Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.05.2021 in Мнения

  1. 4 точки
    Като отделиш цял ден за колицата… Та, смениха й масло, филтри 3 бр., добавка за турбо, профилактика на климатик, летни гуми, почистване, миене, смазване на педал съединител. Липсва ми ламаринения капак под картера, отнесен явно. Търся. Надявам се, следваща година, две само да тупам стелки. Сайт за стелки, че шофьорска сдава вече. Писна ми от тая кола…, прав си, Цецо.
  2. 2 точки
    Радвам се, че си доволен от колата Да, можеш да палиш само от неутрална и парк. И няма проблем ако загасиш на Д да преместиш на парк. По-правилно би било: 1. Натискаш и държиш крачна спирачка 2. Сменяш на неутрална 3. Дърпаш рачната 4. Пускаш крачната докато колата се успокои и не се движи 5. Местиш на парк Така натоварването пада на ръчната, а не на кутията. Аз дори практикувам при всяко спиране: неутрална и леко отпускам крачната, за да усетя наклона. Ако е съвсем лек, я оставям на парк. Ако има наклон – ръчна и тогава парк.
  3. 2 точки
    Не е нормално, и трябва да се ревизират като цяло спирачните апарати. Най-добре пълно рециклиране. Водачи, легла на супорти, бутала и т.н. Предните си ги оправих сам със смяна на супортите и водачите (втора ръка), но си ги избирах да не тракат в леглата. Иначе, друго... ходих в Горубляне при тези: https://www.giautofren.bg/?gclid=Cj0KCQjwp86EBhD7ARIsAFkgakijFSCyGpurbes5KfPziC8doWghbFMT_w66PFYeb1BYJ34de7sSsY4aAq6vEALw_wcB За заден десен спирачен апарат, че ми беше частично блокирал. Оправиха го и година след това е като нов. Дават гаранция 2 години. Но не могат да обезвъздушат спирачната система, понеже при мен става само под налягане с машина. Та ходих после в Дунев-сервиз за машинно обезвъздушаване (със смяна на спирачната течност на ново...) и така... Успех!
  4. 2 точки
    Не ти и трябва. Щом автомата си иска 3-та, значи така трябва. А и технически няма как да го накараш да отиде на 4-та. Това може да стане само ако кутията има ръчен режим на сменяване на предавки. Твоята кутия няма. Като сложиш лоста на D4 твоят контрол върху поведението на кутията приключва. Тя сама си решава на коя предавка ще стои. Като натрупаш опит ще се научиш, как да я контролираш с подаване или отнемане на газта, т.е. да контролираш момента на превключване. Сега ... O/D. Не, в конкретния случай (да накараш кутията да отиде на 4-та) няма да ти помогне. Предназначението на бутон O/D е друго. O/D или Over/Drive e английския термин за "свръхдиректна" предавка в ск.кутия. В твоя случай 3-та е директна, а 4-та е свръхдиректна. Както вече разбра, на някои коли има бутон O/D на лоста (като моята - позиции 1,2,D и бутон O/D), на други няма бутон (като твоята). При мен - слагам лоста на D и автоматът си сменява от 1-ва до 4-та и обратно, когато той реши. Когато натисна бутона O/D на таблото светва надпис "O/D OFF". Това означава, че свръхдиректна е изключена, т.е. аз съм забранил на автомата да отива на 4-та. Превключва само от 1-ва до 3-та и обратно. При теб - слагаш лоста на D4 и автоматът си сменява до 4-та и обратно. Ако искаш да му забраниш да отива на 4-та просто преместваш лоста на D3. Можеш да го направиш и по време на движение на колата. Няма никакъв проблем да си местиш лоста от D4 на D3, и обратно, когато поискаш. Виж, от D4 на 2 никога не съм го правил, и нямам желание да пробвам. Звучи ми се едно да включа по грешка от 5-а на 2-ра на ръчна кутия, без да пипам спирачката. Всички знаят какъв е ефекта. Просто не знам, какво може да се случи с автомата при такова упражнение. Забраняването на свръхдиректна се ползва при изкачване на не много стръмен баир и при теглене на ремарке. И в двата случая идва момент, в който автоматът започва да превключва постоянно (и често) от 4-та на 3-та, и обратно. Грубо казано 4-та му е много, 3-та му е малко и започва лутане - на коя да карам. Тогава се намесваш ти - слагаш на D3 и си караш така, докато излезеш на равно. п.п. Предполагам все някога ще попиташ, затова - позиция 2 на лоста означава потегляне и движение само на 2-ра. Вярвам знаеш, кога се налага тръгване на 2-ра. Зимъска у лизгавицата, например.
