Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.01.2021 in Мнения
-
6 точкиСкъпи колеги и приятели, честита да ни е новата 2021 година! Нека тя да ни донесе много здраве, хъс и възможности да постигнем това, което желаем и нека черпим само позитиви от предизвикателствата напред. Нека нашите сегашни и бъдещи Хонди на 2 и 4 колела продължават да ни радват от 0 до 11000 оборота и да продължават да пренасят нас и нашите семейства от точка А до точка Б (и обратно) безопасно и безпроблемно.
-
5 точкиМежду пукотевицата от пуканки и пиратки, да ви пожелая весело посрещане на 21-вата година от 21-вия век. Както сме по трапезите, все така да сме - коги сме най-зле. Народа го е казал - ти ми дай свинско и винско, па ме чекай да умрем. Сили имаме - здраве да е, другото че си го купиме. А па китайците, тяхната кожа :), мъдреят че кризата за едни е възможност за други. Гледайте да сте от вторите! Бъдете ведри, телом и духом и носете радост на околните, че да ви се връща! Действайте по плановете и мечтите си, че да се сбъдват, щото Бог дава, ама в кошара не вкарва! Карайте си Хондите с кеф и ги дръжте в кондиция и обороти, че все ще изскочи от некоя пресечка некой Галфон. Да отритнем старата, че тегава беше, но ще отшумява бавно, и да гледаме напред! А, току поглеж, може и да се видиме, па да се ръкостиснеме, па да се раздумаме, и те така, те.
-
3 точкиАз си намерих - Красна поляна, Сф ... Доволен съм, постарал се е там, където другите се не можаха или не искаха да го направят. 0878414768 Алекс.
-
3 точки
-
3 точки
-
2 точкиЧестита Нова Година на всички! Нека бъдем живи и здрави, и да не забравяме, че духът на всеки от нас се определя и проявява чрез доминиращите ни мисли и навици - нека в тях винаги има обич и добрина. И, да, грижете се за сърцето на Вашата Хонда 😃
-
2 точкиАко говорим за чистене на лупи и рефлектор на 7ма генерация, трябва да се каже, че не е нужно отварянето на фара и занимаване с лепило, което е доста неприятна задача. Рефлекторът и лупата могат да излязат през капачката на фара, от която се сменят крушките. Чалъмът е, че трябва кръглият отворе леко да се стисне диаметрално, за да стане една идея по-елипсовиден. Много малко е нужно. Но няма как да стане без демонтаж на фара – да не си помисли някой :). Ето я и моята лупа, току що свалена, след едно забърсване с кърпа. После я почистих с препарат за стъкло и кърпа. Рефлекторите не ги пипах. ПП: И да, трябва много да се внимава с пакетчетата силикагел.
-
2 точкиНа 31.12. 2020г сутринта, реших да не оставям хондичката със сцепен тампон на мотора да започва новата година.
-
2 точкиЗдравейте. Преди няколко седмици забелязах след мивка, че и в двата фара е попаднала вода. На фона и на мътните погледнати от вън лупи, реших да отварям фаровете за почистване. Гледах известно време клипове и ги подхванах с на жената сешоара. Разлепването стана доста лесно след достатъчно нагряване. Почистването на рефлектора извърших с обезмаслител Меглио и промих с дестилирана вода за да не отава варовик след изсъхването. Лупите избърсах с парче плат, но стъклата отвътре бяха леж. Не знам от конденз ли от пакетчетата срещу потенето на фара ли, но имаше нещо като белещо се лаково покритие. Търках с четка за зъби и обезмаслител, но без резултат. Накрая го полирах с паста и падна. Тук започна и по-неприятното занимание. Чистенето на старото лепило. Нагряване и чоплене в продължение на часове. Не съм много сигурен новото лепило дали би ми позволило ново отваряне на фаровете след нагряване. Взех полиуретаново лепило, което не се втвърдява. След залепването изчаках 12 часа да дръпне а и да излезне влагата от фара и ги монтирах. Като светлина нещата бяха доста по-добри и останах доволен от свършеното. След два дни обаче забелязах, че фаровете се потят. Явно съм запушил местата, от които са дишали а заводския отдушник не им е достатъчен. Забравих да спомена,че абсорбиращи влагата пакетчета нямах а може би си трябват. Рефлекторите на лупите не съм ги пращал за нанасяне на ново покритие, а ми се щеше едната да я рециклирам понеже поктитието се беше набръчкало. Все пак резултата от процедурата е положителен и си заслужава един изгубен ден и 10 лв за туба лепило. Еми това е в общи линии. Мисля, че всеки с малко повече желание и свободно време може да се справи със задачата.
