Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.10.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Ето малко фотоси На жената акордеончето, със летния "палат" Готови за път Разходка "Опознай България", по малките пътища - Белмекен
  2. 2 точки
    Колега, кои години си учил ДВГ? Защото от доста време май не се изучават масово в България. Ако си учил през 90-те на разни УАЗ-ови и ГАЗ-кови двигатели, си много далече от Хонда! Приликата межу тези двигатели е, че са бутални ДВГ, но от там впръскване газоразпределение... нищо общо! Аз се чудя как ЗИЛ-130 е от порядъка на 150-160 к.с. с V8 двигател 5900 см3. Днешна Хонда, тоест не днешна а от преди 10-15 г. е 150-160 к.с. при обем на двигателят 2000 см3. Та може би не се ти много актуални знанията. Виж ако си учил около 2000г пак най-вероятно си учил подобни двигатели или някой дизел. Не искам да се заяждам, но нещата са се променили много за 15-20 г. Реално вече няма нови автомобили, които ще карат 10 ,а даже и 20г. Като се блъснеш някъде не изчукваш и китосваш, сега ринеш с лопата пластмасите и ги носиш на застрахователят. Даже и ръждата не е проблем, защото на 5-тата година като свърши гаранцията, а ти си сменял маслото/защото така е по книжка!/ на 30 000 км. двигателят отвътре е една буца асфалт. Това да имаш "бомба" на капак или врата на кола 3-4 години не е проблем! Казвам го честно и то за Тойота. Не говорим за Дачии и разни други компромисни недоразумения. Та така! И аз не съм за вманиачването и слугуването на колата, но щом трябва да е с дестилирана вода, значи трябва! Щом трябва масло 5W30 или 0W20, значи такова е необходимо. Не каквото имал Бай Х..й в мазният варел от който всички били много доволни. Сполай ви!
  3. 1 точка
    Здравейте, Първо искам да ви поздравя за общността която сте си създали тук! От доста време обикалям форума като гост и е изключително приятно да видя толкова топло отношение към Хонда новаци и ветерани. Малко контекст: от край време събирам кураж да закупя кола от 21-ви век. Изчел съм сума ти неща за разновидни марки (модели от 2000-те 2010-те) и забелязвам, че най-често се връщам на Хонда като марка. Това което търся в един по-нов автомобил е (в ред на важност) - надеждност, опростеност/достъпност, ефективност (приличен разход), динамика и визия. Съответно, колебая се между два доста поляризиращи избора: 1) Акорд 7ма генерация i-CTDi 2.2. Това което ме влече тук е дизелът. Карам дизели от както се помня и малко или много съм им свикнал. Не ме притеснява характерното тракане, не ме дразни турбо лаг-ът и прочие. Сравнително семпъл двигател и до колкото знам няма ДПФ (поправете ме ако греша). Най-голямото притеснение тук е дали мога да намеря качествен екземпляр който да е под 200 000 км и да не е с малтретирана турбина и/или дюзи. Ако не се налага да сменям съединител и демпфер ще бъде бонус! 2) Акорд 8ма генерация 2.0 (бензин). Славят се, че са доста надеждни и разумно направени, тихи и приятни за каране. Бягам от (i-DTEC) двигателя защото там вече поддръжката и рисковете са прекалено много за мен. Тук ме притеснява, че разхода може да се окаже драстично повече от това на което съм свикнал (Голфът ме таксува 5.5л/100км и това ме е разглезило 😁 ). Съответно тук също говорим за една торба повече пари за покупка ако трябва да я съпоставя с Акорд 7. Та така, обръщам се към вас с молба за всякакви съвети, наблюдения и мъдрост. Ще ви бъда крайно благодарен! Поздрави. П.С. - ако това не показва крещяща нужда от нещо по-ново, нз кое ще 😀
  4. 1 точка
    Здравейте, ако не е късно искам да поръчам https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 1х4L Стойност на поръчката: (54.56)*1.9675 = 107.35 лв Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  5. 1 точка
    Здравейте Искам да поръчам: линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 1 L 6 бутилки по 1 литър = 6L Стойност на поръчката: 6 x 9.99 x 1,9675 = ~118лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОББ - 118лв. (готово) Начин на получаване: чрез Куриер. (данните на лично)
  6. 1 точка
    Здравейте, Ето я и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-30.html Вид и количество: PMOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30 - 1х5л + 1х1л Стойност на поръчката: 44.1*1,9675 = 87лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
  7. 1 точка
  8. 1 точка
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Да, О-пръстенът е бил сменен. Част е от ремонтния комплект, с който е ревизирана изцяло помпата. Колата вече е при Маркони.
  11. 1 точка
    Колега давам ти още малко жокери от ръководството за твоята кола. Отдолу на снимката са компонентите, които са част от запалителната верига, ограденото в червено е въпросния датчик за позицията на автомата. А ето как се сменява и въпросния датчик, пак от ръководството за твоята кола. За да не влизаш във филма още от самото начало, в ръководството има и показан начин как да си тестваш датчика, ако искаш и него ще изрежа и ще ти го постна в темата :), успех!