  5. 1 точка
    https://stelkite.com/moketeni-stelki/spetsifichni-moketeni-stelki/f/marka_avtomobil/honda/model_avtomobil/144-accord
  6. 1 точка
    Честито ми ново "гофре", срещу 138.60лв. , че това на колата, няма да издържи още много. 😀
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Вземи си усилвател за автоантена, проблема е от мултимедията не от антената. И аз като монтирах моята медия пред къщи не хващах нищо, но на същото място със стария Alpine хващам 12 станции.
  9. 1 точка
    Капков тест 1 1.Mobil1 5W30 ESP от coxmotorparts.co.uk 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-191300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 34км/ч. 7.Сезон на експлоатация 19.04.2021 до 06.05.2021г. 8.Мото часове около 34 9.Изразходвано гориво 950л.газ и 10л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.6-4.7л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване сравнително лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 25ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено от пробката на загрял двигател и изтеглено старателно, несливаемото количество, чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. П.П. Двете капки отдолу, по големите са капнати от разстояние 2см.(видно че явно е имало наклон),а горната е чрез докосване върху листа.
  10. 1 точка
    Купих я същата мултимедия след като прочетох този пост, и след малко консултации с HristoHB (за което му благодаря) вече е монтирана в колата :). За парите си е супер, има си всичко. На старата мултимедия радиото много ми пръщеше и си мислех, че проблемът е в него, но сега и на новата виждам, че пак не добре се ловят станциите, най-вероятно е от антената. Без антена нищо не лови, след като включа антената започва да хваща някакви станции, което ме навежда на мисълта, че стоковата ми антена работи и не е прекъсната някъде. Някой имал ли е проблем със стоковата антена или пък да ми предложите да си взема нещо афтърмаркет, което работи добре.
  11. 1 точка
    За извън пътя не знам, никога не съм излизал. Преценявяш сам, колко извън пътя си, и какъв е наклона. От обща шофьорска култура, ако е много стръмно аз бих сложил 1-ва, или 2-ра. Не знам, дали ще включи на по-висока, ако спускаш и лоста е на D4. Имам предвид ако тръгваш от място надолу и лоста е на 4-та. Колата си тръгва от първа, но едвали ще си стои на 1-ва, докато спускаш. Все пак хидротрансформаторът предава движениео с масло, т.е. турбината не е твърда връзка. Повтарям - говорим за извън пътя, стръмен наклон и ниска скорост. На пътя, обаче, lock-up работи като моторна спирачка. Караш си, например със 100, и започва спускане. Кутията е на 4-та. Натискаш малко по-рязко спирачка, кутията сваля на 3-та и локъпа се заключва. Пускаш спирачката и продължаваш на моторна спирачка. Когато спускането свърши автоматът сам си връща на 4-та.
  12. 1 точка
    Както колегата преди мен е казал, ревизирай апаратите. Щом старите дискове са били криви, някой апарат е задържал, или още задържа. Може и новите дискове да заминат така. Това съм го ял на едно Пежо. Преден десен апарат задържаше и освен, че спираше странно, от температурата се изкриви диска.
  13. 1 точка
    Щом имаш удивителна (!) след иконата, само с принудителна регенерация ще я оправиш.
