Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.04.2021 in Мнения

  1. 5 точки
    @Mkilla Здравей колега. Видях от описанието ,каква Хонда караш , следователно няма как Петрото да ти свърши работа , в случая и то при по- агресивното ти каране ,и стила ти като цяло. Тук малко нещата се претупват и нещо се увличаме с тези тестове , а не обръщаме внимание, че единия кара на табела 1.4 75 коня а другия не пада под 5000 оборота и често сваля 2 надолу !.......Аз не казвам че Петрото е лошо масло, напротив Хубаво е , евтино е ,но то не е предназначено за Хонда 200 коня ,а за Хонда 75 коня която се кара 98% спокойно ,което масло и така ,и така издържа не повече от 5500км. Еее после защо стама така...Не казвам да сипваш рейсингово масло или да буташ добавки, но се придържай към твоите масла, както до сега. Нито мотора е започнал да гори , нито Петрото е фалшиво и лошо, просто Козата си Сака пръчч.
  2. 3 точки
    @mysticchannel, абсолютно си прав и нямам какво да отговоря
  3. 2 точки
    Стрийма е с петро 5-30 и не съм наблюдавал такива харчове на масло, а не е като да не е вдигала 200 по магистралата, ама не постоянно а моментно, да не би в БГ да не продават същото петро, което идва от ато24, знам ли ???, от такива мнения, човек се замисля и обърква какво да налее при следваща смяна, че тя не е много далеч имам още едни 4000км до 8000км и трябва да сменям.
  4. 2 точки
    На тези таблици може да проверите на коя версия е таблета ви и какви са файловете за него ! RC6 UPDATE MATRIX_LHD_KG_KR_SPEC.pdf HONDA RC8 MATRIX LHD.pdf https://forum.xda-developers.com/t/honda-connect-android-system.3179549/page-135 Това е форума, успях да кача и линкл
  5. 1 точка
    Поне тогавя бяхме 1 от 3-мата производители на космическа храна. Наша е и първата орбитална оранжерия, а и до днес имаме апарат мерещ марсианската радиация.
  6. 1 точка
    След това правим "космическа храна",т.е. за консумация в космоса.Не зна дали още се произвежда,но все е нещо.
  7. 1 точка
    По стъпка 4, ако всичко е наред с апаратите, остава да се видят и тампоните на носачите, това е причина да се получава точно такова извъртане на волана при спиране.
  8. 1 точка
    12.04.1961 - 60 години откак човек напусна планетата Земя. България също изпраща човек в космоса- Георги Иванов! Човекът с най-спокойният пулс в историята на орбиталните полети. На 10 април 1979 година се превръщаме в шестата държава в света, изпратила космонавт в орбита! После още един и след това - кво?
  9. 1 точка
    Здравейте, поръчка и от мен. Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-speed-diesel-additive-1-l.html Вид и количество: Liqui Moly Speed Diesel Additive 6x1 L Стойност на поръчката: (6х11,49)*1,9675=135,64 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметката в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД. Начин на получаване: чрез куриер. Поздрави!
  10. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-flex-23-sae-5w-30.html# Вид и количество: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 SAE 5W-30 - 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 - 1x4L Стойност на поръчката: (27.50 + 24.49)*1.9675 = 102.29лв. Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  11. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да се включа в поръчката. https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VST SAE 5W-40– 3х1L Стойност на поръчката: (3*10.49)*1,9675=62лв. Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОББ – Общо:62лв. Начин на получаване: чрез Куриер.
  12. 1 точка
    🙊😱Как можа да замениш страхотното FR-V за Легенджъ...?! 🙈 Въпреки това: -Честито, и да си я пориш до дупка... ☺️😁👍
  13. 1 точка
    Здравейте колеги. От седмица съм щастлив собственик на Legend 2007 г. Твърд Хонда фен. Притежавам още Fr-v 2.0, Accord 7 2.0 и Prelude 5 който е франкенщайн f20 с H22A глава.
  14. 1 точка
    Стойността на един човек се изчислява като дроб: с числител и знаменател. Знаменателят е това, което получава, а числителят - което дава на обществото. Ако някой не дава нищо, а само получава, неговата стойност е кръгла нула. А ако някой много дава, докато нищо не иска - стойността му клони към безкрайност. Теодосий Теодосиев
  15. 1 точка
    Два пъти съм ги свалял заради шумоизолацията. Потвърждавам горната снимка на Злати, дърпат си скобите и седалката се освобождава но не съм сигурен дали ще може да се вдигне на горе без да се махнат облегалките защото по спомен точно по средата има една скоба която се държи от винт в купето от страната на облегалката. Лесно е няма да се плашиш, просто ги издърпай и опитай да я повдигнеш ако не иска не напъвай а свали облегалката и тогава седалката. Това е за Акорд 8 комби.
  16. 1 точка
    Почистване и проверка на ЕГР-клапан и пътища. Дросел също. Маслото на СВТ-кутията трябва да се смени.
  17. 1 точка
    След доста четене по форумине и опити, май нещата се получават 🙂 Първо трябва да проверите коя ви е версията на Андроида. Моята беше RC8. Сваллих я до RC 6 и така вече може да инсталираш HR-V Permissions 1.1.S_Mike и File Commander Prem.... За колегите на които им се занимава могат да прегледат тази тема Honda Connect Android System във форума forum.xda-developers.com.