  12. 1 точка
    Колега здравей, Имаш сензор, който отчита кога колата е на P или N, и ако е на някоя от тях позволява стартера да завърти и съответно да запалиш, намира се при скоростите. Решението е да го свалиш и да пробваш да го почистиш или да си купиш нов. Аз не карам crv 1, а втора генерация, но и при мен го имаше този проблем, като направо реших да си го купя въпросния сензор нов, в Бултрако беше 220 лева, но аз от чужбина си го поръчах за 110 лева. Интересно, че при мен само два пъти беше направила този номер зимата, и тъй като не се повтори реших да задържа смяната и все още си карам със стария. Ако започне пак да прави тези мизерии ще го смена. Имай предвид, че твоя сензор е по различен, погледнах и го дават на цена по 2 от цената на crv 2. За да се ориентираш къде е, погледни на снимката отдолу, номер 23 е, а ето и магазина от който аз го поръчах моя, но с препратка към твоя. Гледайки цената, твърде вероятно в бултрако да ти обяват цена 300+ лева, може да се обадиш и да провериш, ОЕМ номера на сензора е 28900-P4T-003. https://www.amayama.com/en/part/honda/28900p4t003 Твоя изглежда ето така: Вътре има едни пистички, които може да се почистят внимателно. Има малки особености при монтажа, с цел да нагласиш сензора да е на позиция N се прави с луфтомер (трябва да погледна какъв размер беше, че не помня) върху новия по едни белези, като самия сензор се сменява само и единствено докато лоста е на позиция N, но ако нещо не е ясно пиши. ПП И стига си ръчкал лоста и махал кори да не счупиш нещо, проблемът не е там.
  13. 1 точка
    Аз съм в грешка! Извинявам се, защото на RD1 има една голяма винтова шайба или капачка с четириграм. Там като я "пипнеш" си тече цял живот. Често се бърка и страда. Не сам знаел, че тези пробки са четириграмни-гадно! Поздрави.
  14. 1 точка
    Ами не знам как да сравня FES, за 4000 км. със SSV за 5000 км... Може би FES, поради по-съвремения пакет диспергиращи добавки, удържа по-добре замърсяванията в дифузната зона и съсредоточени към ядрото. Забелязва се периферия чисто масло в края. При SSV ( за 5000 км ) нещата са по-размити. Пак има периферия с условно чисто масло, но преходната зона не е толкова ясно изразена. Замърсяванията,при SSV, изглеждат по-плавно и равномерно разпределени в цялата зона на дифузия, чак до края на капката. Тук явно играят голяма роля, съставът на маслата и режимът на експлоатация на дигателя! FES - ACEA C2 (mid SAPS) - понижено съдържание на цинк и фосфор, като традиционни противоизносни присадки, но с молибден, бор и магнезий и калций, като диспергиращ и противоизносен пакет. SSV ACEA A5/B5, API SL (Full SAPS) - "старата школа", с повече цинк и фосфор като противоизносен пакет, и калций като диспергиращ пакет. Все още не мога да кажа кое е по-доброто! ...
  15. 1 точка
    Леле, този въпрос съм го пропуснал @ceco_accord - виноват Ами, на 7700 вече. Доволен съм. По-лек, усеща се, не е като леджънда, да се "носи" ЦВТ-то е малко локум, но се свиква и мисля, че по-скоро субективно ми се струва, защото като смачкам на "S" и всичко се губи в огледалото. Масло в бензина, засега няма. На 3-ия месец само градско се бях филмирал, но няма драма. Разхода е смешен. Изключил съм повечето "екстри" - парктроник, следене/държане на лента, етц... Ползвам си изключително много АЦЦ-то, доста по-бързо реагира от на Легена и спира/тръгва сама от/до 0 км. Легена си остава супер круизър, аз го ползвах за ежедневна кола в града. С него може да се носиш по бана с 200 км/ч сигурно 1000+ км. на ден и да не ти пука. Тва е. Да повторя, че откъм материали и сглобка, няма база за сравнение просто. Сивика си е съвременна комерс кола, направена да изкара гаранцията (вероятно). Аз си тая надежди де, но... ще видим. Айде, скоро на живо, надявам се. П.С. Брояча за поддръжка (маслото) показва още 1500 км. Но мисля до месец да я вкарам, като направи 1 год.
  16. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! Поради завръщането ми на работното място, ще може да получите нещата си в кв. Малинова долина след 19:30 часа в работните дни или в района на бизнес център Метро Сити в Младост 3, след предварителна уговорка от предишния ден, за да ги взема със себе си. За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам тази вечер и ще ги изпратя утре.