  14. 1 точка
    На 1-ва ген няма бутон O/D. Поне на 128-коньовите. Не знам, откога почват да слагат бутон. На 1-ва ген лоста има позиции 1, 2, D3 и D4. Тук D4 го играе O/D, защото D3 е директна. Падането на оборотите, и усещaнето за превключване на 5-а е точно това - lock-up. Няма нищо общо с O/D. Две разл8чни нещя са. Хидротрансформатора се заключва, т.е. връзката между двг и скорости става твърда. По този начин се избягва загубата на въртящ момент и оборотите падат. Lock-up има и на D3, май и на 2-ра. Ама това са скорости при които се ускорява и обикновено при тях не се активира lock-up. При леко подаване на газ lock-up си стои включен. За да се изключи си трябва повечко газ. Ама тогава в схемата се намесва кикдаун-а -резко сваляне на 1, или 2 предавки надолу.
  15. 1 точка
    Коя е надали ще може някой да отгатне. Аз бих сменил и двете
  16. 1 точка
    Колега, купи си Х5, за да не спираш да правиш😂😂😂
  17. 1 точка
    Щом влиза в обороти, значи ще мине с принудителна регенерация. Ако не може да минеш 2к об, си за ДПФ.
  18. 1 точка
    Капков тест 2. 1) Масло – RAVENOL DXG 5W30. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 219 150км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2073км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 5%/95% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.01.2021г. до 04.05.2021г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около 172л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала 25ч.30мин. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,2л., несливаемия остатък не е източван. 12) Маслен филтър MAHLE OC617. 13) Въздушен KNECHT LX1562. 14) Доливане на масло няма-1mm под макс . 15) Режим на използване тежък-къси преходи по 5км +извънградско по 20-30км. 16) Предишно масло-Последно микс(Petro SS+DXG 5W30), 3 смени с 5W30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км 17) Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi
  19. 1 точка
    Не бъркайте нещата. Това е Сивик а не останалите модели. При него ръчно програмиране няма. При ключар или друг специалист с честотомер да се провери дали излъчва дистанционното. Това че свети не означава че лъчи ( ако свети разбира се). Ако отчита незатворена врата или багажник и капак, също няма да работи. А откачи ли за малко онова прословутото черно нещо с + и - отпред при двигателя. 😉
  20. 1 точка
    В предишното си мнение започнах да отговарям за работното време, но не издържах и се получи такова. Бях писал по-подробно и със снимки преди години, но както вече казах са го скрили. Да са живи и здрави. Написах го пак, дано помогне на някой и го вразуми да не ходи при Дебелия. Един ден видях случайно следната мисъл: "Слабият отмъщава, силният прощава, а щастливият забравя." Аз "Омбре" съм го загърбил, останал е само горчивият привкус. Предното мнение го написах не с някакви лоши чувства, злоба или от дребнавост, просто наистина искам да предпазя хората от тези престъпници, защото не знам давате ли си сметка, че управлението на автомобил е едно от най-опасните неща, които вършат повечето хора през живота си, а автомобил с неизправни спирачки е кошмар. Бях го писал в скритата тема, ще повторя и тук: нямам проблем с това да сгафят нещо по двигателя. Хора сме, случва се. Пренатегнати клапани, прищипани гумички на капака на клапаните, изкорубени резби, недозавита пробка и в резултат изтекло масло - майната му, прави се. Какво обаче да кажем за кола, която с години беше с неизправни спирачки заради въпросните "разбирачи" и всяка една ситуация можеше да бъде фатална? То и аз си бях виновен, защото съм лоялен и когато ходя в един сервиз ходя само там и никъде другаде. Трябваше да ги сменя много преди това, но това е друг въпрос. Важното е, че сега всичко е наред. Аз за 4 месеца съм навъртял 8000 км. и то основно по планински пътища със завои (срещу 5000 км. годишно, т.е. 100 км. на седмица преди). Спирам чудесно и отново си обичам колата, която - признавам си честно - бях намразил без тя да има някаква вина в случая. Специални поздрави за Kossity от който научих за този сервиз (гледам, че на него никой не благодари, а всички научха за Слави от него) и за Слави, благодарение на който с Ферхонде преживяваме frienesance (friendship+renaissance ).
  21. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...