-
1 точкаДа за 7-ма става въпрос. Аз филма го играх заради водата влизаща във фара. Всичко друго е бонус. Иначе лупите и аз ги вадих отзад. Ето го метода.
-
1 точка
-
1 точкаКолата беше за смяна на ремък, обтяжна ролка и периодичен регулаж на клапани в Пловдив (в този период бях там и познавам лично Сашо, като я закарах в невговия сервиз).По показател е на 220340 км. Няма как да знам дали са реални. Каза, че преди регулажа на клапани е измерил някакви показатели на веригата, цитира ми допустими мм (които не помня) и че тази е на критични мм. Не направи регулажа, защото според него следва първо да се сменят веригите. Може да се кара още но препоръча подмяната на двете вериги и съпътстващите към нея елементи. След 9 години в сервиза на Бултрако-Пловдив, предполагам мога да се доверя на преценката на Сашо.
-
1 точкаФена беше постнал снимка по какво може да се прецени. Сваля се капака на веригата и ако има явно разминаване на белезите на двете зъбни колела едва тогава може да се мисли за верига. Така по слух си е егати смехорията.
-
1 точка
-
1 точкаМалко е извън темата, но да постна един линк към оригинални части от Япония или САЩ. Може да намерите номера на всеки болт по колата, но доставката е около 30 долара ако не се лъжа.. https://honda-europe.epc-data.com/
-
1 точкаАз си намерих - Красна поляна, Сф ... Доволен съм, постарал се е там, където другите се не можаха или не искаха да го направят.
-
1 точкаОригиналните отзад бяха 10см говорители. Смених ги с 13см - HERTZ ECX 130. Спомням си, че малко поизкривих ламарините на отвора, за да влезнат новите говорители. Но след това монтирах фабричната решетка отгоре без проблем и се запази оригиналният вид. По-важно е какви говорители ще сложите отпред и, разбира се, да ги захраните с усилвател. Препоръчително е да са с отделни пищялки, които да монтирате високо на вратите или в А-колонките, защото оригиналните места на говорителите отпред са много ниско долу в краката.
-
1 точкаСлед 10 дни дойде време за опитам домашно приготвеното мезе. Добре се е получило. Весело Посрещане на 2021 на всички колеги.
-
1 точкаКато цяло бих и простил всичко само заради визията и кокпита, и я препоръчвам на всеки, който е на половината ми години. Следейки историята на модела, тя вероятно ще си остане един от трите най-добри Сивика за всички времена.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз съм с 16,5 там. Стърчи, трябва да се уплътнява и да се режат корите. Буксата е тая, не режеш, просто удължаваш единия извод с друга обувка. Утре снимка...
-
1 точкаЧестито за присъединяването и пак ще го повторя като се сдобиеш с желаната Хонда! Каква ще е тя е труден избор, ако си дълбок прагматик и лесен, ако се влюбиш в някоя. Намери налични екземпляри от списъка ти и огледай + покарай. Аз съм бил все на бензинки: Сивик 3 - 1.5 МТ (6 - 6,5л/100) / Акорд 6 - 2.0л АТ (6,4 - 7л/100) / Акорд 7 - 2.4л АТ (7,5 - 8л/100) / Ледженд - 3,5 АТ (9 - 10л бензин / 11 - 13л газ на 100). Тази върви най-много и харчи най-малко (в левове на газ), все пак има семеен бюджет и не бива всичко да отива по тръбите. Забелязваш ли тенденцията - колкото по-широка е усмивката на лицето ми, толкова по-малко ми дреме колко харчи. "Кефа цена няма" е велика фраза. И не живей в страх че нещо "ще излезе извън строя" - със сигурност ще имаш дребни грижи - важното е да те кефи, за да и ги прощаваш.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00