен съм! П.П. Скоро ще има и лабораторен анализ.
-
2 точкиЗабравих да допълня, понеже пишех от телефона. Не съм ги сменял аз, а Ванката (fenabg) и Жорката, в новия сервиз на Жоро! Адмирации към двамата!!! П.П. Ванката ме е снимал, тайно, докато ме майтапеше, че си тегля, със спринцовка, отработеното масло от ваничките под разпределителния вал. "Майтап, майтап, ама си има и файда", де'т викат французите...
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаМи то много фактори влияят върху точно това поведение на автомата. 1. Налягането на маслото - респективно състоянието на помпата и хидро-трансформатора. 2. Предавателното отношение на първа предавка - може да е различно при двата автомобила. 3. И най-важното е вискозитета на маслото, а той е силно зависим от вида на маслото, оставащия му ресурс и най-вече моментната му температура. Така че такова заключение за състоянието на автомата е грешно да се прави, още по-малко да се генерализира за конкретна марка автомобил.
-
1 точкаДа, абсолютно. 4-та генерация с навигация съм, даже заради проблем, който (в последствие се оказа датчик на съединител) от Бултрако ме вкараха във филм да търся оттечка и електрически проблем. Акумулатора беше изключен над 6 часа, не ми искаше код. След това само трябваше да я изкарам от подземният гараж, за да си свери часовника.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаНезнам къде се крие проблема, но при мен се чува звуковия сигнал от мигачите.
-
1 точка
-
1 точкаДали си струва колата: ДА Сега конкретно по твоите въпроси: - Колата не е състезателна. Няма да го има това усещане от турбо дизела и със сигурност ще ти се струва значително по-бавна. Автоматът е изключително надежден и плавен АКО е обслужван и експлоатиран както трябва. Колата има достатъчно сила да изпреварваш безпроблемно. Щом търсиш комфорт, а не спорт - ще си доволен по тази точка. - Цената зависи - трябва да се запознаеш добре с годините на производство (има фейслифт) както и нивата на оборудване. За фейслифт екзекютив 2.4 AT с всички екстри си подготви 11-12к минимум. За базов Акорд може и да стигнат 8500, но повярвай ми има причина да е такава разликата в цената и е оправдана. - Ръждата е проблем и гледай внимателно веждите особено задните. За кутията - вече колегите преди мен са изписали доста неща. Трябва да превключва плавно без камшици. Кутията има локъп - усеща се все едно колата превключва още 1 скорост над 5та. Има ръчен режим - когато сменяш предавките не трябва да има дълго замисляне на кутията и не трябва да бие камшици или да приплъзва. Когато си в спряло положение и включиш на режим D не трябва да има придърпване. Същото и от спряло положение към режим R. При паркиране под наклон не трябва ако си на D колата да се връща сама назад. Трябва да тръгне напред или да остане на място. И най-най-най-важното - ЧИТАВ МАЙСТОР. Колите са надеждни, но ако нямаш доверен майстор специалист на японски автомобили ще береш много ядове. Поздрави и успех. Може да ползваш темата за обсъждане на конкретни обяви, за да дадат мнение колегите ако си харесаш нещо конкретно.
-
1 точкаАко съм разбрал правилно, все още не си сменил акомулатора, и питаш предварително!? Сменявали са ми акомулатор със специален уред. Включват го в OBD буксата и сменяват. Предполагам е батерия, която подава ток на всичко, което има памет - радио, седалки, климатик, борд комп. Иначе - закачваш на кабелите друг акомулатор, може и с кабели директно от колата на комшията, и сваляш твоя.
-
1 точкаИмам я от 3 месеца,няма промяна в работата на съединителя, ще я карам така,докато не стане нещо видимо за ремонт,четох тук във форума, че е масов проблем за модела, също , като цифрите на дисплея на радиото,намерих майстор за него , но не съм ходил още,дразнеше ме скърцането в началото, но наистина вече не му обръщам внимание, същото го чувах и при джазката, но там беше само по някога.
