Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.09.2020 in all areas
-
4 точкиПърви ден,на писта "Дракон" Калояново. Имах удоволствието да бъда,"ко-пилот" 🙂в болида на Фена, за няколко обиколки на писта "Дракон"! Чувството е уникално Като за първи път в спортен автомобил,се насладих на истинска V-TEC фиеста,от звук и тяга,в комбинация от висш пилотаж на Фена! Имаше и щета,по предна дясна,но веднага беше подменена! И най важното, нямаше следи от адреналин по седалка,след финала! Истински ти благодаря адаш,жив и здрав бъди!
-
3 точкиТова си е известен проблем за модела. Аз също ги ремонтирах преди доста години, но не намирам темата си. Тази обаче може да ти е полезна: Тази тема също може да ти е полезна:
-
2 точкиКапачето над скоростомера беше едно от първите неща, с които се бях заиграл. Отначало беше в бяла кожа с червен декоративен тегел. Капачето обаче е близо до челното стъкло и отражението от бялата кожа ми влошаваше много видимостта. Смених кожата с червен плат. Отражение от него също има но е минимално и не ми пречи. Платът обаче не е UV устойчив и всяка есен го подменям. Капачето е оплескано с лепило (от първото "обличане" с кожа), което е много трудно за почистване. Затова вече предпочитам върху видимите страни да използвам само двойно залепващо тиксо - ако се наложи, се почиства много лесно. В средата не е необходимо да се покрива на 100% но в краищата е по-добре да не се пести. Налагам капачето върху плата, като гледам да е центрирано. Обръщам и хубаво изпъвам от средата към краищата. Нанасям лепило по ръба от вътрешната/задната страна и изчаквам малко да позасъхне. Правя с ножицата леки прорези за да може по-лесно да се подгъне, подгъвам и фиксирам за момент (щипките за пране вършат идеална работа за целта). Последно подгъвам двата ъгъла. Оставям капачето да постои така докато лепилото изсъхне напълно, след което е готово за монтаж. Обмислям да направя един сенник над дисплея с часовника - много често при ярка светлина не виждам нищо от информацията там.
-
1 точкаМоята е настроена на 30 градуса и доста често това лято като я запаля веднага минава на ГАЗ, БЕЗ да има нищо различно от зимните или есенните дни. Даже и не знаех, че е възможно да има колебания или различия в работата когато веднага се прехвърля на газ. Както и да е. Честито на колегата за колицата и за газовото! Аз лично видях днес колата на живо и много ми допадна! Както казах и в друга тема: Много безаварийни километри!
-
1 точкаКато на всички Хонди. Имаш винтчета - в дръжката и под капачето на ръчката за отваряне. Развиваш ги и после откачаш долния край на кората от вратата и я вадиш нагоре. Сигурно има клипчета в нета.
-
1 точкаКолега ти си имаш една тема и в нея си пишеш за всичко. Промения с номера на колата. По принцип има чейнджер за 6 диска. Вкарват се като си на CD, натискаш бутон от 1 до 6 и съответно на всяка позиция подаваш диск. После пак от бутоните си извикваш желания диск, папките на МР3 се сменят с дясната врътка. За ДПФ-а по принцип, като се махне се ремапва и ако си оставиш конете пак на 140 не тръгва да върви повече. Би трябвало да върви по добре от астрата, разбира се когато не е в авариен режим - при изгасена лампа за ДПФ.
-
1 точкаСтига вече с тези дисплеи. Сега ще ви покажа малко "силов" тунинг Бях си поръчал от Ali-то червен надпис Civic (2$) за отзад и миналия ден взе, че дойде. Оригиналния надпис е залепен, като след леко нагряване се сваля лесно. Много внимателно и старателно отстранявайте остатъците от лепенката - аз здравата ги бях подхванал с една пластмасова шпатулка и по едно време усетих, че свалям и лака. Новият надпис също дойде с лепенка отзад но в бял цвят, което никак не се връзваше цветово. Махнах я и напълних кухините на буквите с едно много здраво черно лепило (продава се в найлонови опаковки и много прилича на салам). Надписа е алуминиев, релефен (3D) но основата на буквите е в една равнина. Преди да ги напълня с лепило отзад, с пръсти им придадох лека кривина за да легнат плътно върху повърхнината на капака. Облепих надписа с тиксо и го оставих така да престои една нощ (лепилото се втвърдява бавно). Става за гледане от 1 метър. Ето и още една снимка на същата тема: 😉
-
1 точкаАми защото ако не бяха и ние дето караме бензинки, щяхме да караме дизели. Просто стари дизели на много километри, които ще се карат градско са предпоставка за проблеми. Да не говорим, че некачественото гориво разказва играта на дюзите. Баща ми в момента си прави дизела 10г. на 250к оригинални при него почти от нов, остави го на пътя насред София, репатраци и прочие, няма да ти казвам сметката, еб@л съм ти и дизела.
-
1 точка
-
1 точкаДнес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки...
-
0 точки@Niakoi Май вече можиш да видиш какво те интересува. От ДАНС го разрешиха.
-
0 точки-Така или иначе,в мен няма да се усъмнят! - си каза баба Гена и написа "Х*й" в асансьора!
-
0 точкиТака ги виждаш ти, защото не четеш между редовете . Аз ги виждам около 700 лв. за смяна на двигателя, което си е много хубава цена, ама за този който го сменя . След като си калкулирал всички гарнитури необходими за оборудване на периферията на двигателя, за какъв чеп са ти "комплект гарнитури двигател"- 332 лв., никъде не видях да пише, че ще отварят двигателя за основен ремонт . Като добавиш и "болтове за дюзи" 40 лв. които няма да сменят и обезмаслител за 30 лв. и ето ти ги още 400 лв. отгоре за услугата . Искам аз да го сменя тоз двигател .
-
0 точкиИма бушон , кутийката до акумулатора , и аз съм го извадил , защото ме дразни да ми "мие" предния капак
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00