Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.03.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Картата я ъпдейтнах наскоро - няма ефект върху функционалността (както и очаквах). Още се чуди на английски ли, на български ли, с/без интернет ли - POI, адреси.... шитничка Бавно но славно напредваме с километрите. Всичко е точно. Засега няма оплаквания.
  2. 2 точки
    Колеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
  3. 1 точка
    Напълно възможно е. Аз като минах от C на B масло стана по-тих
  4. 1 точка
    @Emicha Какво да ти кажа - доверявам се на майстора. Ако се забавят нещата може да взема Кортеко. @Krasi-mirПо принцип си прав, но майстора каза, че не е необходимо. Майсторът е опитен с Хонда и има добра репутация.
  5. 1 точка
    Бял пушек и по-високо ниво на маслото в картера, са симптом за задръстен ДПФ филтър в - 99% от случаите. Ако зачестят тези пушеци, скоро може да ти светне и една от двете икони за ДПФ-а (без ! или с !) на таблото. Като за начало, се опитай да хванеш кога колата влиза в естествена регенерация (примерно - повишаване на моментния разход с литър, включване и на двата вентилатора отпред, по-шумната работа на двигателя , пушеци и миризми отзад и т.н.) и избягвай да я прекъсваш. Следи си нивото на маслото и ако продължава да се покачва, трябва да предприемеш мерки (писано е какви - според както го разбираш). Ако я караш извън града на дълго и нивото на маслото е малко над мах., след прехода е възможно, нафтата попаднала в маслото да се "изпари" и нивото да си дойде до нормалните граници.
  6. 1 точка
    Пробвай първо с крушките. След това бушони, релета и най-накрая лостчето за включване. Във всяко едно от тези може да е проблема.
  7. 1 точка
    Привет. Линк : https://www.ato24.de/de/honda-antifreeze-type-2-3-785-l.html Вид и количество : HONDA ANTIFREEZE TYPE 2 3,785 L 2 х 3,785 л. Линк : https://www.ato24.de/de/ravenol-dot-4.html Вид и количество : RAVENOL BREMSFLÜSSIGKEIT DOT 4 2 х 1 л. Стойност на поръчката : 2*29,99*1,9675 + 2*6,99*1,9675 = 118,01 лв + 27,51 лв = 145,52 лв. Начин на плащане : парите ще бъдат преведени но сметка в ОББ АД Начин на получаване - чрез куриер , имате ми данните Поздрави.
  8. 1 точка
    Здравейте, Поръчката ми е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection - 5 x 0.946L Стойност на поръчката: 5*10.95*1.9675 = 107.72 лв. Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: лично в кв. Малинова долина Благодаря предварително!
  9. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-max-0w-40.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-MAX 0W-40 1x5L Стойност на поръчката: 42.30*1.9675 = 83.3лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  10. 1 точка
    Тест първи от новото масло. 1) Масло – Ravenol ALS 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 180820км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1060км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 720км. извън градско и остналото градско на къси разтояния. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 06.02.2021г. до 08.03.2021г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 75л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Няма доливане на масло. Качвам две снимки на просвет. Забравих да сканирам, ако трябва ще повторя пробата.
  11. 1 точка
    Официално и серийно, но малотиражно и далечно. https://autoreview.ru/news/honda-vyvela-na-rynok-pervyy-seriynyy-avtopilot-tret-ego-urovnya
  12. 1 точка
    Колеги, поръчката е направена! Ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
  13. 1 точка
    Привет отново.Благодарение на колегата "Deodriver" (жив и здрав да си),проблема с парното и при мен е решен.Процедурата е изключително лесна,при наличието на читав радиатор,следвайки процедурата описана от колегата.Преди да пристъпя към демонтаж на радиатора,реших да проверя до каква степен е работещ "новия" радиатор.Пуснах течаща топла вода през входа и проверих дали и колко стопля питата на радиатора.За мой късмет се оказа,че затопля равномерно цялата пита и след монтажа на колата лятото дойде.
  14. 1 точка
    И още десетина клипа след този за всички възможни ламби...
  15. 0 точки
    Жена към мъжа си: -Скъпи,би ли погледнал дали не съм паркирала, доста далеч от тротоара? -От кой..,левия или десния? 🤘😁
  16. 0 точки
  17. 0 точки
    Зверски уморен тираджия привечер паркира ТИР-а си, заключва кабината и ляга да спи. Чука се на прозореца му: – Бате, дай десет лева, шти духам! – Махай се от тук! Уморен съм! След 5 минути пак се чука: – Бате, дай пет лева, шти праим сичко на тебе! – Махай се ма! Спи ми се. Полицейски патрул, минавайки от там вижда някакво движение и суматоха около ТИР-а, доближава се и единият от полицаите чука по стъклото. Стъклото се сваля малко, отвътре се подава един х*й и се чува: – Айде лапай го за две минути и ме остави на мира вече!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...