  17. 1 точка
    Ако бюджета позволява, динамиката не е топ приоритет, Акорд 8 2.0 бензин си е супер. По-съвременна кола е, по-безопасна, по-комфортна и по-обезшумена от 7 генерация. Веригата няма нужда да се сменя ако няма симптоми, според мен не си го смятай като задължителен разход. Отделно тази горе, която са ти споделили е и с история, която евентуално можеш да си провериш с дилъра в Швейцария. Може да се окаже, че няма грам какво да й правиш. А то дори и без история да е, на един бензин освен свещите му да смениш, друго не знам. Аз на моята смених свещи, масло и филтри и малко по-късно всички течности - хидравлична, спирачна и антифриз. Ама то това си важи за всяка кола, за която не знаеш нищо без значение горивото. Ако ситуацията е 10 бона за 7ца дизел срещу 14-15 за 8ца бензин, аз не бих дори обмислил по-старата генерация. Аз когато търсех, разликата от 4 бона беше между фейс и префейс 7 ген, което за мен не бе оправдано. Ама между 2 генерации, за мен избора е ясен. ПП: с 120км/ч Акорд 7 също не е сред най-тихите коли, да не се окаже, че не е никакво надграждане над Голфа ти в тази насока. Возил съм се след Акорда директно в Голф 4 със скорост до 100км/ч, разлика с просто ухо не улових. И двете коли бензин. Аз на моята и добавих 15на килограма изолация и вече е доста по-добре, преди това на дълго ми надуваше главата. Акорд 8 не е еталон и той в това отношение, ама до 130км/ч е що годе ок да го караш без да дразни и без да е необходимо да го разглобяваш и шумоизолираш. Ако си педантичен на тази тема и него ще го разглобиш да го правиш
  18. 1 точка
    Аз наливам вода от сушилнята
  19. 1 точка
    Що пишете глупости бе,точно квадрат са пробките и на скоростната кутия и на диференциала,аман от разбирачи.Колега за горната пробка е добре да свалиш поне акумулатора и стойката му и с удължено гедоре се достига,за долната разкачи кората поне на половина от шофьорската страна.Квадрата не помня точно,но ми се върти нещо 9мм. утре ще го измеря,че е в гаража.Маслото 2л. и малко,аз взех 2 л. и ми се наложи да долея стотина грама(долях от старото).Един съвет от мен, купи оригинално масло не заместител.Аз бързах и в началото сипах някакъв Равенол уж същите спецификации,нооо не става.Втора скорост започна трудно да излиза,не да влиза,а с голям зор да излиза.После при смяната видях,че оригиналното е доста по-гъсто,но повече проблеми нямам.Купих го от варненска фирма соларей мисля,че беше,от там купуваме консумативи за лодката,точни са. Разбирача с квадратите и маслото,като вода моля да си ръси тъпотиите в тъпанарския форум за да не бърка хората тук.
  20. 1 точка
    "Квадрата" не го пипай! Това не е пробка! Пробките са по-надолу и са с нормални глави като болтове. Ако пипнеш "квадрата" ще ти тече цял живот от там. Относно маслото мисля, че трябва да си вземеш от Бултрако. Никакви "хубави" масла от бидони, цистерни и варели на изтъкнати маслари. Много е специфично това масло и не случйно го водят MTF. Такова не бях виждал- като вода. За разлика от 5-6 лв. си спестяваш проблемите със скоростите и писането на теми:"Не влизат скоростите на топло....на студено и т.н."
  21. 1 точка
    Чудо, не чудо, мойта е италианка на 21 години и не гори!
  22. 1 точка
    Звучи интересно, но настоящата система за рейтинг прави нещо подобно. Иначе съм далеч от мисълта да изтъкваме мнението на когото и да било, само защото е (решил, че е) някой си. И имаше такъв потребител, който сам си правеше мненията с друг цвят и шрифт. Но нека това го решават хората - кой кой е. За тези, които не влизат редовно и видиш ли - можело да бъдат подведени - ами да са влизали. Крайно време е много от хората да осъзнаят, че този форум не е пансион за неразбиращи, а като комуна - платформа от хора за хора. И тук, като фен много ме радва, че се наблюдава сериозен прогрес. Поне сред редовните. За останалите, които се оплакват, че няма да има кой да им отговаря - нека се замислят те колко са полезни на останалите. Все ми се струва, че се пресолява манджата и не само форумът губи от това решение, но това само времето ще го покаже. И само пак да вметна - в толкова модерния фейсбук, където всички влизат редовно, всички са приятели, всички са компетентни и се чувстват длъжни да помогнат с мнението си, могат да се видят къде по-големи глупости, но досега не съм чул някой да се разсърди на фейса. Стига толкова с това - продължаваме напред.
  23. 1 точка
    За първи път, в този сервиз, след като съм си платил за свършената работа и си тръгвам, се свършва още нещо, макар и дребно по колата. Цецо чу, че ми скърца педала на съединителя и го напръска с ВД-40. Евала за отношението!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...