  18. 1 точка
    https://www.facebook.com/watch/?v=1630379450502711
  19. 1 точка
    Смени майстора. https://tonex1.com/аксесоари-и-козметика/инструменти/ремонтен-комплект-за-резби-на-свещи
  20. 1 точка
    Знам какво съм длъжен да направя! Кажи на човека с проблемния сивик да ми се обади.Телефона ми е в подписа. Ще му отговоря на всички въпроси и ако мога ще му оправя проблема безплатно. Втори вариант е той да се включи в тази интересна група като собственик и да чете ,задава въпроси т.н.Има адски много информация,подредена ,услужлива и т.н. На теб желая много успехи в немските форуми и с немските коли. Като си купиш Хонда си добре дошъл! П.П. Изречение се започва с главна буква....от уважение към езика и към събеседниците най-малко!
  21. 1 точка
    Само стъклата изчиствам и тръгвам🙂! Лято идва,ей...!
  22. 1 точка
    Баба Марта бързала, кънките ми вързала. Усъмнах с преобутите в неделя летни гуми, ама за градско биват. Ако и други са така, да им е жив и здрав АБС-а, и да си го ползват следващите 2 дена със здраве!
  23. 1 точка
    Кинематичният вискозитет е много абстрактна характеристика на маслото, измервана при самотек, и на практика не може да бъде свързана със защитата на мотора при високи температури. HTHS е това, което трябва да гледаш, тъй като той отразява поведението на маслото при 150 С и протичането му през много тесни пространства, каквито например са хлабините на биелните и основните лагери . По-високият HTHS кореспондира с по-голяма MOFT (minimum oil film thickness = минимална дебелина на масления филм), което дава по-добра защита при високи Т. Основно влияние върху HTHS оказват базата на маслото и VIIs (viscosity index improvers, т.е. подобрителите на вискозитетния индекс). Обикновено (или поне масовия случай) голата база не е достатъчна за достигане на необходимия за маслото HTHS. Тук се намесват VIIs. Представи си базата на маслото като метални топчета, a VIIs като наслоена гума върху металните топчета. В тази ситуация достигането и запазването на необходимия HTHS ще зависи от: първо - количеството на VIIs, което в нашата интерпретация се явява като дебелината на слоя гума върху металното топче; и второ - качеството на VIIs, което в нашия пример се явява като твърдостта на гумения слой, т.е. неговата неподатливост на смачкване. Самите VIIs се характеризират с така наречения SSI (shear stability index). Колкото е по-малък SSI (по-малка стойност), толкова по-малка ще бъда загубата (пропадането на вискозитета) при експлоатацията на маслото. От долната таблица се вижда нагледно загубата на кинематичен вискозитет във връзка с SSI, която разбира се отразява и на HTHS. По спомен: (загубата на HTHS, изразена в %) = (Загубата на кинематичен вискозитет, изразена в %) разделена на 2. Т.е. ако загубата на кинематичен вискозитет е 2%, HTHS губи 1%. На практика, HTHS от datasheet-а на маслото показва нашите гумирани метални топчета, след като са била смачкани в лагерите на мотора. Т.е., образно казано, HTHS (cPs) = размера (диаметъра) на смачканото, покрито с гума, метално топче. Във връзка с горното, HTHS е адекватния параметър, за който трябва да се оглеждаш, когато преценяваш поведението на маслото при високи температури. Разбира се, за да объркам нещата ще кажа, че не винаги "по-големия HTHS" е по-добрия избор . Защо? Защото това което наистина е от значение, е представянето на маслото като "ЗАВЪРШЕН ПРОДУКТ", в който всички негови компоненти си вършат работата по най-добрия възможен начин и работят в синергия, т.е полученият ефект е различен или по-голям от сумата на индивидуалните ефекти.
  24. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 408 033 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7200 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 33 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -16.05.2018; 9) Моточасове – около 218; 10) Изразходвано гориво - около 468 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (468 л./ 3.5 л.) = 134; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на маслото с около 1 мм. 15) Други – работещ EGR; динамично каране (последните 500-600км); леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост. Развитие от 1000км до 7200км Има още живот Сега настъпва битката за "Зоната на дифузията"
  25. 1 точка
    Аз сега го виждам, може и да е старо http://www.ravenol.de/uploads/media/N-GB_API_SN_PLUS.pdf За феновете на масла 5-30 това RAVENOL DXG SAE 5W-30 изглежда доста интересно, ПАО + база 5 +три-ядрен молибден, волфрам и OFM (органични модификатори на триене) и т.н. чудесии, има одобрение ILSAC GF-5, Honda/Acura HTO-6 и покрива най новия стандарт API SN Plus, ето самото масло http://www.ravenol.de/en/products/usage/d/Product/show/p/ravenol-dxg-sae-5w-30.html
  26. 0 точки
    Ами 7, 8 наведнъж? Благо и комфортно е, ама не трая да има пред мен МПС през което не виждам, а тая гад е тежка и като намаля след някой до 80, ако рипна на газта и тя ръга 2-ра за да иде у Витека, а това са ни любимите моменти от всяко пътуване, и си ги дирим като наркотик. Ледженда се кара кротко само градско, а по шосетата, само ако нема никой, така че моята консумация на масло си е супер, а и "шесторкаджията" е само на 325000км. Това масло ми е за експеримент, иначе Ванката отдавна ми е казал - за Легена - "мазут" - поне 5В-40. Мотора има ниска топлинна ефективност и грее много. Зиме като го вкарам в гаража и след 5 мин е отоплил 16-те му квадрата.
  27. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...