-
1 точкаПисано е многократно в различни теми, за различни модели. Има всякакви сайтове на които се генерира по сериен номер на радиото, модел и т.н. Но, за мен най-лесния и изпитан начин - пишеш мейл на Бултрако със прикачен сканиран/сниман голям талон (с ВИН-а) на колата и те ти го дават Изпробвано поне 2-3 пъти с колеги (на моите лични винаги съм си имал кода).
-
1 точкаДо преди няколко месеца и аз бях като теб. Грабна ме автомобила като философия, визия, комфорт. Разбира се и аз се чудех дали си заслужава парите, защото ако сравняваме с другите автомобили от този клас и година си има едно 2к-3к отгоре, няма какво да се лъжем. Дали са оправдани обаче само времето може да покаже при всеки човек отделно. Аз съм 4ти месец на хондичката и нямам от какво много да се оплача. 2.4 автомат, който наистина не е много пъргав особено при високите скорости си е направо бавен според мен, идвайки от сааб 2001г 2.0 турбо бензин. В града обаче по светофари, бързи изнасяния и подобни е много приятна за каране. Като кутия ако говоря за мен поне не са най-плавните превключвания на света, особено от първа на втора си има едно забавяне. Маслото съм решил да го сменям на 20 000км, филтъра на кутията на всяка втора смяна. Относно чуканията, които колега преди мен беше написал аз съм имал такива чукания при превключване от P на D или R, но дори да не чука при студена кутия винаги има един шум на усукване. Така, че като гледаш колите имай предвид, че не е задължително на умирачка все пак са стари коли. Пожелавам ти успех в търсенето, защото няма много екземпляри за продан и да не му мислиш много! Колкото повече знаеш толкова по-трудно става...
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, В тази тема е описано как става записа на музика на HDD
-
1 точка
-
1 точкаНе съм съгласен! Хондите нямат навик да прегряват! Щом има прегряване, значи има проблем. Трябва да се започне с: термостат, датчик за включване на перката, запушен радиатор, водна помпа за смяна.
-
1 точкаЗдравейте колеги! Вчера за втори път откакто съм собственик на Хонда Сивик 7-ма генерация, посетих сервиза на fena.bg, за смяна на двигателно масло и филтър и за втори път оставам повече от доволен. В този сервиз всичко се прави така, както го пише по дебелите книги и се прави от човек, който си разбира от работата и нещата са му ясни отвсякъде. Сложихме от маслото, което предлага той, а вида по негова преценка. Смяната на маслото не се заплаща, когато си вземаш маслото от него. Така че, вместо да си купя хубаво масло и да отида в някой сервиз в София да го сменя, да си платя 15-20 лв. за смяната и да не знам какво масло са ми сложили, защото тарикатите те карат да си оставиш колата и да дойдеш след 1-2 часа да си я вземеш или не те пускат в сервиза, защото имало камери, аз с тези 15-20 лв. си платих горивото до Дупница и обратно и сега съм спокоен, защото знам какво масло има в двигателя. Като първо впечатление докато се прибирах вчера към София, мога да кажа, че с това масло хондичката мърка като малко котенце! Задължително сменя и дифтунга на пробката на картера. Дори и ти да искаш да ти сложи отново старата, пак ще ти бъде сложена нова, даже и без да ти бъде вписана в сметката, защото той така работи! Такива майстори харесвам аз и нека Бог му дава сили да продължава все така! А за първото ми ходене в края на януари, нямам думи. Сменихме страшно много части, които си бяха за смяна. 4 бр. амортесьори, прахоуловители, тампони макферсон (оригинални на Хонда), шарнири, съединител комплект, масло на скоростната кутия заедно с лагера и семеринга, реглаж на клапани, гарнитура на капака на клапаните и други по-дребни неща. Скоростната кутия беше отворена, изчистена до блясък и отново сглобена. Отделно ми оправи и други неща, които в два сервиза в София ми ги правиха и си оставиха ръцете. А цените му за труд са като тази новата реклама на Лидъл - Ценааа - на - на - на! Направо не можах да повярвам, като видях сумата за труд. Около три пъти по-малко, отколкото щяха да ми вземат в тукашните сервизи. А някои по-дребни части, като О-пръстени и други изобщо ги нямаше нито в сметката, нито за труд. Реглажа на клапаните също. Голям си Ванка! Адмирации! Сърдечно ти Благодаря за всичко!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00